Analog social (poem final)


visele noastre ardeau ca doua bete de chibrit
stinse-n trecutul „te iubesc”
si în prezentul „te-am iubit”

sunt învechit concise ea facandu-se comoda
se-apropie si îmi sopti
Iubirea nu mai e la moda

dar cine draga mea va sti iubirea sa o poarte
asa cum moda va dori
sa se pronunte-n toate

eu te-am iubit si ieri si azi, iubirea n-are toane
te voi iubi maine la fel
dar si-n alte sezoane

ieri îmi tineai de cald mai stii, azi nu mai sunt în trend
uitarea maine va veni
iar noi vom fi un brand

visele ard, noi vom muri, vad însa ca nu-ti pasa
dar nu uita, cand vei iubi
atunci vei fi frumoasa

Cu drag,
unei fete greu de multumit (fara aluzii la Jeni Acterian!)

 

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

26 comentarii pe “Analog social (poem final)”

  1. roxs Says:

    Asta e prea frumoasa.
    Punct.

  2. Rodica Says:

    crezi in sezoane dincolo de maine?


    • Vorbind despre iubire, „dincolo de maine” nu cred în sezoane la plural.Va fi doar un sezon dupa „maine”, asa cred.
      …fiecare zi nu e decat un alt deces, cum am scris cu ceva vreme lasata înapoia noastra.

  3. T Says:

    minunaaat blog ;x !

  4. T Says:

    :)), dragut interpretat..
    dar zic ca e superb el cum e construit de tine.

  5. Dianne Says:

    Superbe versuri . Nu am mai trecut de mult pe la tine şi mi s-a făcut dor .🙂

  6. aliz3 Says:

    Îmi place mult .

  7. Satirikon Says:

    Haha, Jeni Acterian…i-am cumparat cartea la targul de la muzeul de istorie de acum 3 saptamani :)))


  8. „Iubirea nu mai e la moda” pentru aceia care nu-nteleg cu adevarat si profund IUBIREA.
    Ce inteleg ei a fi in trend, nu este iubire, e doar…amagire.


  9. […] acestea trebuia să le trăiesc eu, pentru că moartea Lui era de fapt moartea […]


  10. Iubirea e în totală antiteză cu tredul/moda.


    • Iubirea e haina care nu se da jos.Si da,ar trebui sa fie o tinuta permanenta, sa nu renuntam sa o purtam nici în sezonul cald, nici în sezonul rece al… sezonului.


  11. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.


  12. […] CÂND ESTE ZIUA BĂRBATULUI? […]

  13. Alex`andra Says:

    iubirea nu se poartă , iubirea o purtăm chiar noi poentru că noi înşine suntem iubirea. ne-.o asortăm sufletului nostru şi rămâne tatuată acolo !
    ( griji de tine , orice ai face sau ai decide ! )


  14. Salut! Te intereseaza un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/


  15. Social si analog,mai mult normal si chiar te rog sa nu te joci atat de-aprins cu batul de chibrit. Ea nu te mai iubeste fiindca te-a iubit…

  16. Cristina Says:

    ,,dar nu uita, cand vei iubi
    atunci vei fi frumoasa”
    si sa inteleg ca o iubesti si mai putin frumoasa?


Lasă un răspuns

