(im)pas înainte, (im)pas înapoi


sursa foto: blowersdaughter91.

Diluam iubirea în alcool
Condusi de pasiuni morbide,
Uitam sa mai iesim din rol
Chiar daca usa se închide.

Absenti din propriile vieti
Ne cautam un drum spre casa,
Ne mai lovim de alti absenti
Dar stim ca nici lor nu le pasa.

Îmbratisam doar brate reci,
Interiorul nostru-i gol,
Si chiar de stai, si chiar de pleci,
Eu am sa joc acelasi rol.

Sunt cabotini la orice pas
Sedusi cu sase mii de ruble,
Final deschis? Un mic impas
…caci viata nu permite duble.


Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

34 comentarii pe “(im)pas înainte, (im)pas înapoi”

  1. Rodica Says:

    ‘viata nu permite duble’
    asa-i…
    dar macar,din cand in cand
    permite
    noi inceputuri…

  2. teonegura Says:

    Bun final, uneori dureros de adevarat, altadata totusi de-a dreptul binecuvantat. Ne-am plictisi😉 Sarbatori faine in continuare si mai ales un an nou cu sanatate, restul o veni!🙂


  3. Acest adevar:”…caci viata nu permite duble.”, ar trebui sa fie un adevarat semn al exclamarii pentru multi.
    Constientizarea acestei realitati ar trebui sa schimbe multe vieti!


  4. fara gusturi spectatorii,
    nu actorii…
    însa joaca neglijent
    cand nimeni nu e atent
    publicul din primul rand
    parca îl si vad cascand
    iar cei din spate îmi par
    ca n-ar prea avea habar
    unde sunt

    • Rodica Says:

      numai ca nu uita,
      piesa e a ta
      ei pot sta,sau nu
      treaba lor,
      nu-s obligati;
      iar jocul tau
      nu-i pentru ei…
      joaca ca si cum
      n-ar fi…nimeni!
      de poti…va fi succes!


      • E posibil sa se gandeasca prea mult la scenele pe care le vor juca ei si de aceea sa fie atat de distrati.
        Deplinatatea succesului e atunci cand spectatorul alege sa mai vada o data acelasi spectacol.Cand ajunge sa faca parte din spectacol fara ca numele sa-i fie scris pe afis.

  5. Rodica Says:

    Andrei,cand scena e ‘viata’,toata piesa e o improvizatie…


  6. […] Ana Usca, Ana Veronica, Anamaria Deleanu, Anavero, Anca Ion, Anca Stoina, Andi Bob, Andra Agachi, Andrei, Anknews, Augustin Rădescu, În colţ de lume, Belle de Jour, Beţivul de cuvinte, Bianca Dan, […]


  7. Viata nu permite duble ? Te inseli , viata iti da dreptul la imaginatie , nu asta spuneam ?
    Cat despre diluarea iubiri in aclool … suna atat de … imbietor.


  8. […] fii mandru/a ca ai ramas acelas suflet cald.. […]


  9. Eh, stii cum e…mastile odata puse, cu greu mai pot fi date jos :-< odata intrati in pielea unor personaje, ne este greu sa mai iesim..


  10. Acum, cand asteptam ca peste ultimul „0” din anul 2010 sa cada hotarat un „1” si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
    LA MULTI ANI!


  11. […] Usca, Ana Veronica, Anamaria Deleanu, Anavero, Anca Ion, Anca Stoina, Andi Bob,Andra Agachi, Andrei, Anknews, Augustin Rădescu, În colţ de lume, Belle de Jour, Beţivul de cuvinte, Bianca Dan, […]

  12. Elena Says:

    esti superb!! felicitari.


  13. Ma numesc muraru dumitru nascut an jud arges com musatesti. momentan locuesc an jud timis la varsta de 15 ani am ramas fara parinti terminasem clasa a x a apoi mam anscris la vlaicu voda an curtea de arges unde am facut o profesionala am terminat profesionala unde mau repartizat pe un santier la rucar langa campulung muscel la varsta de 19 ani am cunoscut aceasta fata claudia cu care am facut 3 copii minunati de la rucar am plecat pe santier an caransebes unde am lucrat cativa ani la rusca teregova pe santier unde am avut si acel acident din care am ramas an carut pe tot restul vieti ..cativa ani adica pana acu 1 an am locuit pe unde am putut acu cineva din italia care sunt plecati mau lasat sa stau an casa an barateaz timis pana cand nu stiu .am 3 copii cred ca se vad din poze vam scris cate putin despre viata mea depana acu eu momentan ma ocup de apicultura sant la anceput de drum sper sai anmultesc stupi numa asa pot sa fac ceva pentru copii mei. daca doriti sa ma ajutati puteti sa cititi mai departe va multumesc.
    Pentru a ma deplasa mai usor am nevoie de sprijinu dm pt a imi cumpara un
    carucior cu motor ca sa ma deplasez mai usor deacea cer ajutoru vostru si al
    prietenilor vostri oamenilor cu credinta si de ce nu tuturor care vor sa faca un
    bine ma puteti contacta la numar de telefon 0745880176 sau 0256383328 sau RONI BANCA COMERCIALA
    ROMANA S.A Bld.Regina elisabeta nr.5 sector 3,Bucuresti SWIFT;RNCB RO BU. IBAN
    RO84RNCB0249073484880001 sau CONT EURO Muraru dumitru localitatea gottlob nr 527
    COD IBAN RO30RNCBO249073484880003 va rog ajutatima puteti intra si pe blogul meu http://dumuraru.wordpress.com/


Lasă un răspuns

