Cub


Un cub de gheaţă aş fi vrut să fiu,
Să mă topesc pe sânii tăi cu jind,
Din tine să renasc într-un târziu,
Să te străbat şi să mă vezi murind.

Nemângâiate, coapsele să-mi ceară,
O dezlegare de la abstinenţă,
Cearşaful să ne-ascundă înc-o seară,
Iar trupul să opună rezistenţă.

Temperatura corpului va şti,
Că m-a ucis pe şold fără o scuză,
Dar amintirea nu poate topi,
Sărutul cald, rămas la tine-n bluză.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

25 comentarii pe “Cub”

  1. Veverita Says:

    Nemângâiate, coapsele să-mi ceară,
    O dezlegare de la abstinenţă,/Iar trupul să opună rezistenţă.~>frumos..iti citesc destul de des blogul,chiar daca nu comentez,si mereu uit sa pun linkul”in copac”:))

  2. Rodica Says:

    Da,un cub de gheata-i
    tot ce-ar putea opri de la arsura
    prea cumplita-i viata…


  3. […] iar tuturor: Ada, Adelina, Altcersenin, Ana Cazacu, Ana Usca, Anca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Chat Noir, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Dispecer, Erase Rewind, […]


  4. […] Cazacu, Ana Usca,Anca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Chat Noir, Cristi Dima, Laura Driha, LeeDee, […]


  5. Foarte faine versurile, mi-au plăcut. Am simţit un fior, apoi un zâmbet urmată de o nostagie… Poate în loc de bluză eu aş fii pus buză… Dar eu sunt eu🙂

  6. creve Says:

    Chiar sunt faine rândurile astea ;))

  7. Better Says:

    Ma bucur nespus ca m-ai gasit pentru ca astfel te-am aflat si eu!
    Scrii foarte frumos si o sa te mai citesc!
    multumesc…

  8. Alex`andra Says:

    un sarut niciodata nu va fi rece,nici macar cel de adio . . .

  9. Altcersenin Says:

    hm, aici se cere un cub de gheata… sau poate mai multe 😉

  10. Satirikon Says:

    Absolut superb. Ai o combinatie interesanta de plasticitate si sentiment, cel putin la nivel de cuvinte. In real life oare esti asa?


  11. […] photography by jules […]

  12. zizinica Says:

    Imi plaaaace🙂. Toata poezia mi se pare superba dar versurile astea „Dar amintirea nu poate topi,/ Sărutul cald, rămas la tine-n bluză.” mi-au ramas in minte.
    >:D<

  13. Anchu Says:

    Un cub de gheata…sarut cald…wow…ce poate fi mai perfect de atat?;;)


Lasă un răspuns

