RăsCruci imaginare


andreihappyday-raspantii imaginare

Nu există drumuri drepte

Toată viața-i un ocol,

De când urc aceleași trepte, tot cobor.

Nu există drumuri drepte

Toate sunt deșertăciuni,

Oamenii n-au timp s-aștepte, vor minuni.

Ești scutit de suferință

Supărând pe ceilalți

În iad locuri sunt puține, ai putea să-mparți?

Cum să cer acum iertarea

Când greșeala mi-e cu voie?

N-am dreptate, n-am nici scuză. Am nevoie…

Nu există drumuri drepte

Când urci și cobori

Refuzând o altă cale, așteptând să mori.

 

Explore posts in the same categories: Fără categorie

2 comentarii pe “RăsCruci imaginare”

  1. Rodica Says:

    unii, poate vor s-aţtepte
    alţii vor, poate, minuni,
    alţii vor doar să răzbată
    unii, nu


  2. Mi se cere ș-aștept, mi se pare prea mult
    Abia am învățat să iert
    de curând…


Lasă un răspuns

