Renaştere (psaltirea primelor iubiri)


sursă foto: strange-mind.

am înviat copilul din tine
sărutându-ţi buzele uscate
umezindu-le muşcându-le
mi te dădeai dintr-o privire
încropisem cununi şi ghirlande
psaltirea primelor noastre iubiri

creştetul tălpile cărbuni aprinşi
ieşeau scântei din noi la atingeri
prăvăliţi indecent pe saltele
într-un semiîntuneric metafizic
ascultam murmurul cărnii
dezordonata viaţă care ne strivise

*Anexez poemul de faţă primei părţi.


Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

36 comentarii pe “Renaştere (psaltirea primelor iubiri)”


  1. […] Ana Maria Bobeică, Ana Pauper, Ana Veronica, Anavero, Anamaria Deleanu, Ancuţa Ion, Andra Agachi, Andrei, Anknews, Augustin […]

  2. Rodica Says:

    Reusit-ai
    sa-l salvezi
    Stiind ca va pune
    pe gatul ei
    ghirlande
    verzi.


  3. […] Ana Maria Bobeică, Ana Pauper, Ana Veronica, Anavero,Anamaria Deleanu, Ancuţa Ion, Andra Agachi, Andrei, Anknews, Augustin Rădescu, În colţ de lume, Belle de Jour, Bianca Dan, Black Angel, Blog de […]

  4. Ada Pavel Says:

    Primiți cu colindul?
    Devreme, ce-i drept, dar nu vreau să mă încurc între „Spam”-uri.
    Dacă mă primiți, am venit să vă urez multă sănătate. Să aveți tot ce vă doriți și să vă bucurați de sărbători! O să încerc să îl conving pe Moșu’ că ați fost cuminți, măcar să trimită niște zăpadă, să ningă liniștit.
    Ei, acum că mi-am zis colinda, mai am de urat, așa că vă las să vă bucurați de brăduț, de prieteni, de familie!
    Sărbători fericite!
    Ada

  5. aliz3 Says:

    Desigur , întotdeauna rămân surprinsă plăcut de ceea ce scrii însă uneori e prea mult . Ţine-o tot aşa sau mai bine , cere tot mai mult .


  6. […] Ana Maria Bobeică, Ana Pauper, Ana Veronica, Anavero, Anamaria Deleanu, Ancuţa Ion, Andra Agachi, Andrei, Anknews, Augustin Rădescu, În colţ de lume, Belle de Jour, Bianca Dan, Black Angel, Blog de […]


  7. […] Bobeică, Ana Pauper, Ana Veronica, Anavero, Anamaria Deleanu, Ancuţa Ion, Andra Agachi, Andrei, Anknews, Augustin Rădescu, În colţ de lume, Belle de Jour, Bianca Dan, Black Angel, Blog […]

  8. Madi Says:

    Crăciunul aduce magia sărbătorilor de iarnă. E timpul să visăm, să sperăm şi să credem că nimic nu e imposibil !


    Sărbători Luminate !

  9. Carmen Negoita Says:

    Crăciun Fericit, Andrei! Multă iubire, împlinire şi căldură în suflet îţi doresc alături de toţi cei dragi!


  10. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, Carmen, […]


  11. […] si cat poate. La mine a lasat mosul cate putin pentru fiecare. Asa ca un Craciun fericit sa aveti: Andrei , Alis , Armin , Alin , Alexandra , Coco , Den` , Dreamr , Eugen , Gelu Vlasin , Grape , Liviu , […]

  12. Satirikon Says:

    Craciun fericit si multa multa lumina in suflet.

    Satirikon


  13. […] tuturor: Ada, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca Hotineanu, Andrei, Blog simplu,  Caius, Cammely, Carmen, Cati Lupascu, Cella, Chat Noir, Cosmin Stefanescu, Cristi […]


  14. […] slalom printre multele urări călduroase de sărbători primite şi trimise, am reuşit azi să găsesc timp şi pentru […]


  15. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, Carmen, […]


  16. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, Carmen, […]


  17. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, Carmen, […]


  18. […] tuturor: Ada, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca Hotineanu, Andrei, Blog simplu,  Caius, Cammely, Carmen, Cati Lupascu, Cella, Chat Noir, Cosmin Stefanescu, Cristi […]


  19. […] Pavel, Adela – Noapte bună copii, Alice Albinutza, Altcersenin, Ana Cazacu, Anca Vrînceanu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bianca Dobrescu, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, Carmen, […]


  20. Uimită am rămas
    De-al tău tainic “glas”
    Presupun că nu sunt singura ce zice că ai talent
    În al tău ambiguu vers indecent
    Tema ce o abordezi în deosebi e iubirea
    Şi-mi pune la încercare adesea gândirea
    Zâmbet straniu a răsărit
    După strofele ce le-am citit
    Mulţumesc de încântare
    Am sorbit literele cu ardoare

    Voi urmari in continuare ce mai scri caci mi-ai trezit interesul
    P.S. tin locul lui vlad (http://vladyblog.wordpress.com/)


    • Sunt fericit ca am adus
      Pe chipul tau un mic suras
      Mai trivial sau mai timid
      Ba ma încui, ba ma deschid
      De versuri gandurile-mi prind
      Pe randuri oblice le plimb
      de jos în sus.

      Sper sa-ti pot tine interesul neadormit cat mai mult timp!


      • spunand ca iti prinzi gandurile in versuri , m-ai facut curioasa , e rodul unei imaginati bogate sau a unor trairi ? ( sau nu poti sa raspunzi la asta ? )


        • Sunt multe lucruri, vezi tu, pe care le scriu în felul meu si pe care nu as vrea sa le explic vreodata.Putini îsi dau seama, de exemplu, ca acele sase mii de ruble din postul ulterior acestuia reprezinta aproximativ salariu minim pe economie al unui roman, ca acei cabotini suntem noi(în fiecare dintre noi e unul), sau ca traiul boem pe care l-am ilustrat în poemul de fata semnifica o dorinta cat mai greu de ascuns pentru mine.

          Nu-ti pot spune cu exactitate cat am trait, fizic vorbind, din tot ce am scris.Dar prin constiinta mi-au trecut toate, zic eu…
          Daca a gandi înseamna a trai, si invers, raspunsul ar fi ca… poezia mea e rodul unor trairi bogate ale imaginatiei, o fantezie a realitatii chiar!


  21. scrisesem în urma cu ceva timp, sa tot fie un an, un text în care ma vedeam :
    asteptand pe o treapta
    într-o lume nedreapta
    sa pierd tot ce am
    pentru o singura fapta

    Problema noastra ca omenire, cel putin cum o vad eu, este ca din lipsa liftului, multi renunta sa mai urce scarile.


  22. Am avut un o senzatie foarte aparte cand am citit poezia in timp ce ascultam melodia…apoi mi-am ridicat privirea si catre poza… i really liked it!🙂


Lasă un răspuns

