Tulburari medievale


Noptile arunca umbre reci peste mine.Ajutata de insomnii revii în constiinta.Daca ne-ar lega un singur gand, un singur vis comun…tot ne-ar desparti timpul. Te adun petala cu petala si-mi îmbat coltul buzelor în parfumul tau.La miezul noptii, dispari ca o cenusareasa si niciodata nu am apucat sa-ti spun lucruri mari.Stiu ca nu ar schimba nimic, dar daca nu ai mai pleca si mi-ai da timp sa-ti vorbesc, as scapa de Te iubesc-ul de pe inima.Da, inima, ce mecanism defect, si ce doruri pompeaza! Doamne, de mi-ai fi dat instructiuni de folosire, n-as fi stricat o inima cu sentimentalismul meu precar, n-as fi înglodat-o în noroiul desfatarii.Acum e tarziu, si cainta mea, atat de meschina, nu ma poate face sa ma întorc.
Voi da ceasul cu o ora înapoi; minutarul va atipi, secundarul se va face ca doarme si el- te voi privi în ochi.Acele doua margele vii vor licari în allegretto pana cand îmi voi zari reflexia în ei. O lacrima? Nici gand, e numai roua ce acopera sufletul în miez de noapte.Ti-e frig? Mi-e dor!

foto: duchesse-2-guermante.


Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

11 comentarii pe “Tulburari medievale”

  1. Rodica Says:

    Of,dragostea asta e asa cum spui tu si cum spune Alexe :’M-as feri si nu am cum’/’Ma ascund in visul tau’/’Nu stim de ce zambim’…


  2. Superbă ultima ta postare! Ar fi un lucru minunat dacă am putea da timpul înapoi, tocmai pentru a retrăi clipele care ne-au învăluit cândva sufletul de fericire. Dar ne conformăm cu ideea că nu e decât o iluzie la care fiecare dintre noi speră că acest lucru va face parte din realitatea noastră.Succes pe mai departe!


    • Ar fi straniu sa-mi devina trecutul viitor si sa-l stiu dinainte.Ca si cum as depasi statutul meu de om înainte sa fiu altceva.Accept sa re-traiesc viata traita deja numai de-as putea sa schimb faptele.

  3. creve Says:

    Spre rușinea mea în ultimul timp nu am mai intrat pe aici și rău am făcut. Scrii chiar superb omule. Felicitările mele.


  4. […] să-i trimit un ping pentru că ea nu are blog , dar o voi pingui pe obraz cu nişte pupe care o vor conduce spre articolul […]


  5. Şi eu aş vrea să pot călca în timp,dinapoia lui…şi el să nu se mai uite în veci la mine.Să poposesc într-o seară de sâmbătă…şi iarnă de-ar fi…m-ar încălzi iubirea.Ce dulci iluzii mi-am ţesut în pânza vieţii!


Lasă un răspuns

