Interimar (aspiratia fizica a unui pion spiritual)



eu te iubesc si-as vrea sa stii
sufletul meu e-n greva
te-as devora de-ai aparea
într-un costum de Eva…

acelasi joc m-ar plictisi
hai sa ghicim în stele
în ochi, în suflete perechi
în zaturi de cafele

te imortalizez. pozezi
în diferite unghiuri
despre iubire-au scris în dex
e un complex de junghiuri

sunt un pion, regina mea
lasa-mi calea deschisa
de reguli nu vom tine cont
rocada e permisa

cand jocul nostru ia sfarsit
vreau sa te stiu plecata
nu m-ai vazut, nu te-am gasit
n-am existat vreodata

foto: Realizata de Steve Hanks.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

18 comentarii pe “Interimar (aspiratia fizica a unui pion spiritual)”


  1. […] frumosului şi a gesturilor, însfârşit le-au schimbat pe cele vechi în amintire. Azi, mâinile mele văd totul şi mângâie […]

  2. alunelul Says:

    ma simt atat de bine cand iti citesc poeziile…ma pierd printre ganduri si stau bludnica o zi intraga…


  3. […] invit şi pe noul meu canal Youtube: TheGabrielaElena. În curând voi mai adăuga […]

  4. Luigia Says:

    geniala! prima si ultima strofa sunt preferatele mele ce-i drept..:D


  5. […] dar sunt foarte motivată să încerc să fiu “the best“, iar dacă nu, “among the best“, pentru că […]


  6. […] dar sunt foarte motivată să încerc să fiu “the best“, iar dacă nu, “among the best“, pentru că […]


  7. […] Cristian Gheorghe, Dr. Lecter, Zacq, Dana Pătrănoiu, Dana Alexandrescu, Ana Usca, Vero, Andrei, Adrian Voicu, Bogdan Onin, Victor Bucur, Nişte Buimaci, Caius, Călin Hera, Atelier literar, […]


  8. […] Gheorghe, Dr. Lecter, Zacq, Dana Pătrănoiu, Dana Alexandrescu, Ana Usca, Vero, Andrei, Adrian Voicu, Bogdan Onin, Victor Bucur, Nişte Buimaci, Caius, Călin Hera, Atelier […]


  9. […] Gheorghe, Dr. Lecter, Zacq, Dana Pătrănoiu, Dana Alexandrescu, Ana Usca, Vero, Andrei, Adrian Voicu, Bogdan Onin, Victor Bucur, Nişte Buimaci, Caius, Călin Hera, Atelier […]

  10. LauraMalkah Says:

    LA MULTI ANI cu ocazia Sf. Andrei!


  11. […] Dana Pătrănoiu, Sabina şi mama ei,  Dana Alexandrescu, Ana Usca, Vero, Flavius Obeadă, Andrei, Adrian Voicu, Bogdan Onin, Victor Bucur, Nişte Buimaci, Caius, Călin Hera, Atelier literar, […]


  12. […] Adrian Voicu, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Hodinitu, Ana Usca, Andera, Andrei, Androxa, Castiel, Blogatu, Bogdan Onin, Aricica, Caius, Calin Hera, Calypso, Cammely, […]


  13. […] multi ani, tuturor! Acuvio, Alex Mazilu, Adrian Voicu, Alina, Altcersenin, Ana, Ana Usca, Andera, Andrei, Androxa, Castiel, Blogatu, Bogdan Onin, Aricica, Caius, Calin Hera, Calypso, Cammely, Carmen-Intre […]

  14. Rodica Says:

    La mulţi ani, fără interimat! Să fii fericit!

  15. Ciupanezul Says:

    La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.


  16. […] mei prieteni din blogosferă: Adela Onete, Andreihappyday, Aricidemare, Astra Română, Baricada, Blogul dragostei şi speranţei, Cati Lupaşcu, […]


  17. […] mei prieteni din blogosferă: Adela Onete, Andreihappyday, Aricidemare, Astra Română, Baricada, Blogul dragostei şi speranţei, Cati Lupaşcu, […]

  18. Lola Says:

    uitasem cat de minunat scrii. voi incerca sa nu mai las sa treaca atat de mult timp fara sa-ti vizitez blog-ul. felicitarile mele, Andrei! versurile tale imi ajung pana la suflet


Lasă un răspuns

