intimități sociale


andreihappyday- intimitati sociale

îmi aparții. îți aparțin. suntem doi burghezi cu stare

crezând în iubirea noastră ca în planuri cincinale

dacă totul se reduce la obsesii și uitare

de ce dintr-o fundătură căutăm încă o cale?

 

toată irosirea noastră prin brațe străine văd

ar putea să mărginească și cel mai cumplit prăpăd

că-i destin sau întâmplare rămân probabilități

eu voi urî doar momentul când te-ai dăruit la toți

 

dacă ochii tăi sunt negri mult mai negri ca păcatul

de ce iert dintr-o privire și uit că ai fost cu altul?

dacă mi te dai iubito la fel cum mi se dau toate

de ce te iubesc pe tine mai mult ca pe celelalte?

 

cu mintea plină de gânduri sufletul la fel de gol

simulându-mi existența și tratând-o ca pe-un rol

te aștept ca pe oricare nu mai mult nu mai puțin

suntem doi burghezi cu stare. îmi aparții? îți aparțin!

sursă foto: dpressedsoul.

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

14 comentarii pe “intimități sociale”

  1. sourina Says:

    ai talent, bravo🙂

  2. Rodica Says:

    Nimic nu-i târziu, departe, pierdut….e clar!


  3. cuvintele repară,
    găsesc singure rostu,
    alteori mai separă.
    acesta-i cazul nostru!

  4. Rodica Says:

    Nu ţine de mine,
    ce nu-i de mine…
    legat!
    Vezi cum faci!

  5. Loryloo Says:

    Ce simpatici sunteti prin comentariile astea…🙂


Lasă un răspuns

