Legendă


iubito, ochii tăi mă plâng
şi îţi inund tot chipul;
un răzvrătit a mia oară
te parcurg pe dedesubtul cărnii,
ca mai apoi pe buze să-ţi devin o urmă

îmi stau chircite pleoapele,
topite de căldura aştrilor;
pomeţii ne cunosc povestea.
mai ştii când îţi spuneam
obrajii tăi vor zugrăvi legende?

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

31 comentarii pe “Legendă”


  1. Numai un indragostit putea sa scrie:
    „îmi stau chircite pleoapele,
    topite de căldura aştrilor”

    Mi-a placut, Andrei!🙂

  2. Rodica Says:

    Of,stie ea prea bine
    Tot ce-a topit in sine,
    caldura lacrimilor ei…


  3. […] iar tuturor: Ada, Alex Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Dispecer, Dispecerita, Flavius, […]


  4. Remarc:
    „un răzvrătit a mia oară
    te parcurg pe dedesubtul cărnii,
    ca mai apoi pe buze să-ţi devin o urmă”
    Scrii foarte bine versuri şi nu pot să comentez mai mult… E tristeţe sau nostalgie… e dor!

  5. Alex`andra Says:

    zugraveala asta mie nu`mi place, neeeh, de ce ? fiiindca implica multa tencuiala cazuta, iare uneori „zugravul” nu ma i e acelasi, deci restaurarea nu va mai fi posibila😛


    • „Zugravul” acesta e unul special, a folosit lacrimi în loc de apa, în timp ce pensula desenase în prealabil zambete. Restaurarea? Printr-o asemenea experienta nu poti trece fugitiv si nici reveni la starea initiala.Mici reparatii se mai fac…

  6. teonegura Says:

    Ca un facut, eu am scris despre maini, tu despre ochi… sunt cele mai expresive puncte de intalnire dintre doi oameni🙂


  7. […] Mazilu, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Cristi Dima, Cristi […]

  8. Ada Pavel Says:

    Poezia este foarte frumoasă :X

    Offtopic:
    Mi-am schimbat blogul și, dacă se poate, te-aș ruga să schimbi în blogroll Ada Pavel (http://adakiss.wordpress.com) cu http://adapavel.wordpress.com
    Multumesc anticipat🙂

  9. creve Says:

    mie cel mai grav moment mi s-a părut ”pomeţii ne cunosc povestea”. felicitări sincere🙂

  10. Yana Says:

    Foarte frumoasa ideea ochilor care „ma plang”, mi-a placut mult de tot. Ca si aceea a obrajilor care zugravesc legende. Nu scriu, nu deseneaza, nu picteaza…zugravesc! Frumos de tot.


  11. […] admirat schimbul de gardă şi: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]

  12. Satirikon Says:

    Mestere tu ai publicat pe undeva poeziile tale?


  13. […] videoclip este cadoul meu pentru […]


  14. Asteptarea cu masura
    mie-mi pare a santaj,
    eu accept orice tortura,
    dar nu dragoste-n gramaj.

    De plecarea-i mai usoara,
    eu as zice sa raman
    cel putin pana la vara.
    Sau mai bine plec acum?

    • Rodica Says:

      Nu stiu daca e plecarea
      Un raspuns facil
      Nu stiu daca e sederea
      Un regret tiptil.
      Stiu doar ca,
      sa faci e bine
      tot ceea ce simti
      gandurile de plecare
      sa nu le asculti!


  15. […] admirat schimbul de gardă şi: Alexandru Nistor, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Caius, Calin Hera, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, […]


Lasă un răspuns

