Statistici şi deciziuni


Statistic vorbind, sunt o culegere de ganduri. Îmi lipseste consecventa lor.Si amintirea cernelii...

Mi-e sufletul o integrama pe care nimeni nu a reusit s-o completeze. Nu stiu de ce mi-am creat alura asta de inaccesibil, ajungand în situatia ciorchinelui în fata vulpilor.
Colind orasul ca si cum as traversa campuri pustii. Nu ma opri pe strada, nu ma întreba de ce tac, de ce rastimpul dintre întrebarile tale si raspunsurile mele e atat de lung… nu stii ce greu îmi este cand ma duci din lumea mea într-o lume de care vreau sa uit ca apartin.
Mai pot gasi fonduri de speranta în adancul sufletului? Unde se duc cioburile cand peretii inimilor se sparg?
În subteran inima si sufletul interpretau în duet Almost Here. Nu mai simt nimic, e prima oara cand lacrimile s-au oprit langa coada ochilor si au refuzat sa mai curga.La etaj, lucrurile stau cu totul diferit.
În ultimele zile manifest un vadit interes fata de istoricul busolei.Am gasit cateva cercetari si studii de caz la un anticariat. Vreau sa dau urgent o noua directie vietii. Si nu numai.

Explore posts in the same categories: Ganduri

3 comentarii pe “Statistici şi deciziuni”


  1. […] ca toata lumea il stie pe 50 cent, iar daca sunt persoane (sigur sunt) care nu-l stiu, oare ce au pierdut […]


Lasă un răspuns

