In cateva cuvinte despre tot ce conteaza


Chiar daca ar fi cea mai scurta postare, niciodata pana azi n-am scris atat de limpede despre ceea ce simt.  Ma vor acuza iarasi de plagiat daca ti-as spune „te iubesc!” ? Nu vorbesc din auzite decat atunci cand sufletul îmi transmite ceva. Numai cine iubeste poate întelege diferenta dintre concept si sentiment. Eu îti voi spune de un milion de ori „te iubesc” ,fara sa ma repet, pentru ca asta e iubirea!

Ma indignez, ma supar, ma consum,
As mai ramane, dar nu-mi mai raman…

Explore posts in the same categories: Realitate.

3 comentarii pe “In cateva cuvinte despre tot ce conteaza”

  1. Indira Says:

    Eu nu zic ca ai plagiat, ar trebui sa fui si eu acuzata in fiecare zi cand rostesc aceste cuvinte

  2. Lola Says:

    she’s very lucky🙂


Lasă un răspuns

