Dezertare din Univers- rândurile (I)


Întrebare deschisă: Ai avut vreodată senzaţia că eşti prizonier în propria ta viaţă?



Nici măcar făurirea unei lumi proprii nu-ţi va conferi împlinirea de a relua cursul vieţii ignorându-ţi provenienţele. Un certificat îţi va dezlega rapid geneza şi printr-un gând născut la fel ca şi tine- din dezinvoltură, vei fi readus pe pământurile natale fără voia ta.Mă simt confuz într-o lume bolnavă. Un Doctor al lumii nu poate vindeca inima omului, decât după ce acesta îşi va administra o doză de credinţă, la fel cum nici iubirea nu poate fi un medicament compensat, ea însăşi fiind o boală colectivă.
Sfărâm scoarţa Pământului, croind un drum spre Universul personal. În strădania de a fi compatibil cu gândurile mele mi-am pierdut însemnătatea. Când asculţi revolta gândurilor tale, înseamnă că prăpastia nebuniei nu e foarte departe. Nevoia unei noi lumi pentru fiecare s-a amortizat în timp, când sufletul, atrofiat de păcatele trupului, a rămas înţepenit la hotarul inconştienţei.
O împăcare cu lumea a fost pur şi simplu exclusă din clipa în care nucleul Pământului m-a omis, denaturându-mi intenţiile. Din trufia unei stânci supusă eroziunii, nu am acceptat să trăiesc pe margini, la fel cum nici stelele nu coboară pe pământ decât în clipa în care se sting. Pizmuiesc în egală măsură calmitatea râurilor şi incomensurabilul infinitului. Teama de a fi pururi vecin al cerului, prin oricare lumi m-aş preumbla, îmi compromite speranţa deplină de libertate. Dacă lumea ar fi singurul meu duşman, m-aş alia cu cerul şi mi-aş strămuta întreaga fiinţă, atras de splendoarea unui nor.

Va urma…

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

27 comentarii pe “Dezertare din Univers- rândurile (I)”

  1. ANM Says:

    „Când asculţi revolta gândurilor tale, înseamnă că prăpastia nebuniei nu e foarte departe. ”

    …ca bine zici. Tot mai multi oameni sunt revoltati asupra gandurilor lor, probabil ca de aici expresia ” a innebunit lumea asta”


  2. […] iar tuturor: Ada, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Dan, Erase Rewind, Florin, […]

  3. Rodica Says:

    Prea multi fluturi intr-un singur stomac(incapere ?!),prea multe ganduri intr-o singura minte,prea mult zbucium intr-o singura lume…mai imprumuta/daruieste/lasa,ca sa reduci efectul de bumerang!


    • La fel e si Pamantul, doar scara impune mici diferente.La fel de morti/amortiti suntem si noi.Fiecare închis în cutiuta lui, parca înzestrati de natura sa fim indiferenti.

      Sa împrumut- n-am cui
      Sa daruiesc- n-am ce
      Sa las- înseamna sa renunt

      Sunt toate unde le-am lasat
      Cand am plecat si am uitat
      Sa mai revin
      Am daruit si-mprumutat
      Dar am uitat cand am plecat
      Ca-mi apartin

  4. Yana Says:

    „Ai avut vreodată senzaţia că eşti prizonier în propria ta viaţă?”…intrebare deschisa, am inteles. Ei bine, nu…niciodata. Senzatia asta de inchis, ingradit, trait „intre gratii” cred ca m-ar ucide usor. Se spune ca cei nascuti in zodia varsatorului sunt oameni care iubesc libertatea, asa este…
    In rest, ca de fiecare data ma relaxez citindu-te.

  5. Alex`andra Says:

    bine-ar fi ca iubirea să fie decretată boală colectivă. din păcate însă majoritatea o văd ca pe un medicament, astfel că tânjesc după ea doar atunci când se află-n imposibilitatea de a mai ieşi la liman. cu o boală ajungi să te împaci, uneori chiar să nu vrei s-o mai ” dai jos de pe tine”, pe când cu „medicamentul” . . . intervine o aşa zisă credinţă hipnotică ce te determină să te închizi definitiv într-o lume care, de fapt, nici nu e a ta, nici a LOR, ci într-o cu totul alta, una maladivă care termină fiecare gram din tine până la ultimul . . .


    • Problema oamenilor e ca-si doresc sa fie iubiti, dar nu sunt capabili sa ofere nici macar afectiune. Dragostea nu se cere, se merita.Si cel putin pentru mine, ramane o boala colectiva.

      • Alexandra Says:

        Daca dragostea ar fi pe merite atunci nu ar mai fi neconditionata si deci nici adevarata. Cineva zicea ca dragostea nu este, ci „se este”.


  6. […] iar tuturor: Ada, Adela, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Chat Noir, Collector, Consiliul Blogosferei, Cristi […]


  7. Chiar daca uneori te simti prizonier si vrei sa evadezi este foarte important spre ce tinde sufletul tau, ce-si doreste ca si loc de evadare.
    Evadarea din starea ta, din propria viata, nu poate sa fie neaparat spre ceva mai bun…
    Evadam, evadam, dar sa avem grija ce orizonturi ne atrag!🙂


    • Iubire si liniste mi-am dorit cel mai mult.Ele ar avea prioritate.As mai vrea sa gasesc mai mult bun-simt printre semeni si mai multa întelegere.Evadarea este realmente imposibila,doar visele ne mai raman refugiu daca se clatina credinta.
      Va fi o explicatie în partea a II-a a dezertarii…

  8. teonegura Says:

    Cred ca in prima zi in care-as avea senzatia asta, m-as prabusi peste usa cu gratii… Si mai cred ca libertatea mea vine din interior, nu din afara🙂

  9. Lola Says:

    mulţumesc pentru apreciere!🙂

  10. Satirikon Says:

    Salut. Esti interesat de un link exchange? Te-am vazut pe polimedia. Mi se pare ca e ok daca reusim sa ne promovam intre noi, in felul asta mai crestem putin, ne mai “facem auziti”.
    Daca da, atunci da-mi un semn
    Multumesc
    Doar sa imi spui si te adaug la mine.

  11. elena Says:

    Nu ştiu dacă evadarea este o soluţie. Poate sa incercăm cumva sa schimbăm ceva


  12. […] iar tuturor: Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Collector, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Dispecer, […]


  13. […] Teo, da ştiu că nu se supără. Chiar îmi e tare lene : Ada, Altcersenin, Ana Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe,Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Collector,  Cristi […]


  14. Uuuuf… Gratii, prizonier, iubirea ca o boală? Ar fi dificil să mă gândesc că aş putea fii încadrat şi închis în astfel de parametrii. Iubirea e hrănitoare şi este dvină şi nu are cum să fie boală… Bine te-am găsit Andrei! Sunt curios deja cum vei continua acest text!


    • Nu putem avea toti aceeasi viziune asupra vietii.Cateodata simt ca cer prea mult.Iar în cazul meu iubirea prezinta o mare parte din simptomele unei boli…
      Ultima parte va merge pe acelasi traseu, ideea reconcilierii cu lumea fiind exclusa.În rest, mai multe am sa te las sa descoperi tu🙂
      Bine ai venit, sper sa fiu o gazda buna si sa te întorci mereu cu placere!


  15. […] Usca, Anca, Andrei, Blue Caffe,Caius, Cammely, Carmen, Chat Noir, Collector,  Cristi […]


Lasă un răspuns

