Ura din oameni, iubirea din poem (Inimii mele)


Medicul consulta inima dar de cate ori se consulta cu inima?

Te-am strigat de multe ori, prin învelisul asta din piele, muschi, oase si ce mai avem,însa nu razbate decat o mica galagie pe care eu n-o înteleg.Aici, în lumea mea, oamenii comunica prin cuvinte (o forma primitiva de a spune ce gandesc, sau ce nu gandesc!).Tu palpiti a emotie si a nerabdare asa cum eu si ceilalti ca mine patim cand ne îndragostim.Dar tu, tu chiar iubesti mereu? Pare imposibil, cum reusesti? A, am uitat, nu ma auzi.Pana voi învata si eu „alfabetul telegrafic” am scris cateva randuri pe care daca nu ai sa le poti traduce în limbajul tau , am convingerea ca le vei simti cumva… Tie cititorule, daca mai traiesti, ce sa-ti spun? Cand nimeni nu te mai asculta adreseaza-te inimii tale.Daca ai o inima buna ea te va întelege…

 sursa foto: devanndesousa.

Ce crezi tu inima, putem ori nu putem
Sa punem iubirea noastra într-un poem,
Catarg peste vremuri, tramvai fara statii
Oprit doar în sufletul acestei natii?

Cate iubiri, poate, nu au ucis
Muritorii acestia care nu le-au mai scris?
Fiinte prea goale, egoiste si reci
Au pastrat pentru ele iubirea pe veci.

Dar lasa tu inima noroi si mahnire,
La toate renunta, mai putin la iubire,
Lumea e slaba si ura e multa
Cine de inima lui mai asculta…

Poemul s-a scris, îngropati-l în carte
Undeva-n cimitirul altor suflete moarte,
Agonice trupuri cautand mantuire.
Dar cadavrele stiu ca exista iubire?

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “Ura din oameni, iubirea din poem (Inimii mele)”

  1. Larisa Says:

    Superb post!!Dar din pacate putini sunt cei care lasa inima sa vorbeasca pentru ei.In vremurile acestea ea a fost inlocuita de bani si sentimente marsave care reduc la tacere orice visator care mai spera la armonie.Sper sa continui cu postatul.Ai mult talent!Imi era dor de gandurile tale alese!
    Iti doresc o seara placuta!>:D<


  2. […] Mirobolantul BAC a fost luat cu brio, trecând prin mult stres specific examenelor şi încărcându-mă cu multă oboseală. În plus, am promovat şi un Bacalaureat francofon. Deci, gaudeamus igitur! […]


  3. Cand iubim,intreaga fiinta salasluieste in sufletul celuilalt si viceversa.
    De aceea indragostitii nu au nevoie de cuvinte si nici tacerile dintre ei nu sunt incomode,ci imbratisate cu patos,pentru ca atunci sufletele lor vorbesc.Indragostitii nu tipa,pentru ca se simt atat de aproape,lipiti unul de fiinta celuilalt,incat o simpla soapta in urechea dreapta deschide un intreg univers.


Lasă un răspuns

