Frisoane interne


Au fost cateva dimineţi reci.Doua paturi deasupra nu te-au putut înlocui.Ciudat, frigul venea din interiorul meu.Tremuram.Cat ai lipsit am strans nameti în mine si gandurile bulgari s-au facut.Te mai întorci cand te alunga altii, caci ai pastrat randul de chei si intri.La usa nu bati niciodata.De ce ai face-o? Eu te-am primit întotdeauna cu ceai cald si-un „buna”.Îmbraca-mi sufletul cu firele roscate si coase-mi inima de-a ta, sa nu mai plece.Prinde-ma în suruburi.
Eu nu te caut.Esti singurul razboi pe care mi-as dori sa-l pierd.Ma dezarmezi, ma cuceresti ,apoi ma lasi.Sunt roata de rezerva, ceasul care-a stat.
M-as consola cu timpul, dar ma simt asa batran încat îi stiu toate povestile.Am cautat si sensul vietii.La ce bun? Cand l-am descoperit, murisem.Sau asa ceva… Îmi vad visele neîmplinite.Le condamni,le rastignesti, apoi tot tu le cobori de pe cruce si le înfasori în giulgiu.Cine îmi esti acum?
Paharul suferintei aluneca pe gat, cupa se apleaca.O noua zi în care te voi desena în randuri, o viitoare noapte careia sa ma destainui.Si alte clipe înhumate în dosar.
Tresar.Într-un caiet de-acum doi ani gasesc un vechi portret al tau.Impersonal si jalnic. La fel cum par si celelalte dupa ce le scriu.Ma misca.Realizez cat de slab am fost pana azi.De ce nu pot sterge tot ce nu vreau sa pastrez.De ce lacrimile au ajuns numai sa ascunda, fara sa stearga… iubirea?

ochii plini de clorofila
sugerau dezgustul/
buzelor moi si carnoase
le uitasem gustul/
parul îi crescuse mult
aramiu, în nuante/
culmea fericirii mele
doar la ea în brate/

Am si o melodie.Sper sa…


Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

19 comentarii pe “Frisoane interne”

  1. Rodica Says:

    ele nu sterg…nimic

  2. Elena Says:

    M-as consola cu timpul, dar ma simt asa batran încat îi stiu toate povestile.Am cautat si sensul vietii.La ce bun? Cand l-am descoperit, murisem.Sau asa ceva…

    foarte mult imi place…si versurile:X:X….scrii superb!🙂

  3. Ruxi Says:

    Foarte frumos, Andrei!


  4. Rodica, mai bine da.Bine înca nu.


  5. Când apuci rădăcini a copac în inima fiinţei iubite şi creşti vlăstar…şi de te vor tăia cu drujba pădurarii,rădăcinile-ţi vor rămâne-n ea…

  6. mishaela Says:

    e ceva ce-mi place mereu în esenţa cuvintelor tale.🙂

  7. Dana Says:

    Sigur lacrimile ascund iubirea? Eu as zice ca mai degraba o dau de gol. Oricum eu zic ca e frumos sa iubesti. Asa simti ca traiesti. Si pana la urma asta e sensul vietii.


  8. […] Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca,  Andrei, Blog simplu, Blogolumea,  Blue Cafe,Caius, Cammely, Carmen Negoiţă, Cati […]


  9. […] – Noapte bună copii, Adi Melicovici, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Buimacii, Caius, […]

  10. cristishady Says:

    @ Dana, e frumos sa iubesti, e greu sa suferi.

  11. roxs Says:

    Simt nevoia sa spun ca…imi place prea mult textu’ asta.


  12. „Cat ai lipsit am strans nameti în mine si gandurile bulgari s-au facut.” – superb spus!🙂 am retinut-o!

  13. alunelul Says:

    as vrea sa-mi fie mintea o masina, sa pot sa tin minte toate nebuniile, suferintele si placerile tale…cuvintele tale chiar merita sa nu fie uitate


Lasă un răspuns

