Cum am ajuns sa te citesc (nici pana azi nu stiu)


Am citit acum ceva zile pe blogul exuberantei  Grapefruits un articol în care ne întreba, pe noi cititorii, pentru cine scriem. Pare straniu sa raspund abia acum, dupa aproape noua luni în care nu am simtit nevoia nici celei mai mici justificari în legatura cu postarile mele.Voi spune mai mult pentru ce scriu, decat pentru cine…
Confruntandu-ma în diferite ocazii cu rautatea nemarginita a oamenilor, o rautate pe care nici monitoarele nu au reusit sa o ascunda, am ales, în special în ultimele doua luni sa-mi desfasor activitatea de internaut într-o sfera mai restransa, ajungand sa evaluez mai bine calitatea oamenilor si sa înlatur pe cat posibil, cantitatea vrednica de neglijat.Continuand pe aceeasi linie, cer scuze celor trecuti în blogroll fiindca nu am reusit niciodata sa fiu la zi cu articolele lor, ba chiar au fost saptamani în care nu am comentat deloc, din vina stangaciei mele în lupta cu timpul.
Sunt un blogger (nu ma încanta aceasta titulatura) egoist din perspectiva mea, fiind contra naturii (contra cerintelor cititorilor) dobandindu-mi pe parcurs si dispozitia de pesimist.Astfel, cand toti au profitat de orice prilej de a scrie un articol despre cat de mirifica-i viata, eu am abordat adesea teme lugubre, cum ar fi moartea, singuratatea, poverile pe care alegem sa le ducem,saracia sau neîmplinirea, dar si teme folosite de unii mai tarziu pe post de analgezice: iubirea, uitarea,metamorfoza sau arareori pamfletul.
Sunt idei si perceptii pe care le adun în mine, sentimente carora trebuie sa le dau o semnificatie, carora încerc sa le gasesc însemnatatea.Scriu pentru gandurile ce se nasc în mine si pentru teama de a nu le ucide.Pentru decenta de a-mi folosi ratiunea si din dorinta de a-mi îmbunatati cunostintele.Scriu pentru jumatatile de om care ma întregesc si pentru sensurile pe care le caut sau pe care ma tem c-am sa le pierd vreodata.Feriti-va de genocidul gandurilor, nu le priviti ca pe niste tumori, nu le extirpati ci nasteti-le si cresteti-le la fel cum si parintii vostri au facut cu voi.Ce e omul înainte de toate daca nu un gand?

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

20 comentarii pe “Cum am ajuns sa te citesc (nici pana azi nu stiu)”

  1. Dana Says:

    Unii scriu, altii citesc. Cei care scriu si nu citesc, pierd gandurile altora. Cei care citesc si nu scriu, isi pierd gandurile.

  2. miscellaneous11 Says:

    Nu trebuie să te justifici, Andrei, tu ești un copil bun și cine te place, te va citi în continuare, indiferent că scrii despre moarte sau iubire. Îți doresc un An Nou fericit și mai optimist, dacă se poate😀 Succes și cu școala, să fii sănătos !


    • Simteam ca este nevoie si de acest articol, m-am justificat în primul rand mie.

      Eu îti urez sa fii sanatoasa si sa ai parte de multa iubire în 2011.Ramai la fel optimista si prietenoasa, esti un exemplu pentru toti din punctul asta de vedere🙂

  3. Mirela D. Says:

    Uneori, când viaţa ne rezervă obstacole la care niciodată nu ne-am gândit că putem fi chiar noi victimele, atunci simţim majoritatea dintre noi nevoia de a ne refugia în tot felul de lucruri, unii cântând, alţii aşternându-şi gânduri pe câteva pagini de blog. Cu toate acestea niciodată nu trebuie să uităm că aceste cuvinte, puse cu o anumită logică vor fi cunoscute de fel şi fel de persoane, care la rândul lor aşteaptă să le fie apreciat talentul. Mult succes pe mai departe şi fii mândru de faptul că ai un asemenea talent!!!

  4. Rodica Says:

    Bucurii multe….Andrei!Lumea e mare,nu te pierde in ea!La multi ani!Sa ti-i faci cat mai buni!

  5. Vania Says:

    La mulţi ani, cu lecturi şi creaţii pe măsură!

  6. Carmen Negoita Says:

    La mulţi ani! Un An Nou cu împliniri şi fericire, cu tot ce îţi doreşti şi cu încă ceva în plus! Un 2011 în care vârful peniţei tale să adune gânduri, sentimente, semne de întrebare, dar şi răspunsuri, căutări şi regăsiri din fiinţa ta sau poate din alţii.


  7. An Nou Fericit!Sa fie plin de iubire…


  8. […] l-ati adaugat deja pe “lista” anului acesta : Alina,Andera,Alexogi,Abytzor,Alinux,ANM,Andrei,AnNiTu,Aripel,BadPisi,Blidaru,BlackAngel,Hello,Chocolatfollie,CrissDinu,Cristi,Cufarul cu […]

  9. eumiealmeu Says:

    când eram mică visam să fiu doar o mână, să pot scrie. era tot ce doream de la viaţă. când am mai crescut m-am gândit că vreau să fiu mână – ca să scriu şi ureche să ascult ce-au oamenii de zis, ca apoi să scriu despre ei. de când cu blogul, am descoperit că ochiul e important – că oamenii nu prea mai au ce şopti la ureche, nu prea mai au încredere în urechea celor din jur, apelează la ochi.
    aşa că îţi dau dreptate să vrei să scrii.
    şi văd că eşti şi răslătit de prietenia oamenilor. deci, scrie.
    spor-t.


Lasă un răspuns

