Despre fiecare- pe rand si cu rabdare


Am avut onoarea de a fi invitat la o dubla lansare de carte, sambata trecuta, de catre una dintre colegele mele.Tatal ei,  dr. Ion Chican a întrunit un numar de persoane alaturi de care sa împarta bucuria si reusita lucrarilor sale: „Umbra fericirii”- roman de dragoste si „Calatorie în propriul corp”- în care la îndemnul pacientilor ne împartaseste experiente din cariera sa. Desi numarul invitatilor a fost restrans, autorul s-a putut mandri cu prezentarea detaliata a cartilor dar si cu placuta ambianta pe tot parcursul evenimentului.

*

Sunt deceptionat ca dupa noua luni în care mi-am depozitat ideile, trairile si conceptiile pe un blog vizibil tuturor, sa descopar o aversiune profunda, care creste pe zi ce trece în suflet si pe care nu pot încerca sa o ascund.”E vina ta”, au gasit multi de cuviinta sa-mi spuna, considerandu-ma vinovat pentru ca altii îmi iau textele.Fara stirea mea, fara permisiunea mea, îmi sunt luate versuri si puse pe bloguri, de cele mai multe ori cei cu pricina „uitand” sa mentioneze si sursa.Anterior, se gasise un semidoct sa ma acuze de plagiat.Din fericire,limbajul repulsiv si exprimarile sarace folosite de acesta m-au ajutat si ele sa demonstrez „auditoriului” nevinovatia mea.Astazi, postez eu doua link-uri spre doua site-uri gasite din întamplare, unde îmi puteti gasi versurile: site 1 si site 2.

Data postarilor mele este în ambele cazuri înaintea celorlalte (va spun,desi data nu are o mare relevanta pentru ca poate fi schimbata), iar într-o situatie trebuie sa admit ca apare si un „andreihappyday”, undeva jos de tot, ca sursa sau ceva, dar repet, fara acordul meu si fara sa fiu anuntat!

*

Cand cineva drag te roaga sa zambesti e greu sa îl refuzi.E si mai urat sa nu încerci.Ultima saptamana mi-a adus cateva întristari mari, cateva sperieturi dar si cateva bucurii liliputane însa suficient de oportune în momentele critice.
Iarta-ma ca „am facut sa ninga” dupa postul cu amintirile adoptate, acum nu stiu cum voi mai scoate soarele…

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Despre fiecare- pe rand si cu rabdare”


  1. Talentul nu poate fi plagiat si nici fraudat asa ca priveste inainte cu speranta. Observ ca oamenii sunt alaturi de tine, oamenii care conteaza. Numai bine, Andrei.


    • Talentul nu, însa munca unui om, cu sau fara talent, da.Oamenii în general nu înteleg artistul, apreciaza cel mult „opera” lui.
      Pe mine optimismul nu ma caracterizeaza, dar pare mai usor sa privesc înainte decat sa întorc mereu capul în urma.Privirea în pamant mi s-a parut de multe ori cea mai buna alegere.


  2. Mi-am amintit cu drag emoţiile care m-au străbătut când am participat pentru prima dată la o lansare de carte.Cuvântarea mea nu s-a ridicat nicicum la înălţimea momentului…fusese doar o încercare timidă de a da cuvânt tăcerilor.
    Pe site-ul nr 1 am găsit nenumărate posturi care aparţin unor oameni din lumea aceasta,blogosferă-i zice(cred)…


Lasă un răspuns

