Bursa de valori sentimentale


Am făcut un inventar
nimicurilor din viaţa mea

nu sunt un bun contabil
toate iubirile îmi dau cu virgulă
partea întreagă din mine
suferă un deficit
economiile mi-au fost impozitate
îmbrăţisări cu TVA
transfer speranţe de azi
pentru mâine

în avans
am licitat câteva vise
ideile se vând pe sume derizorii
s-au devalorizat trăirile
sufletul a intrat în colaps
la bancă nu dau credite
un împrumut de sănătate e vital
măcar de-am suferi în rate

primim fericirea în tranşe
banii nu mai îngheaţă se topesc
afacerea mea cu săruturi
acum un an era în prag de faliment
sunt plin de datorii morale
nu mai ridic privirea din pământ
îmi voi amaneta trecutul
nimicurile din prezent mă costă scump


Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

36 comentarii pe “Bursa de valori sentimentale”


  1. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen,  Cristi Dima, Cristi Lisandru, Dale de cultura, Dispecer, […]

  2. altcersenin Says:

    „transfer speranţe de azi
    pentru mâine”… cu inca o speranta dabanda ca se vor realiza…

    „un împrumut de sănătate e vital
    măcar de-am suferi în rate” – ca sa le putem la timp achita.

    „mi voi amaneta trecutul
    nimicurile din prezent mă costă scump” – mi-e frica ca ma voi falimenta …😉
    


  3. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Cristi Dima, Cristi […]

  4. Yana Says:

    Nu cred ca merge nici amanetat, nici vandut, nici macar uitat. Trecutul, bun sau rau, frumos sau urat, bogat sau sarac, face parte din noi si trebuie sa ni-l asumam. Sigur ca putem sa schimbam viitorul in functie de el, sa nu mai repetam aceleasi greseli dar sa repetam clipe frumoase, si multe altele. Mi-a placut mult, Andrei, cu mare placere te citesc de fiecare data. Sincer, am devenit o cititoare fidela si ma bucur ca te-am descoperit ( gratie blogului lui Teo).


  5. „în avans
    am licitat câteva vise
    ideile se vând pe sume derizorii”
    Superbă găselnița ta contabilo-financiară…


  6. Nu iti disec poezia.
    Mi-a placut si m-a durut ca „Bursa de valori sentimentale” se joaca cu valoarea actiunilor pe care le-ai investit.

    Nu amaneta nimic!
    Vin vremuri mai bune!😀

    Poezia este foarte buna!

  7. creve Says:

    trecutul are valoare de neestimat. trecutul înseamnă formarea caracterului. nimicurile prezentului trebuie amanetate🙂


    • Nu poti amaneta decat ce ai (trait). Prezentul ne traieste, înainte ca noi sa putem spune ca traim în el. Cei de la amanet nu te vor întreba cat valoreaza pentru tine cea mai frumoasa amintire, ei îi vor pune propriul lor pret…

  8. Carmen Negoita Says:

    „economiile mi-au fost impozitate
    îmbrăţisări cu TVA
    transfer speranţe de azi
    pentru mâine”
    Excelentă asocierea între trăiri şi contabilitate.

  9. teonegura Says:

    Din fericire, Andrei, in matematica iubirii primeaza infinitul, asa incat toate socotelile contabile, pre-meditate, nu-si au vreun rost. Traiesti, simti, iubesti. Pur si simplu.

  10. Rodica Says:

    La tine da cu virgula?
    La mine cu infinit…


  11. […] Inca nu este vremea sa atingem absolutul si sa-l cunoastem… […]


  12. […] UNIVERSUL TAINIC AL CUVINTELORInapoi pe Pamant 9 noiembrie 2010 ANDREI – VIS vs REALITATEBursa de valori sentimentale 8 noiembrie 2010 CARMEN – ÎNTRE VIS ŞI REALITATELa fotograf 9 noiembrie 2010 CAMMELY […]


  13. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen,  Călin Hera, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Consiliu, […]


  14. […] tuturor:Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cella, Chat Noir,  Cristi Dima, Cristi Lisandru, […]


  15. […] delectat cu cele 2 PA-uri: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


  16. […] admirat cu mine panorama: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


  17. […] Prea frumos…Nu pot sa nu ascult… […]


  18. „sunt plin de datorii morale
    nu mai ridic privirea din pământ
    îmi voi amaneta trecutul
    nimicurile din prezent mă costă scump”
    asta e partea mea preferata🙂
    te felicit!

  19. ANM Says:

    „măcar de-am suferi în rate”. macar..
    m`am regasit mult in poezia asta. ff mult.


  20. […] admirat cu mine panorama: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


  21. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen,  Călin Hera, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Consiliu, […]


  22. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Blue Caffe, Bogdan, Caius, Cammely, Carmen, Cella, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Consiliu, […]


  23. interesanta alternanta asta intre meta si prozaic.. 🙂


Lasă un răspuns

