Ezoteric


foto: elementsofpersuasion.

cum iubirii nu i-am gasit înca definitia
o voi echivala cu numele tau
de acum tu, si asa sa spui tuturor, esti sinonimul iubirii
te poti cauta în dictionare
poate la litera G sau la litera V
eu te-am cautat si te-am gasit
mi-am zgariat pe suflet initiala ta
si acoperind rana cu nisip mi-am pus o dorinta

acum, cand poate vei afla din întamplare
ca au fugit cateva pagini din dictionare
te vei gandi ca eu le-am însemnat si rupt
si vei ajunge printre cei care ma acuzau de furt
iar într-o zi, fiind geloasa si confuza
vei demisiona din functia de muza

ce complicat e sa-ti explic, abia de înteleg…
iubirea-i un cuvant prea mic, dar mult prea mare
sa-l mai sterg

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , ,

Both comments and pings are currently closed.


