Prenupţial


E trecut de miezul noptii,
Ratacesc prin întuneric,
În sistemul periferic
Se-aud clopotele mortii.

Trage-ma de sfori iubito,
Vreau sa fiu marioneta,
Încaperea ta secreta
Cu genunchiul am strivit-o.

Hiperbolizezi iubirea,
În mine zidesti sperante,
Cand cuvintele-ti sunt gloante,
Ma condamni cu amagirea.

Nu-ti voi cere îndurare,
Ia tu noptile de veghe,
Douazeci de mii de leghe
Tie sa-ti cad la picioare.

Taie-ma în mii de fire,
Promit sa nu-ti caut vina,
Daca vrei sa-mi fii regina
În desertul de iubire.

Scalda-ma în munti de roua,
Noaptea da-o la o parte,
Nu te mai gandi la moarte,
Peste suflet sa ne ploua.

Pune bir pe sentimente,
Vreau sa plang si vreau sa sufar,
Cu ce-am strans în bietul cufar
Sa-mi cumpar medicamente.

Sterge-ma de praf, m-asaza,
Vreau sa mor aici, acasa,
Tu prefa-te ca îti pasa,
Peste tampla mea vegheaza.

Ochii tai vor fi luceferi,
Dragostea mea o povara,
Sa ma nasc a doua oara,
Sa fim tineri, sa fim teferi.

Sa n-asculti tot ce se spune,
Toti îndruga baliverne,
Timpul peste noi asterne
Momente de fictiune.

Testamentele sunt scrise,
Ceata se asterne-n sala,
Peste rochia de gala
Eu ti-am asternut narcise.

Logoditi la miezul noptii,
Ce mai vaduva frumoasa,
Spune-le ca nu-s acasa
Dac-or sa te fure hotii.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

37 comentarii pe “Prenupţial”

  1. Rodica Says:

    Si-ai sa lasi sa-ti fure hotii
    Ce-ai pazit o viata-ntreaga
    Vrei sa dai in pragul mortii?


  2. Nebunie-ar fi sa cred
    Ca odata dus din lume
    N-am s-o pierd…


  3. De poarta acelasi nume,
    Nu-nseamna ca va ramane
    Tot a mea si dupa moarte.
    Acolo-avem alte acte…

  4. Yana Says:

    E destul de greu sa mai vina cineva cu comentarii dupa acest dialog in versuri al vostru…e ca si cum am intrerupe o discutie, ceea ce nu e chiar frumos.Pana la urma, trec peste asta si iti spun ca poezia ta ma duce cu gandul la poetii tristi precum Bacovia, Minulescu, bineinteles fara a asemana stilurile, doar ca si idee. Ca de fiecare data iti spun ca e frumoasa, dar pe mine ma deprima atata tristete si referire la moarte. Poate si din cauza starii mele de sanatate, nu stiu, mai degraba insa pentru ca eu sunt o fata tare vesela si optimista , care respinge cu incapatanare ideea mortii. La varsta ta, ma asteptam sa fii la fel. Dar, na… poetii astia!


  5. […] căutările voastre de frumos, treceţi şi pe la: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


  6. Nu,mie nu-mi sună a Bacovia,îmi sună chiar nou.Mai sunt necesare felicitările?

    • Yana Says:

      Nu, nu suna a Bacovia, asta e foarte clar. Am spus doar ca poezia ma duce cu gandul la tristetea cu care scriau acei poeti. Am si specificat ca nu e nicio asemanare de stil.


  7. […] eu nu ţi-am pus-o şi mi-ai dat o informaţie pe care eu o aveam ! Pa deasupra, habar nu ai pe ce lume traiesti ! – Cum ai ajuns la concluzia asta ? – Pai, din toate oile, tu ai ales cânele . . ! […]


  8. […] fost şi ei la paradă: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


  9. […] căutările voastre de frumos, treceţi şi pe la: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]

  10. teonegura Says:

    Citeam din comentariile de mai devreme, asa ca voi spune eu ca poezia ta ma duce cu gandul la… tine. E clar, nu te dezminti, jonglezi cu metafore, epitete, ai stil, si toata scena, cu sfori, marionete si destine agatate intr-un fir de ata se joaca pe fundalul unei panze negre-ntunecoase. De ce? Pentru ca esti regizor, scenograf, actor. Unii zic poet…


  11. Iubirea te face sa urci pe culmile ce sunt ascunsa-n nori de fericire dar tot ea este si cauza ajungerii in valea intunecata a deznadejdii.


  12. […] vizitat cetatea şi: Adi Melicovici, Adrian Petrişor, Alexandru Nistor, Alin Petruş, Andrei, Anna, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati […]

  13. creve Says:

    frumos băiete😛

  14. John Doe Says:

    asa poate te inveti minte si nu mai smangleşti. nu de alta,d ar guvernul nu accepta concurenţă.
    http://cititor.stirute.com/plagiat-de-acela-la-modul-jenant/
    pacat de tine, copile, că ai talent


    • Concurenta? De aceea ai facut toata farsa? Ia tu si cititorii mei si nu ma mai acuza de asemenea lucruri. De ce mai spui ca am talent dupa tot ce ai scris despre mine? Îti recunosti cumva minciuna?


      • Proba ca nu sunt vinovat si nu am plagiat pe nimeni, aici dovada:

        https://andreihappyday.wordpress.com/2000/11/15/adrian-paunescu/

        data poate fi modificata.În 2000 dupa data articolului am prezis ziua si anul cand va muri poetul.Dumnezeu îmi este martor ca Adrian Paunescu a fost pentru mine cel mai mare poet, asa ca exemplul sper ca nu va fi considerat denigrator, eu doar vreau sa-mi fac dreptate.


        • andrei fii barbat, nu te mai comporta ca o fetita … ca imi provoci scarba mai rau

        • Esqvilyn Says:

          Ce pot sa spun, sper ca adevarul sa fie sugerat de cat mai multe aspecte. De demonstrat strict originea textului nu se poate. Tu mi-ai parut mai aproape de adevar. Pacat insa ca ramai pe mana unor minti luminate ce nu si-au pus intrebarea daca poti fabrica data unui articol.
          Intr-un final, conteaza alaturi de cine mergi pe acelasi drum. Ce se naste repede de obicei moare repede.


  15. […] tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cella, Cristi Dima, Cristi Lisandru, […]


  16. […] vizitat cetatea şi: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


  17. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cella, Cristi Dima, Cristi […]

  18. Rodica Says:

    Andrei,te rog,zii ceva!

  19. Rodica Says:

    Din toata mizeria de pana acum,nu stiu ce sa inteleg,poate doar ca oameni ce-si strigau prietenia si sustinerea din varfuri de peneluri si reviste literare,acum l-au lasat balta pe Andrei.Urat,foarte urat domnilor”literati”.Fara discutii,fara telefoane,cu blocari de conturi…de parca nu v-ati vazut si nu ati auzit unii de altii.
    Nu stiu cine sunt dl.Barbieru,Joe si Hobbitu’…jur ca nu stiu si nici macar nu-mi cer scuze pt nestiinta.Chestia e ca Andrei mi-a raspunsuns la versuri (asa obisnuiesc sa-i comentez poeziile)tot in genul poeziilor lui(mereu in aceeasi nuanta)….Nu stiu cate poezii a scris dl.Barbieru si nici frecventa acestora.Dupa cum vedeti si puteti incerca,data postarilor se poate schimba.Ca sa nu mai zic ca nici nu era”mortu’mort de-a binelea”,si nici nu era demonstrat ca e”mort si se’mpute”,ca s-au si promis represalii.Pacat de atata suflet pus de Andrei,pe bratele voastre de….ma abtin,puteti (sub)intelege totul,sau nimic…
    Ce se ia la greata?Cred ca o mare pauza de „reviste literare”….


    • andrei,te rog,zii ceva!
      rodica, nu e asa ca esti doar o fata complexata de modul ei de a fi si de corpul ei? care incearca sa se bage in seama su atunci cand ii raspunde cineva se indragosteste rapid? zi am dreptate. stii care e treaba eu am renuntat de multa vreme la catalogarea de poet, scriitor, chiar si la cea de jurnalist, dar tu cat si cacatul cu e, un alt labar, insa cu toate astea din moment ce unii au decis clar ca andrei a furat, inseamna ca ma cunosc ca poet, iar comentariile de aici (cititor.stirute.com) cam asta arata. deci, andrei daca furi, vei fi prins şi incatusat. plm, nu te-am pus eu sa faci asta.

  20. Rodica Says:

    :))))))))))))))))
    Ce chestie!
    Minunatul domn,care se simte furat,in marea sa arta scriitoriceasca,vad ca n-are nici un comentariu la poeziile”sale”.Sa fi fost (ne)bagat in seama atata timp,din 2009 si pana acum?Cred ca a castigat ceva in zelist cu toata nebunia asta…ca prea era pe locul 7000 pe unul si pe 2500 pe altul …
    Ce rea sunt! :)))))))))))
    Astept sa ma plagieze si pe mine!

  21. teonegura Says:

    Andrei, imi cer scuze, nu ti-am mai publicat comentariul, l-am citit, daca imi era destinat mie. Va rog sa va purtati razboiul in alta parte, nu pe blogul meu, i-am spus-o si lui Bogdan🙂 Eu sper din tot sufletul sa se faca lumina intr-o zi. Oricum, cel care minte pe mine nu ma mai prinde vizitator, c-oi fi tu, c-o fi el…

  22. amour de jour Says:

    da ma drumul la comentarii


  23. […] Mazilu, Altcersenin, Amour de jour, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blog Feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cella, Cristi Dima, Cristi […]


Lasă un răspuns

