Am fost acuzat de plagiat!!!


Am fost acuzat de plagiat. Dupa 7 luni în care am postat sute de versuri, cineva ma acuza ca am furat un text care i-ar apartine si schimband o data a ajuns sa însele zeci de persoane care îmi citeau textele.Totul începe de aici http://gabryellehelen.wordpress.com/2010/11/08/gabriela-elena-va-multumeste/ unde un comentator  ia în deradere atat numele pe care îl afisez( andreihappyday) , cat si avatarul meu. Frazele folosite de el au fost dincolo de orice critica si totusi nu am cedat intentiilor lui de a începe „balacareala”. Cuvintele adresate unui minor contin expresii licentioase si pot fi pedepsite prin lege. Pentru asta înca nu m-am decis daca îi voi face plagere.Probabil voi discuta si despre aceste aspecte cu cateva persoane avizate- individul mintind în continuare ca as fi refuzat prezenta unor persoane juridice.Nu-i deloc adevarat, din contra, asistenta unor avocati este absolut elementara în aceste circumstante.

Acuzele aduse sunt în schimb si mai grave. Am aici dovada ca data unei postari se poate schimba dupa placul individului. Apesi publica si începi scandalul.Nu este o reteta sigura de a face bani?

Pot deci sa public ultima poezie a lui Cristian Lisandru de exemplu (care mi-a tot cerut dovezi si m-a scos ca vinovat sau cel putin asa a dat de înteles) cu o data din 2007 sa spunem sau orice alta data doriti dvs. si sa spun: iata, am fost plagiat.Lisandru e un hot. Oare ce-ar fi facut Cristian în locul meu? Si cititorii lui? el nu are comentarii în versuri pe care sa le fi lasat la fiecare trei minute, grav, grav- voi tine minte acest cuvant!. Ce dovezi ar fi gasit un om ca el? Scrie de mult, dar îi poate lua oricine versurile foarte usor, sa le publice pe date mai vechi si sa spuna ca el este plagiator.
Conflictul dintre mine si acest necunoscut  însotit de cuvintele „vezi tu plagiatul cat de curand si cum sta treaba” arata fatarnicia acestui individ care printre vorbele pe care abia le stapaneste îsi da în vileag adevaratele intentii.

Cititi ce-mi spune:

http://gabryellehelen.wordpress.com/2010/11/08/gabriela-elena-va-multumeste/

O alta proba care sa-mi demonstreze veridicitatea spuselor este indubitabil cea a diacriticelor.Ghinionul acestui mincinos este ca poezia a fost postata pe site-ul Amprentelor Literare.Acolo, ni se cereau obligatoriu diacritice si le-am postat conform cerintelor. Individul nu folosea diacritice pe blogurile pe care sunt afisate versurile-  dar minune, tocmai versurile de care sunt acuzat, au fost scrise cu diacritice. Copy/ paste si împroscarea cu noroi a unui om este asigurata. Priviti postari anterioare si posterioare de pe acele bloguri: nu exista diacritice. Numai versurile acelea contin, asa cum eu le-am si publicat, în original, atat aici https://andreihappyday.wordpress.com/2010/10/01/pasageri-pentru-eternitate/ cat si pe site-ul Amprentelor.Observati ca o parte din versurile de pe blogul meu sunt cu diacritice, tocmai pentru ca au fost postate înainte pe Amprente. Sper sa fi înteles întreaga poveste.

Mai sunt si alte detalii pe care mincinosul le-a omis.Comentariile lasate chiar pe blogul meu: „asa poate te inveti minte si nu mai smangleşti. nu de alta,d ar guvernul nu accepta concurenţă.” va sa zica pentru trafic face tot acest scandal? da, pentru ca asa cum a spus într-o discutie propusa de Lisandru Cristian, el, cu mana lui scrie ca face bani din blogurile acestea. Deci, din pacate, i-ati adus probabil cateva sute de lei în plus amaratului. Postarea în care ma acuza are 46 de comentarii, în timp ce restul articolelor scrise de el nu au nici macar un sfert.Faceti voi legaturile.

Continui cu alte aprecieri la adresa mea: „pacat de tine, copile, că ai talent” nu este replica unui om aflat în suferinta ca i-as fi luat eu ideile, duce lipsa de asa ceva daca recurge la scandaluri.
Cititi, din dorinta de a afla adevarul, blogurile spre care va trimite (puteti da cu pietre apoi). Acest om nici macar nu stie sa compuna versuri, cum va imaginati ca am cautat în arhiva unor asemenea bloguri versuri pe care sa le plagiez. Daca sunt capabil sa scriu versuri, cum puteti crede ca ma înjosesc sa-i iau lui vorbele si sa spun ca îmi apartin? Este vreun pic rational sa recurg la asa ceva? Dupa luni de zile în care am scris, acum, la putin timp dupa ce ma ameninta http://gabryellehelen.wordpress.com/2010/11/08/gabriela-elena-va-multumeste/ vine cu aceste mizerii. Ca scriu versuri am demonstrat si aici: https://andreihappyday.wordpress.com/2010/11/13/prenuptial/ unde Rodica îmi propune o discutie în versuri.Totul s-a întamplat înaintea scandalului, si Rodica poate sa certifice. De cele mai multe ori am acceptat, tocmai pentru ca îmi place sa compun.În urma se mai pot gasi astfel de discutii. Data nu a fost modificata bineînteles, iar replicile vin la doua-trei minute.Daca am aceasta pricepere, din punct de vedere logic si rational, e aberant sa fiu acuzat , mai ales ca nu as fi avut motive, nici macar sa ma gandesc la un asemenea lucru.
O alta dovada gasiti si aici https://andreihappyday.wordpress.com/2000/11/15/adrian-paunescu/ unde pe data de 15 noiembrie 2000 am înregistrat o postare cu ziua exacta a decesului poetului A.Paunescu. Stiam oare eu acum zece ani asta? Nu, nu aveam nici calculator atunci. Iata cum se poate distruge imaginea unui om!

Mi-ati cerut si dreptul la replica.Acum îl aveti.Pentru orice neclaritati ma puteti întreba, atat lasand comentarii, cat si printr-un mail.
Ada Pavel, Adela, Alex, Alexandra, Altcersenin, Annermarrie, Caius, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Bogdan Epureanu, Carmen Negoita, Cristian Dima, Gabriela Elena, Flavius, Valeriana, Alexandrescu Daniela, Aurora Georgescu, Cammely, Theodora, Valive, Onu, mnealui, Teo, Chat Noir, Gabriela Savitsky, Yuri, Vlady, Veverita, Vania, Esqvilyn, Madi, Miscellaneous, Diana Emma, Chocolatfollie, Creve, Zuzu,

Explore posts in the same categories: Realitate.

78 comentarii pe “Am fost acuzat de plagiat!!!”


  1. Andrei, atunci când planează astfel de suspiciuni nu poţi să rămâi indiferent. Iar „Amprentele” nu pot să poarte un asemenea stigmat. Era normal să îţi cer dovezi, iar suspendarea celor două conturi – al tău şi al lui Bogdan – a fost semnalul că trebuie să vă purtaţi războiul acesta departe de „Amprente”. Ţi-am urmărit evoluţia, ţi-am comentat textele împreună cu Geanina, nimeni nu a avut nimic cu tine, ai apărut printre autorii inseraţi în primul volum al Amprentelor. Nu trebuie să-mi demonstrezi mie nimic, observ că discuţia capătă o cu totul altă turnură. Eu nu port războaie de acest fel. A fost măsura cea mai bună care putea fi luată. Nu te lua de imaginea mea pe bloguri, nu-ţi face acum reclamă pe numele meu, mai ales că tocmai tu spuneai pe amprente că mă consideri un mentor al tău. Această schimbare de atitudine mă întristează. Poţi să îl dai şi în judecată pe Bogdan, nu te opreşte nimeni. Până la urmă, cel care va avea dreptate va putea să anunţe public asta. Dar până atunci te rog să ai un comportament normal şi să nu te superi precum văcarul pe sat. Nu mă mai da pe mine exemplu şi nu lua cumva în tărbacă poeziile sau textele mele. Nu ne jucăm cu aşa ceva. Rezolvaţi-vă această problemă, eu nu sunt dator să fac investigaţii, nu sunt anchetator. Am de scris, iar tu ştii bine asta. Te-am respectat, te respect, până la proba contrarie există prezumţia de nevinovăţie, şi în cazul tău şi în cazul lui Bogdan. Atmosfera de pe Amprente trebuie să rămână una exclusiv literară. Eu şi Geanina nu ţinem partea nimănui, să fie foarte clar. S-a luat decizia cea mai bună, până la clarificarea situaţiei. Iar asta trebuie să o faceţi voi, tu şi cu Bogdan.

    PS – Şi nu poţi să publici nicio poezie sau vreun text de proză al lui Cristian Lisandru, fiindcă într-o astfel de condiţie, pentru că mă foloseşti pe mine ca minge dată de colo, colo, este foarte posibil să discutăm aşa cum se procedează în astfel de cazuri. Gata. N-are ce să caute Cristian Lisandru în discuţia dintre tine şi Bogdan. Punct. Dacă veţi dori şi vei dori să ne informaţi/informezi în legătură cu concluzia la care s-a ajuns în urma războiului vostru, vă/te priveşte.


    • Tocmai pentru ca nu ai crezut în mine si ai renuntat la colaborare pentru aceasta facatura, te-am considerat cel mai bun exemplu. Nu am ce imagine sa-mi fac pe spatele tau, pentru ca nu te-am atacat pe tine.Eu nu am bani sau orice altceva de castigat din asta, cum are cel care ma acuza.Ti-am cerut doar- si continui sa-ti cer, sa te pui în locul meu.Acea data a fost modificata.Ti-am explicat doar ca orice text, poate fi pus în aceasta situatie, eu am avut nenorocul sa mi se însceseze aceasta mascarada.Tu cum te-ai simti în locul meu si ce argumente ai avea? atat îti cerusem. Ceea ce îti reprosez este lipsa, atat de încredere, cat si de bunavointa de a ma asculta.Sper sa întelegi într-o zi ca am avut dreptate. Tu rezumi totul la cenaclu, eu nu dispun de sentimente cu care sa se joace nimeni, nici plagiatorii,nici necredinciosii.I-am spus Geaninei ca nu mai am ce cauta pe Amprente Litarare indiferent ca aveti sa va lamuriti acum sau peste un an. Daca asta este încrederea voastra în mine, vreau doar sa va arat tuturor adevarul. Nu m-am jucat niciodata si asemeni voua mi-am sacrificat ore întregi în care puteam sa fac altceva, lucrand texte si alegandu-le pe cele mai bune, sa puteti spune „bravo mai”.Faptul ca am reusit, îmi demonstreaza cel putin mie, ca lucrul acesta l-am luat cat se poate de în serios, la fel ca orice alt membru al Amprentelor, indiferent de varsta. Faptul ca v-ati schimbat radical atitudinea fata de mine m-a dezamagit.Nu v-am cerut sa-mi tineti parte, dar macar sa verificati si sa analizati detaliile.Nu, ati acceptat sa fiu facut în toate felurile, calcat în picioare si sa raman cu imaginea de vinovat. Practic m-am suparat pentru ca sunteti ca acei prieteni care la greu te lasa.De respect as vrea sa nu mai discutam, te rog sa-mi respecti macar aceasta dorinta. Se va încheia fie azi, fie maine, fie peste un an, si conflictul dintre mine si acest individ, pentru ca daca nu clipa, timpul cu siguranta are sa va arate cine spune adevarul si cine nu.Dar neîncrederea pe care mi-ai aratat-o îmi va fi învatatura de minte dincolo de orice conflicte si rezolvari pe care le voi întampina.Nu mai suntem o echipa.Gresesc, vad ca m-am fost niciodata.

  2. 'mnealui Says:

    Ce nu-mi plac mie chestiile astea! Ma simt pus in incurcatura. Parerea mea: incercati sa treceti amandoi peste si uitati intamplarea.
    PS. cel mai destept, cedeaza.


  3. daa continui sa ma mai jigneşti cu facatură, etc … s-ar putea sa iti mai fac un fratior si sa iti umplu frigiderul de carne
    fata de tine am trecut prin mai multe prin viaţa şi nu m-am victtimizat niciodata.
    http://cititor.stirute.com/si-cum-ar-trebui-sa-reactionez/


  4. Andrei, eu, ala cu care te contrai de cele mai multe ori, de data asta iti dau dreptate 100%.

    1. Faptul ca un post de pe un blog are o anumita data nu are absolut nici o semnificatie in conditiile in care, asa cum ai spus si tu, aceasta data poate fi editata oricand; oricum, la o adica, sunt metode tehnice sa se dovedeasca daca acea pagina exista sau nu la o anumita data (vezi de exemply http://www.archive.org/web/web.php)

    2. Orice om este nevinovat pana la proba contrarie; nu cel care este acuzat de ceva (tu in cazul asta) trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia, ci cel care lanseaza acuzatia trebuie sa dovedeasca FARA DUBIU ca cel acuzat este vinovat de acuzatia care ii este adusa.

    3. E trist cand vezi ca oamenii pe care ii consideri prieteni, in loc sa iti ia partea sau macar sa te sustina iti intorc spatele pentru a nu-si pata propria imagine… e unul din acele momente in care vezi cine iti este cu adevarat prieten si cine nu.

    Eu unul, daca as fi in locul tau, mi-as vedea de ale mele si nici macar nu l-as baga in seama pe impostor… stii vorba aia, pana la urma nu mor caii, cand latra cainii.

    O zi minunata, azi si in fiecare zi!

    P.S.: Nu am timpul necesar sa urmaresc raspunsurile la comentariile care le las prin blogosfera, asa ca rugamintea mea ar fi ca daca cineva se ia de ceea ce am scris eu sa imi trimiti un mail pentru a putea raspunde.

  5. Vlady8 Says:

    Foarte, foarte urat! Mie nu-mi trebuiau dovezi ca sa te cred, prin simplul fapt ca stiu ca tu le-ai scris, din inima. Totusi, vezi sa n-ajungi prea departe ;)!


  6. retardule, inainte sa spui ca nu scriu poezii ar fi bine sa te interesezi … eu asa fac de obicei … nu e nici o problema … suntem mulţi şi in acelaşi timp puţini in bucureşti, nu te mai poti ascunde dupa pseudonim … will see soon, fetiţo

    • Victor Says:

      Cum rămâne, şmechere, cu faptul că vai ce ai mai militat tu pentru copii bolnavi de autism şi că te sună părinţii copiilor să-ţi vorbească despre asta şi „despre alte lucruri asemănătoare” (vai, cât limbaj de lemn; se cunoaşte că eşti comunist, nu trebuia să faci un articol în care să recunoşti asta). Ce îţi zic părinţii copiilor ălora acum, când tu foloseşti cuvântul „retard” (apropo, în contextul folosit de tine e „retardat”, măi, literatule) cu cel mai peiorativ sens posibil? Te laudă? Te aplaudă? Să-ţi dau link-uri din dex cu definiţiile pentru „retard”, „retardat” şi „peiorativ”? Da’ las’ că ţie nu-ţi trebuie. Eşti poet mare, ai lexic bogat.
      Încă aştept replică la comentariul meu neaprobat încă la tine pe blog. Aştept să văd ce ai de spus acolo. Dacă nu, oricum eu să îmi spun părerea pe blogul meu, că vrei sau că nu vrei.


  7. Andrei, este prima dată când intru pe blogul tău şi am fost plăcut surprinsă să întâlnesc de fapt un talent literar. Te felicit pentru tot ce ai scris.
    Toate trec. Va trece şi momentul acesta neplăcut care pune sub semnul întrebării onestitatea a doi ucenici a i lui Apollo, fiindcă practic, privind din afară este greu să te situiezi de o parte sau alta cu certitudinea că nu greşeşti.
    Dar oricare ar fi adevărul, continuă să scrii fiindcă ai un cuvânt greu de spus în lumea literară.


    • Esti un adevarat exemplu de impartialitate, îti multumesc. Nu stiu cat înseamna pentru literatura ceea ce scriu eu, dar stiu cat înseamna pentru mine. Nu numai ca ma acuza de asemenea fapte, dar nici macar nu vine cu dovezi, argumente sau orice alte elemente prin care sa ma culpabilizeze.Nu eu trebuie sa-mi demonstrez nevinovatia, ci el sa-si dovedeasca autenticitatea.În sfarsit, mentalitatea unora nu poate întelege aceste aspecte si daca cineva acuza un om, în Romania, acel om este catalogat vinovat indiferent daca probele aduse împotriva lui sunt suficiente sau nu. Am demonstrat rapid ca acea data se poate modifica si nu doar atat. Acuzele vin tocmai la cateva zile dupa ce ma jigneste pe un blog.Intentiile premergatoare se pot subîntelege chiar din amenintarile sale: http://gabryellehelen.wordpress.com/2010/11/08/gabriela-elena-va-multumeste/ Din nefericire pentru el, nu stapaneste nici macar regulile elementare ale limbii romane, avand o exprimare greoaie si facand grave greseli de scriere.Diacriticele sunt o alta dovada care nu face decat sa arate detaliile pe care le-a omis în planul diabolic pus la cale. Despre tot ce se gaseste pe acele bloguri si articolele care nu au deloc legatura cu ceea ce se numeste CREATIE ATISTICA PROPRIE am tot vorbit si este inutil sa rescriu.

  8. teonegura Says:

    Imi pare rau ca ati ajuns atat de departe. Sunt dezamagit si nu stiu ce sa cred. Citind comentariile, dincolo de subiectivismul unora, poate indreptatit, e treaba lor, cel mai pertinent mi s-a parut al lui Bogdan Epureanu, care zice ca exista metode tehnice de a verifica exact cand a fost postat un articol si daca data lui a fost modificata. E o informatie importanta pentru tine. Si tot Bogdan Epureanu zice o chestie de bun simt: dovezile aduse de voi nu sunt foarte concludente, insa mai ales cele aduse de cel care te incrimineaza imi par oarecum in piuneze. Poate ma insel, dar cred si eu ca nu ti-a dovedit fara doar si poate plagiatul. Pe de alta parte insa, nici tu n-ai dovedit fara doar si poate ca povestea ti-a fost inscenata. Poate nu poti. poate nu vrea el sau n-are cum, poate…
    Mie imi vine in continuare greu sa cred ca ai putut fura, scrii bine si corect inclusiv gramatical. La el abunda greselile de ortografie, iar graba nu e o scuza in cazul asta decat pentru litere „mancate” sau in plus. Poezii de-ale tale am mai citit, de-ale lui, niciodata, pari sa fii in avantaj din puctul asta de vedere…
    Dar asa cum spunea Cristi, pana una-alta, beneficiati amandoi de prezumtia de nevinovatie, desi stiu sigur ca unul din voi minte urat. Nu sunt convins care, nu m-ati convins, din pacate. Inclin doar sa-ti dau dreptate tie.


    • Teo, am cateva comentarii neaprobate în care pur si simplu continua sa ma ameninte.În altele îmi jigneste cititorii care nu cred minciunile lui.Bogdan spune ca dovada adusa de el nu este suficienta sa dovedeasca vinovatia mea. Altii, si nu mai dam exemple, s-au multumit doar cu atat.Nu v-am cerut sa spuneti da mai, tu ai dreptate, dar nici sa aruncati cu zoaie în mine imediat cum cineva ma acuza. Ti-se pare adecvat sa aprob acest comentariu, daca da, spune-mi si imediat voi demonstra ca el mi l-a lasat: „retardule, inainte sa spui ca nu scriu poezii ar fi bine sa te interesezi … eu asa fac de obicei … nu e nici o problema … suntem mulţi şi in acelaşi timp puţini in bucureşti, nu te mai poti ascunde dupa pseudonim … will see soon, fetiţo”

      • Victor Says:

        Faci rău să nu le aprobi. Pune-le la vedere, să-i vadă toată lumea mitocănia. Crede-mă, e în avantajul tău. Eu am lăsat la el pe blog o replică. Dacă până mâine nu o aprobă, îmi fac din a te scoate pe tine basma curată un crez. O să lansez o adevărată cruciadă împotriva omului ăstuia. Mie nu-mi trebuie neapărat dovezi irefutabile; nici unul nu le aveţi dar eu pot gândi de unul singur, pot judeca după amănunte pe care unii se pare că nu le văd, şi mă întreb de ce oare. Şi aş mai avea ceva argumente împotriva lui, înafară de cele aduse de tine. Dar aştept să văd ce are el de zis la ce i-am scris eu.
        Dacă tu te ştii nevinovat, capul sus. În cele din urmă va trece. Nu ai să reuşeşti să convingi pe toată lumea că ai avut dreptate, pentru că scurta mea existenţă m-a învăţat ceva: nu contează, din păcate, cât de fals cânţi, cât de prost scrii sau cât de absurde sunt ideile înaintate de tine. Vor fi mereu câţiva idioţi care te vor urma. Cu alte cuvinte, oricine are fanii şi susţinătorii lui. Inclusiv el.
        Te salut.


        • Am aprobat suficiente comentarii în care jigneste si ameninta cu nonsalanta pe toti cei care nu sunt de acord cu el.Si asta doar pentru a demonstra ce fel de om este.Nu vreau ca cititorii mei sa se simta insultati sau pusi în situatii defavorabile. Orice argument care poate sa clarifice situatia este binevenit. Nu conteaza daca oamenii iubesc sau considera complet ridicol ceea ce scriu pe blog, mi se pare normal sa înteleaga cu totii ca îmi apartin toate aceste lucruri, bune sau rele, si ca nu am nevoie si nu are nici rost sa plagiez sau sa fur ideile nimanui.

        • teonegura Says:

          Salutare, Victor🙂 Atat deocamdata.

      • teonegura Says:

        Andrei, eu mi-am primit portia de injuraturi in razboiul asta al vostru, gratuit, da’ ma rog, omul are alte viziuni despre… toate. Ma opresc aici, o sa continui sa-ti comentez textele🙂


        • Si daca urmatorul text pe care îl postez apare imediat pe alt blog cu data de acum un an, eu ce am sa fac? Individul acesta jigneste pe oricine îndrazneste sa-i conteste minciunile. Nu e vorba de un razboi, consider normal sa ma apar în momentul în care sunt acuzat de niste lucruri. Stii bine ca pana si tu ai crezut tot ce a scris despre mine.Daca taceam ai fi ramas probabil cu aceeasi parere.Mi-am cerut scuze pentru ca s-a ajuns pana aici.De jignit nu consider ca am jignit pe nimeni, iar pentru cuvintele folosite, individul va trebui sa dea singur socoteala.

          • teonegura Says:

            Eu imi cer scuze ca m-am pripit, Andrei, in a va judeca. Recunosc, am gresit. Te rog sa incerci sa ma ierti pentru asta, daca poti…


    • Teo, cel care se apara nu trebuie sa demonstreze nimic… el este considerat nevinovat de drept; cel care il acuza trebuie sa ii demonstreze, fara posibilitate de tagada, vina.

      Uite, eu pot sa zic acum ca tu ai omorat-o pe Elodia… nu e treaba ta sa te apuci sa-mi aduci dovezi ca acest lucru nu este adevarat, ci poti linistit sa ma ignori pana cand vin cu dovezi si apoi pur si simplu sa mi le demontezi pe acelea.

      Revenind la speta in cauza, cel care lanseaza acuza, ar trebui sa vina cu o dovada care sa probeze, fara urme de dubiu, ca el a publicat poezia inaintea lui Andrei… ori faptul ca fata postului este anterioara nu reprezinta o dovada deoarece poate fi usor falsificata; ce ar putea el face daca ar avea dreptate ar fi de exemplu sa demonstreze cu id-ul postului (din baza de date) ca acesta a fost publicat in ordine cu celelalte si nu prin adaugare ulterioara sau cu un site care sa-i fi indexat pagina la o data anterioara publicarii acesteia de catre Andrei, sau, in cel mai rau caz, prin proba cu martori. Si, chiar si asa, pentru ca Andrei sa poata fi declarat vinovat, respectivul ar trebui sa se adreseze unei instante judecatoresti care sa dea o decizie definitiva in acest sens.

      Pana atunci, conform legislatiei in vigoare, Andrei este nevinovat si orice actiune se ia impotriva lui si care ii aduce un prejudiciu, nu este doar imorala, ci si ilegala.

      Oricum, eu o sa ma opresc aici, pana la urma nu e razboiul meu si, Andrei, daca stai si ma asculti pana la urma, cel putin deocamdata, nu este nici razboiul tau… daca ar fi sa ne aplecam urechea la toti cei care ne vorbesc pe la colturi sau care ne barfesc pe la porti ne-am irosi viata fara a mai face nimic util.


      • Au fost unii care s-au multumit cu ce li s-a spus fara sa aiba macar bunavointa sa ma asculte si pe mine.Desi tu ai dreptate, nici nu este necesar sa vin cu dovezi pana nu da o explicatie suficient de plauzibila. Si totusi, dincolo de orice logica, au fost multi care mi-au cerut mie argumente, si nu lui.

        • teonegura Says:

          Asa e, Andrei, se pare ca mai avem de evoluat, ca mentalitate, parca ne-am fi nascut cu piatra in mana, asteptand sa o aruncam asupra primei tinte, vinovata sau nu…
          @Bogdan E un comentariu foarte pertinent pe de-a-ntregul, te apreciez pentru el.

          • Victor Says:

            Suntem pregătiţi să aruncăm cu piatra chiar şi atunci când nu avem nimic de câştigat, doar pentru că putem, pentru că nu avem nimic mai bun de făcut su din pură plăcere diabolică (vezi comentariul Alinei S. de mai sus) darămite atunci când ne urmărim scopurile…
            Salutări şi ţie.😀


  9. […] Stătea în şezlongul vechi, privind luminiţele colorate din faţa ei. Pisica i se strecurase în braţe şi torcea leneşă. Se gândi la copiii ei plecaţi prin alte părţi, la soţul ce nu mai era nici el şi ochii i se umplură de lacrimi. Nu-şi mai găsea rostul pe pământ şi nu înţelegea de ce Dumnezeu nu-i ascultă rugile. Singurătatea începuse să o macine tot mai mult, ca o boală grea. Bătrâna se ridică, stinse beculeţele şi se băgă în patul de lângă geam. Trecuse şi Crăciunul acesta. Ca oricare altă zi. […]

  10. cammely Says:

    Sfinţii Părinţi, ne învaţă că întelepciunea are două capete. Cel de jos este frica de Dumnezeu, iar cel de sus este dragostea de Dumnezeu, care este “legătura desăvârşirii”.

    “Dacă nu iertaţi greşalele semenilor voştri, nici Părintele vostru ceresc nu vă va ierta vouă greşalele!” (Matei 6,15).

    http://cammely.wordpress.com/2010/11/17/%e2%80%9cdumnezeu-este-iubire%e2%80%9d-i-ioan-4-16/


  11. […] Cristian Lisandru, Ziarul, Gabriela Savitsky, Adele Onete, Orfiv, Caius, Theodora Marinescu, Andrei, Tanya, Supravieţuitor, Gabi123, Ana Usca şi […]

  12. miscellaneous11 Says:

    Vai, Andrei, ce oameni urâți, ce oameni urâți !!! Noi ne ”cunoaștem” nu de foarte multă vreme, în sensul că pe vremea aceea scriai și articole și poezii, ca apoi, după ce ai intrat în cenaclul ”Amprente Literare” să publici aproape doar poezii pe blog. Eu nu cred că un copil de 17 ani poate plagia în asemenea, hal, refuz să cred asta, și știi de ce ? Pentru că în primul rând nu ai nimic de câștigat. În al doilea rând … ai talent, așa că de ce ai plagia ? Adică plagiezi și tu 2-3 poezii … dar restul îți aparțin. Cum vine asta, unde e logica ? Am citit și articolele menționate în comentarii și cele recomandate, mi se pare agresiv modul de abordare al „celui plagiat”, chipurile, mai ales în raport cu un copil. Îmi pare foarte rău că treci prin așa ceva, eu zic că dacă ai posibilități și chiar ești nevinovat, să acționezi în instanță.🙂 Sper ca dreptatea să învingă, dar nu mișelește. Numai bine, Andrei !


    • Cateodata voiam sa renunt la texte si sa postez doar poezie, alteori invers. Mi-am dat seama ca nu prea pot face asta si daca am vrut sa scriu ce simt si ce gandesc am facut-o, chiar daca a fost în versuri sau nu. Fiecare tema se abordeaza într-un mod diferit, iar despre unelel lucruri îmi este imposibil sa vorbesc în versuri.
      Adevarata frumusete sau hidosenie a oamenilor acum o putem vedea.Mi s-au alaturat persoane de la care nu asteptam nimic dar au fost pe cealalta parte si cativa oameni la care tineam si care m-au dezamagit. Nu înteleg nici eu rationamentul unora…
      Sper sa se clarifice odata pentru totdeauna problema, pentru ca desi într-o zi eu am sa termin cu asta, li se poate întampla si altora.Nu este normal ce se petrece.

      • teonegura Says:

        Eu scriam doar proza, cred, nici nu stiu prea bine, Andrei, acum insa, ca un facut, sunt intr-o pasa lirica🙂 Bine, asa, mai fara ritm, ca sunt un debutant, stangaci ca multi, de altfel🙂

  13. valive Says:

    Mie imi pare rau ca ati ajuns la asa ceva, dar nu o sa ma bag pt ca nu e treaba mea. In conflicte de orice gen nu ma bag pt ca as putea iesi eu cu fata patata ca apoi sa vad ca voi doi va impacati.
    Sa-ti spun drept, nu pot citi postul tau din cauza culorilor prea tari. E prea mult rosu si eu am deja probleme destul de mari de vedere, deci daca ai schimba culoarea am fi cu totii OK.


    • Îti poti spune punctul de vedere, oricare ar fi acela.Cata vreme nimeni nu va fi jignit nu ai de ce sa-ti faci probleme. Încercam sa venim cu dovezi reale prin care sa aratam ca spunem adevarul, nu ne certam, nu facem acuzatii fara probe.Cel putin eu. Nu am avut relatii de prietenie cu acest om si cum i-am spus de la bun început, nu am ce discuta cu el. Nu poate fi vorba de o împacare si strangere de mana asa cum si-ar putea imagina unii.Eu nu scriu pentru trafic si daca cineva este capabil de un asemenea lucru e bine sa pastram distanta. Nu-mi schimb ideile dupa cum bate vantul,mai ales fiindca analizez bine totul, înainte sa-mi exprim parerea.

      • valive Says:

        OK, vrei sa-ti spun ce parere am? Plagiatul e un lucru iresponsabil, oricine a ajuns sa faca asta. Omul ala nu poate fi considerat un om de incredere si nici nu va fi un om de incredere niciodata.

  14. alina s. Says:

    mai greoi scrii tu ca el si in afara de asta tu nu ai facut nimic la viata ta. daca erai nevinovat nu il atacai la persoana, ci o faceai asa cum a facut el/ei. pe text, cu argumente. uite iti dau linkuri catre el, catre chestii scrise de el
    cauta-i greseli acolo inainte sa il acuzi –http://stirute.com/peste-2000-de-km-de-autostrada-doar-pe-hartie/, http://stirute.com/ion-dumitrescu-liderul-spiritual-elta-un-fost-parnaias-cu-circa-20-000-de-adepti/, http://bogdan.stirute.com/cateva-cuvinte-despre-zoso-si-popescu/,
    si apoi ataca si jigneşte-l. cauta atent, verifica inainte sa dai cu bata doar pentru ca tu incerci sa te scoti pe tine. argumentele tale nu stau in picioare atata vreme cat la umbra unui nick jigneşti si ataci la persoana. in plus, daca erai asa desptept cum te dai ai fi ştiut ca nu aşa se face dreptatea. mai ai multe de invatat de la viata, de la tot


    • Daca dupa tot ce mi-a spus, tu zici ca eu sunt cel care jigneste, am sa închei subiectul acesta aici.Stii bine ca nu în asta constau dovezile aduse de mine, te rog sa revezi linkurile. Nu-i vorba de nick, am aparut si într-o carte cu date personale: nume, prenume, locul nasterii etc. Nu sunt cunoscator de Drept, dar stiu ca cel ce acuza trebuie sa aduca probe si acuzele care mi s-au adus nu au fost demonstrate. Scriu poezii de ani de zile, pe blog postez de sapte luni.Ce motiv as fi avut sa-i iau tocmai lui versurile si sa le plagiez? Nu e ciudat cum tocmai cu cateva zile înainte s-a luat de mine pe un blog si m-a amenintat cu asta? Pentru cine citeste cu atentie rezolvarea începe fara îndoiala de aici

      http://gabryellehelen.wordpress.com/2010/11/08/gabriela-elena-va-multumeste/

  15. Yana Says:

    Ma simt ca in mijlocul campului de lupta intr-un razboi pe care nu vreau sa il accept. Unul acuza, celalalt se apara. Apoi poate va fi invers, cine mai stie ce urmeaza. Eu…voiam doar sa va citesc. Citeam cu placere doi oameni talentati, plini de idei si imaginatie. As vrea sa pot face asta si de acum inainte.


    • Eu vreau sa fii sigura ca atunci cand vii aici, citesti ceea ce am scris eu si ca nu am plagiat ideile nimanui.Îti înteleg dorinta de a citi, dar întelege-mi si tu dorinta de a clarifica lucrurile.

  16. alina s. Says:

    andrei de ce nu aprobi comentariile? ascunzi ceva sau vrei sa faci asta. intotdeauna vor exista oameni pro şi contra.

  17. alina s. Says:

    probabil fiindca ti-am pus si niste linkuri s-a dus in spam. in fine, ti-am propus sa nu te ridici pe tine in slavi atacand direct persoana lui. ti-o fi greu, eşti inca necopt şi netrecut prin viata. Nu stiu care e vinovat, insa tu gresesti enorm in momentul in care ataci chiar doua persoane. gandeşte-te la faptul că lisandru cristian a fost prins la mijloc. fii mai cu cap când vrei sa iti demonstrezi nevinovatia. investigheaza, nu judeca omul după un fel de a fi. ca injura, nu mi se pare ceva extraordinar sau care sa il traga in jos. toti injuram, doar ca unii aleg să nu o faca si bloguri. cauta, descoperă si argumenteaza pe text. ce ai scris tu acolo, in afara argumentului cu data, e doar ceva ce nu trebuia sa apara. uite un link catre un film cu SGB. A caştigat zeci de premii importante pentru volumul sau de poezii si injura si bea si fumeaza (http://www.youtube.com/watch?v=o5zdO9Kg78I&feature=player_embedded). Si e nenorocit. Dar aceste lucruri il fac un poet remarcabil


    • Sper ca ti-am aprobat toate comentariile acum, sa nu mai existe dubii!
      Nu stiu daca ai înteles dar am fost acuzat de niste lucruri si pus în fara unei modificari de data pe care oricine o poate schimba dupa bunul plac.Am dat nenumarate exemple cum se poate face asta.
      Daca doreste sa înjure, e liber sa o faca la el pe blog, aici trebuie sa vorbeasca frumos.Din lipsa de argumente a ales sa ma înjure si nu mi se pare în regula.Daca tie ti se pare, esti libera sa discuti cu el unde doriti voi- în afara de locul asta.
      Lui Lisandru Cristian i-am cerut sa se puna în locul meu, doar atat. Ca de altfel, oricine trebuie sa se gandeasca ce ar face daca un text de-al lui este copiat si publicat pe alt blog cu o data mai veche. Mi-a cerut argumente tot mie si s-a grabit sa ma judece, de aceea l-am dat exemplu. De la diacritice, pe care nu le folosea în restul posturilor (nici asta nu e ciudat?) si pana la cearta în care ma ameninta, cred ca am suficiente dovezi pe care nici macar nu trebuia sa ma obosesc sa le demonstrez. A demonstrat el în prima instanta ca l-am furat? Eu nu consider.

      Ideea este ca oricine poate trece prin asa ceva si daca eu voi încheia conflictul si tu sau altii pot fi acuzati de ceva ce n-au facut si pusi într-o lumina proasta.


      • nu stiu andrei daca a demonstrat, dar din mizeriile scrise nu e nimic penal, nici la tine, nici al el. nu rezolvati nimic, frumos ar fi fost o confruntare pe Amprente literare, cu argumente, ci nu cu acuzatii. eu l-am citit pe el, scrie frumos, l-ai acuzat ca e greoi, am impresia ca esti si tu greoi, mai ceva ca el. in texte nu are greseli, in comentarii … probabil nu il doare. uita-te in text, ai si tu greseli. dar cum spuneam pe tine te vezi perfect

  18. alina s. Says:

    * sa nu o faca si pe bloguri


  19. Nu stiu cat de corect este textul de fata, l-am scris în graba pentru ca m-a acuzat fara probe reale si m-a jignit în repetate randuri, iar eu simteam nevoia sa clarific lucrurile. De cateva ore am tot scris mailuri si comentarii asa ca nu am stat sa corectez greselile.În principiu încerc sa scriu corect si asta se poate vedea la orice alt text postat la mine pe blog cat si în comentariile pe care le las.

    • alina s. Says:

      andrei, in cazul asta stii cum esti: esti tu si lumea, doar tu nu gresesti – chiar daca o faci, restul greseste si are ceva cu tine. toata nebunia asta cu care trimiti mailuri, comentezi inseamna că ascunzi ceva ( De cateva ore am tot scris mailuri si comentarii asa ca nu am stat sa corectez greselile.În principiu încerc sa scriu corect si asta se poate vedea la orice alt text postat la mine pe blog cat si în comentariile pe care le las – citez din tine). tu ai acuzat, nici un argument nu sta in picioare, ti-a spus-o chiar si bogdan epureanu, doar că, aşa cum a zis victor, orice are idioti in jur sa il sustina, cum se intampla acum. tu nu ai citit, nu te-ai interesat cine a scris, cum a scris si ai facut un o branza in care ai calomniat pe cineva. partea asta a fost mai inteligenta: a pus doua texte in comparatie. tu nu ai mers pe text si pe lucruri care nu isi aveau rostul. te provoc la un lucru: ce ascunzi de nu ai curajul sa iti dai identitatea reala si „galopezi!”, trimiti mailuri, etc ……

      • Rodica Says:

        E o fuga de idei pe aici….tu ce zici?


      • Alina, vreau sa arat ca sunt nevinovat si e absolut normal sa ma apar, mai ales ca acuzatiile nu au nici macar o baza reala. Bogdan Epureanu mi-a spus ca individul care ma calomniaza trebuie sa vina cu argumente prin care sa-si sustina afirmatiile. Înjuraturile nu au aratat decat ce fel de om este.Mailurile au fost trimise tot în scopul solutionarii problemei.
        Am dubii în ceea ce te priveste. Nu cumva îl cunosti pe individ? Sau esti chiar el si lasi comentarii sub alt nume?

      • Victor Says:

        Vorba Rodicăi, e clar o fugă de idei pe-aici. Încerci tu să suceşti situaţia în defavoarea lui Andrei da’ nu-ţi merge.
        1. Andrei a fost cel calomniat prin acuzaţia de plagiat. Răspunsul lui a fost unul pe măsura acuzaţiei. E o făcătură. Iar eu sunt convins pe deplin că e o făcătură.
        2. Câte mail-uri trimite un individ şi cui e strict treaba lui. Ai auzit vreodată de confidenţialitatea corespondenţei? Dacă toţi avem parolă la serviciile de mail înseamnă că toţi ascundem câte ceva şi complotăm împotriva ta? O fi trebuit şi omul să dea explicaţii. Probabil că mulţi i-au cerut socoteală după mârlănia pe care a pătimit-o. Faptul că nu-şi spală rufele în public ci pe mail denotă caracter pe care unii nu-l au.
        3. De ce ţii tu morţiş să-i afli numele real unui minor? Ca să trimiţi vreun anonim tuciuriu (sau mai mulţi) pe la liceul pe unde învaţă? Dacă vrei să-l dai în judecată, apelează la căile legale. Există metode oficiale pentru asta. Crede-mă, organele competente îl pot găsi foarte uşor. Dar doar în scopuri legale. Numă că atunci când vorbim de legalitetate am impresia că şansele tale (ale lui Bogdan) sunt nule.
        4. Când vorbeam de idioţi urmând alţi idioţi, nu mă refeream nicidecum la Andrei. Ştii asta la fel de bine ca mine. Aşa că nu mai face reversul filosofiei chibritului.


  20. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cella, Cristi Dima, Cristi […]


  21. […] vizitat cetatea şi: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


  22. […] vizitat cetatea şi: Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, Cristian […]


  23. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cella, Chat Noir, Cristi […]


  24. […] căutările de frumos, poposiţi şi pe la: Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, Cristian […]

  25. Cypy Says:

    Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- Pegas Motorizat: Ne amuzam ca nu-i impozabil!

  26. Alex`andra Says:

    bun, hai ca ai facut`o si p`asta. acum ajunge. arta nu trebuie explicata, ea nu conteaza de unde si, mai ales, DE LA CINE provine, nu te mai baga in mocirla, continua sa fii tot acolo , sus, deasupra plebei.
    succes🙂 !
    baga mare si fa ce stii tu mai bine, iar pe restul . . . lasa`i sa se preocupe cu ce vor ei atunci cand nu au altceva mai ANteligent a face, chiar daca asta presupune a te ponegri pe tine si munca ta😛


  27. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cella, Cristi Dima, Cristi […]


  28. […] 2010 ALIN PETRUŞ – FOTOGRAFIECatarge 18 noiembrie 2010 ANDREI – VIS vs REALITATEAm fost acuzat de plagiat!!! 16 noiembrie 2010 ANNA – ESENŢA DE FOCDublu. 3 august 2010 AURA – STROPI DE […]

  29. roxs Says:

    Probabil ca nu sunt cea mai in masura sa comentez aici,pentru ca si mai probabil(si recunosc)situatia ma depaseste.Insa chiar daca n-am mai vorbit,am ajuns intr-un timp sa te cunosc destul de bine incat sa stiu ca nu ai fi in stare sa faci asta.Toti suntem constienti de talentul tau si pe langa asta nu vad de ce sa faci asta cand ai atata imaginatie.E aberant.
    Poate ai vrea sa imi mai citesti sfatul si sa-l si urmezi…Eu zic sa incerci sa treci peste,sa nu te mai consumi,chiar daca te cunosc si stiu ca te deranjeaza foarte tare lucrurile de genul asta.E pacat sa se ajunga la asa ceva,si nu uita!Noi inca asteptam versurile si imaginatia ta asternuta pe paginile blogului tau pentru ca avem incredere in tine!
    Succes,Andrei!

  30. Mălli Says:

    Cat tupeu pe unii… Ahhh, ar trebui sa invat box sau karate, zau ca da!, ca si pe mine ma scot din papuci astia care copiaza. Pana una alta, ai un sustinator aici.
    Tu nu trebuia sa stai la discutii cu un nimeni care vorbeste asa ”elegant”. Eu iti citesc blogul de prin aprilie, de la inceputul inceputurilor lui, si mai, daca simteam ca era ceva in neregula sau nu imi placea, nu mai intram. In ultima vreme nu am mai intrat zilnic dar tot am mai tras cate un ochi pentru ca sincer, uneori ai niste ganduri si poezii atat de complexe si interesante ca nu le pot intelege (asta e un compliment :P).
    Situatia ma depaseste dar crezi ca face bine sa bagi in seama chiar toti prostanacii?
    Ma rog, eu as fi facut si mai rau, pe mine m-a enervat o plagiatoare asa de tare zilele trecute…
    Am citit pe aici niste comentarii care mi s-au parut ieftine si puerile, ca pana si colegii mei rautaciosi in clasa a 5a faceau unele mai bune.
    Cei care iti apreciaza opera vor fi complet dezinteresati de acest eveniment neplacut.


  31. Pe mine ma bate grav problema asta…Nu vreau sa mascaresc pe nimeni, nici macar pe persoana cu care te-ai certat tu, pentru ca nu o cunosc si nu vreau sa vorbesc aiurea. Stiu doar ca pe tine te citesc inca de la primele tale articole, de cand aveai 2-3 persoane la blogroll si de cand iti spusesem ca imi place numele „Andrei”. Vorbind mai familial, pot spune ca te stiu de cand erai mic🙂 si atunci iti spuneam ca imi plac versurile tale. Nu cred ca atatea zeci de articole ar fi putut fi produsele unui plagiat…refuz sa cred! Da, sunt foarte subiectiva..

  32. Esqvilyn Says:

    Dincolo de miile de „ganduri bune”, in situatii critice ti se vede caracterul. Si acolo poti gresi, la fel ca orice om din multime, desi printre cuvintele frumos slefuite esti sfant, ai construit o ierarhie a iubirilor si te-ai pus pe tine in varf. Caracter a dovedit aceasta fata, Rodica, singura dintre cei care l-au apreciat pe Andrei care i-a scris simplu, nedumerita sau poate contrariata, „Andrei, te rog, spune ceva!”, intr-un moment imediat urmator celui in care curgeau mesajele razboinice impotriva injustetii plagiatului pe blogul acuzatorului.

    Cristian Lisandru, pana la urma te iubesti in primul rand pe tine si proprietatea ta, „Amprente Literare”. Pare firesc, totusi. Obisnuit.
    Mic pari atunci cand reactionezi precum un copil speriat in fata exemplificarii lui Andrei, folosita ca argument, si il ameninti „este foarte posibil să discutăm aşa cum se procedează în astfel de cazuri”.
    Chiar crezi ca daca avea intentia sa te plagieze, ti-ar fi spus asta direct ?
    Mic pari atunci cand te speli pe maini. Atunci cand intr-o zi voiai sa
    stabilesti adevarul pana la 12 noaptea, dar in urmatoarea, cand razboiul a devenit mai mare iar ceea ce credeai s-a cufundat in ceata, fugi de oricine ti-ar putea pronunta numele: „Gata.[…]Punct.”. E razboiul altora, sa pice ei in noroi, sa nu cumva sa te atinga vreo pata pe tine. Obisnuit, pana la urma. Ceea ce-l face sa scada sub „obisnuit” e faptul ca te descotorosesti de o persoana pe care glasul tau vesnic candid a numit-o „prieten”.
    Probabil acum astepti o carte postala din partea vreunui tribunal pe care sa scrie „X a avut dreptate”.

    „Eu nu port războaie de acest fel.”
    Nu, imi pare rau, dar tu nu ar trebui sa porti niciun razboi. De NICIUN fel. Nici tu, nici Teo Negura si nici vreun alt poet care se spala pe maini atunci cand e pus in fata unei controverse. Razboaiele nu sunt pentru voi. Puteti scrie nesfarsite nesfarsite romante, o puzderie de versuri despre iubirea infinita, a voastra in primul rand, desigur. Dar razboaie, nu. Cum poti tu judeca spre exemplu chestii politice, asupra carora nu ai niciun control, nu poti cere dovezi tu nimanui, nu sunt direct legate de tine, daca atunci cand ai in fata oameni carora le poti adresa intrebari si poti cauta adevarul, te sustragi ? Cand nu ai discernamantul necesar pentru a realiza ca lupti impotriva unui Rau cu chip abstract alaturi de oameni ce au un caracter infect ? Pentru ca acest Amour De Jour e o panarama.


  33. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cella, Chat Noir, Cristi […]

  34. cipslim Says:

    si mie mi s-au furat poeziile! ar trebui anuntata politia cibernetica, asa nu se mai poate!


  35. […] lui Andrei la acuzaţia de plagiat îl puteţi găsi aici. Argumentele lui sunt pertinente, aşa cum sunt şi cele ale unor comentatori la articolul […]


  36. […] implicată direct, fără voia mea. Dar, cel mai grav dintre toate, mi se pare cel izbucnit între Andrei şi Bogdan. Conflict care, se pare, că a luat sfârşit. Şi, care, probabil ar trebui lăsat […]

  37. ketherius Says:

    Problema datei se poate rezolva usor: exista Internet Time Machine (http://www.archive.org/web/web.php) unde poti sa vezi cum arata un anumit site la un anumit moment in timp. Te duci acolo si poti vedea daca, intr-adevar, cel ce te acuza de plagiat chiar a publicat poezia cand zice el ca a publicat-o sau nu.

  38. ketherius Says:

    Internet Time Machine culege site-uri, le catalogheaza, pune versiunile cronologic, apoi le face publice. Din pacate, in functie de importanta site-ului, poate dura pana la doi ani pana apare informatia. Daca unul pretinde ca publicat poezia in februarie 2009, in februarie 2011 ar trebui sa apara pe Time Machine. Deocamdata, site-ul lor e asa de insignifiant, incat nu apare deloc.

  39. Aleex Says:

    Penibili ….amandoi ….de fapt ….de ce ma mir? scrie vreunul dintre voi pentru suflet? din dragul de a scrie si nimic altceva? voi scrieti in speranta „faimei” …stiu cum e , si cateva persoane daca te apreciaza e de ajuns sa te faca sa crezi ca esti special (si spun asta ptr amandoi) , daca ati fi fost niste oameni ok , cu caractere ok , daca ati fi scris de dragul de a scrie , ati fi putut lasa de la voi , amandoi ..sa ajungeti la o intelegere , sa stergeti sau sa uitati de versurile alea si sa mergeti mai departe. Am intrat din greseala aici sincer …cautam cu totul altceva , dar am simtit nevoia sa ma opresc si sa spun ce am spus …. daca are cineva ceva de spus cu privire la asta astept mail. Bafta si sarbatori fericite!


Lasă un răspuns

