AlienAre



foto: carrex.

am stat îmbratisati
cum stau cuvintele în fraza
cu spatii între noi cat un sarut
plina de spaima
te adunai în mine fir cu fir
pana deveneam tarm

pierdusem socoteala clipelor
zburand din paradis în paradis
cand tu veneai din rai eu ma duceam
te-ai asezat în puful unui nor
facandu-te comoda
m-ai chemat

povesteai povesti de pe alte planete
cum te iubisesi cu un satelit
cum ai fugit cu soarele în mana
si nimeni doua zile n-a dormit
îmi însirai cuvinte fara noima
si nu te ascultam doar te priveam
în timp ce renasteai adanc din mine
întors în pantec mai tare muream

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “AlienAre”


  1. […] condamnat la o viaţă de iubire pe care să ţi-o ofer. Aceasta este “pedeapsa” pentru că […]


  2. […] Dan din Maramures, Se-cret, The World in a Photo, Turist Clujan, Adela – Noapte bună copii, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Caius, Cella, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Doina Popescu, Ioan […]


  3. […] mai fi interesaţi să participe: Adela, Andrei, Bogdan, Carmencita care s-a apucat iar de scris, Cristian Dima, Călin […]

  4. Rodica Says:

    a fugit cu soarele in mana,asa ca daca se va (re)intoarce ai sa (o) vezi…ai s-o (re)cunosti…


    • Nu am mai gasit atata lumina în suflet sa o caut.Era noapte, toata lumea dormea, n-am voit sa trezesc,dormeau adanc constiintele…
      De se va întoarce, ziua ei si cu noaptea mea vor deveni stare de veghe.


  5. […] Dan din Maramures, Se-cret, The World in a Photo, Turist Clujan, Adela – Noapte bună copii, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Caius, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Ioan Usca, Teo Negură, […]


  6. Străini de lume puteţi fi.Străini de voi,însă nu…

  7. Ioana Says:

    îmi place destul tău de a scrie…mă bucur că te-am găsit întâmplător! o să mai revin !


Lasă un răspuns

