Pieton prin Univers (oda siderala)


foto: tleach0608.

te luminau razele lunii obscure
cand te-am zarit cu coada ochiului stang
acoperita de coama unei comete
eram un pieton prin Univers
erai soseaua pe care o traversam

si circulandu-te de-a lungul si de-a latul
în sens contrar vointei mele
ma dizolvasem în asfaltul umed
cand ma plimbam pe-o margine a lunii
calauzit de pasii unei stele

aproape sunt- departe-mi esti
ma micsorez- începi sa cresti
si într-o zi curand curand
cand trupul meu va fi un punct
sa ma iubesti

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “Pieton prin Univers (oda siderala)”

  1. mishaela Says:

    ai nişte gânduri antagonice care mă incită

  2. Altcersenin Says:

    „si circulandu-te de-a lungul si de-a latul
    în sens contrar vointei mele”
    din pacate,in asta viata, parcurgem mai multe puncte in sens contrar vointei, doar-doar ne-om misca inainte…


  3. Ideea de „pieton prin Univers” arata dragostea pentru nemarginire.


  4. […] din blogosfera:   Ana Usca, Alexandrescu Daniela, Andrei happy day, Arici de mare, Andrei Mituca,  Andrei Mogan,   Baricada, Basescul, Cati Lupascu, Ceasca de […]


  5. […] Dan din Maramures, Se-cret, The World in a Photo, Turist Clujan, Adela – Noapte bună copii, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Caius, Cella, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Doina Popescu, Gabitzu, […]


  6. și dacă nu te voi iubi
    tu, castele îmi vei făurii
    din zeci de vise și iluzii
    și mă opresc acum
    că sună prea ciudat
    😛


    • ti-as fauri castele, as demola cladiri
      ma vei hrani cu vise din lipsa de iubiri
      dragostea e ciudata, par sa îmi spuna altii
      dar oare tu mai fata, „de ce iubesti barbatii”?


Lasă un răspuns

