Diafana simfonie


sursa foto: deviantart.

ti-am atins cu grija
clapele sufletului
regland pulsatia inimii
la frecventa viselor

la harpa mi-am cantat
deznadejdea confuza
navigau descendent
de pe tample sudori

în miracol închis
am ciupit universul
de coapse si trunchi
reusind sa-l distrez

coboram si urcam
pe acorduri de orga
pierdut în calvarul
nefast al uitarii

pluteam amandoi
peste mari fara sens
în sufletul tau
ma simteam ca acasa

atingeam infinitul
de la minus la plus
îti iubeam detasat
zecimale segmente

pe sanul uscat
picuram amintiri
spanzurate de crengi
în gradina Eden

inutil peste crestet
înaltau radacini
adormeam suspinand
amorteam în sonate

simfonia din cer
fredonata de îngeri
apleca peste noi
cununa de spini

peste cantecul trist
ne iubeam clandestin
clavecinul ardea
poticnindu-se-n clape

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

17 comentarii pe “Diafana simfonie”

  1. Yana Says:

    Frumoasa simfonie a sufletului, a Iubirii, cantata pe clape vechi si prafuite de clavecin, cu harpa auzindu-se incet pe fundal si Ingeri care danseaza fredonand aceeasi melodie.
    Ma bucur sa vad ca scrii in continuare, esti talentat si mie imi face placere sa te citesc.

  2. Hera Says:

    esti un om atat de frumos,
    superbe versuri.

  3. teonegura Says:

    Ai inceput usor cliseatic, dar ai recuperat foarte bine pe parcurs, imaginea sudorilor navigand descendent pe tample e una dintre cele mai reusite, in opinia mea🙂
    Bine te-am regasit!


  4. […] Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca,  Andrei, Blog simplu, Blogolumea,  Blue Cafe,Caius, Cammely, Carmen Negoiţă, Cati […]


  5. […] tuturor: Ada, Adi Barbat, Achilianu, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Ana Usca, Anca Hotineanu, Andrei, Arcadia, Blog simplu, Blogolumea, Caius, Cammely, Carmen, Cati Lupascu, Cella, Chat Noir, Cristi […]


  6. […] ca aceste fotografiisă le placă şi prietenilor mei din blogosferă:  Andreyhappyday, Alioşa Popovici, Alexandrescu Daniela, Arici de mare, Andrei Mogan, Andrei Mitucă, Ana Veronica, […]


  7. […] mai fi interesaţi să participe: Ada Pavel, Adela, Altcersenin, Ana Cazacu, Andrei, Stropi de suflet, Bogdan, Caius, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, Cella, Cristian […]

  8. aliz3 Says:

    Felicitări, frumoase versuri . Îmi aduc aminte de cei de la Alternosfera .


  9. […] Ada Pavel, Adrian Voicu, Alex Mazilu,  Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca,  Andrei, Blog simplu, Blogolumea,  Blue Cafe,Caius, Cammely, Carmen Negoiţă, Cati […]

  10. Alex`andra Says:

    prima data m`a captivat poza, cred ca am stat 2 minute s`o privesc continuu, fascinata parca si dupa au fost versurile atata de . . . pliate pe sufletul meu, chair ACUM, chiar AICI.:X
    iti multuemsc c`ai reusit sa`mi descrii starea de fericire plenara in cuvinte !
    frumos scris ! bafta !

  11. Elena Says:

    in sufletul tau ma simteam ca acasa…ce senzatie placuta trebuie sa fie acolo…
    o seara frumoasa >:D<


Lasă un răspuns

