Iubirea- curs opţional


xOy, printre multe altele-andreihappyday

foto: dorottyas.

Cât îmi doresc să fiu student,
Tu să-mi predai iubirea,
Să mă apuc de Kant şi să renunţ la Kent
Şi-apoi în tine să-mi găsesc pieirea.

E  linişte în fosta  încăpere,
Vecinii pregăteau un nou complot.
Când optimiştii încetau să spere,
Eu mă mutam cu inimă cu tot.

Îţi desenez  portrete din cuvinte,
Din sărutări caricaturi prefac;
„Ce-i dragostea” ştiam doar înainte,
Acum stiu doar să o trăiesc, s-o simt, să tac.

Buzele tale goale, pervertite
Miros a toamnă, a mure şi a fragi,
Inimile noastre sunt lipite,
Iar sânii tăi sunt doi prieteni dragi.

Explore posts in the same categories: Ganduri

15 comentarii pe “Iubirea- curs opţional”


  1. Opţional, dar cu prezenţa 100%. :))
    Frumoasă şi delicată poezie!


  2. Da, si eu m-as lasa de Kant daca cineva mi-ar preda iubirea, in acest domeniu, n-as avea nimic util de invatat de la el.

  3. Păpădie Says:

    o „chiţbuşenie” de poezie. imi place tare „Cât îmi doresc să fiu student,/ Tu să-mi predai iubirea, / Să mă apuc de Kant şi să renunţ la Kent”.

  4. Ramona Tudor Says:

    ți-am zis, îmi place (fac economie de cuvinte că n-aș știi ce să adaug, nu că n-aș știi, dar mi se pare c-am zis tot ce-am simțit față de poezie /nu zic că-i frumoasă ca să nu te dau peste cap, dar îmi place cu adevărat)

  5. alunelul Says:

    pentru mine e ceva ireal…cînd citesc poeziile tale, nici nu ştiu cum să explic…eu nu-mi imaginez cum poate cineva să legeaşa cuvintele…de mult timp nu ai scris pe aici…aşteptam )

  6. Lola Says:

    absolut superb!❤

  7. DragosCdr Says:

    E foarte faină🙂

  8. Alex Says:

    Nu optional, obligatoriu!!!


Lasă un răspuns

