Revocând exteriorul


Daca din inima omului ar sari cu adevarat scantei, fiecare suflet ar trai apocalipsa trupului înainte de vreme.Spun asta pentru ca nu sufletul trebuie sa cunoasca lumina, ci el însusi sa fie lumina.Sau chiar si cea mai necajita particula de lumina.Iar fiindca e nemuritor nu înseamna ca a primit dezlegarea tuturor durerilor.Mai grabnic, condamnat fiind, sufera eternitatea.Se zbate în agonie, desi refuzand sa mai traiasca, nu poate muri.Nevoia de suicid se naste întotdeauna dintr-o neputinta.Neputinta de a te regasi, de a reusi sa devansezi prezentul sau neputinta de a gandi mai departe…
As vrea sa pot strivi cu talpile pantofilor toate gandurile ce ma persecuta si sa ma reduc la pozitivism.Am realizat ca nu pot face din viata mea un experiment.Viata mea este deja un experiment.Esuat, stirbit.Cercetatorul ce eram, si-a zis ca a fi e singura dovada necesara pentru a ma determina sa cred.
Lasa-te amagit macar o data de clipa.Gustandu-i amarul vei iesi din inertie.Dezgustul suferintei nu înseamna moarte, înseamna trezirea ta la realitate.Suferind descoperi ca esti viu.Alarma aia, numita inima se oprise.Necesita o reîncarcare imediata.Imprevizibilul e tot ce ai nevoie cand vrei ca inima sa bata.E uimitor cum lumea iubeste surprizele si în acelasi timp se teme de ele.Pana si ratiunea se poate intimida.

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

19 comentarii pe “Revocând exteriorul”

  1. Rodica Says:

    Unde-i sufletul ascuns in toata carnea asta?


  2. […] iar tuturor: Ada, Adela, Agnes, Altcersenin, Ana Usca, Andrei, Blog feminin, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Dispecer, […]


  3. Buna seara, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

  4. altcersenin Says:

    „Daca din inima omului ar sari cu adevarat scantei, fiecare suflet ar trai apocalipsa trupului înainte de vreme” dar sar scantei – invizibile si traim uneori apocalipsa sufletului, or asta banuesc eu, duce la suicid. Nu avem nicio garantie ca (toate) sufletele sunt nemuritoare… doar speram…


    • Încercam sa aduc totul de la forma figurativa la un sens cat mai concret.
      Eu asa gandeam, ca sufletele sunt nemuritoare.N-am mai cerut garantii, credinta mea ramanand singura asigurare.

  5. Esqvilyn Says:

    „Dezgustul suferintei nu înseamna moarte, înseamna trezirea ta la realitate.Suferind descoperi ca esti viu.”
    Extraordinare cuvinte !
    Alegi sa traiesti intr-un vis (personal) sau intr-o realitate (a tuturor) ?


    • Hmmm.Mi-as dori ca visul meu sa devina realitatea tuturor.Din pacate, vezi tu,desi ar fi frumos asa, viata nu ne da întotdeauna de ales dintre una sau alta.Suntem ancorati în realitate, iar visele raman doar o forma de evadare.

      • Esqvilyn Says:

        Daca visul tau ar fi realitatea tuturor atunci tu ai fi Dumnezeu, pentru ca lumea s-ar modela dupa vointa ta. De ce tu si nu altul ?🙂 Daca visul unora ar fi realitatea tuturor, atunci ceilalti ar fi marionetele celor ce detin visul. Daca visul tuturor ar deveni realitatea tuturor, tot o realitate asemenea celei cunoscute ar fi. Pentru ca realitatea e rezultanta vointelor tuturor.


        • De ce eu si nu altul? Mie mi-ai adresat întrebarea, eu ti-as raspuns ce as alege.
          Realitatea nu poate fi rezultanta vointei tuturor, numai a celor puternici.Cei slabi se refugiaza în vise.Împlinirea unui fapt nu depinde întodeauna numai de noi, asa ca din realitatile individuale dorite de noi si puse cap la cap nu rezulta actuala realitate.Din comentariul tau am dedus ca visele ar fi inutile si ca realitatea ar ramane aceeasi, lucru cu care nu pot fi de acord.

  6. Malli Says:

    „pana si ratiunea se poate intimida”
    Si e asa ciudat cand se intampla…


  7. […] iar tuturor: Ada, Altcersenin, Ana Usca, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Collector, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Deea, Dispecer, Florin, Fosile, […]

  8. CristiShady Says:

    „Dezgustul suferintei nu înseamna moarte, înseamna trezirea ta la realitate.”

    O realitate din care vrem sa iesim cat mai repede, de altfel.
    A, da ..si ti-a mai spus cineva sa faci o cariera din scris? ( eventual nu in Ro, ca aici nu se apreciaza talentul, si manelismul). Intrebam retoric, si astfel imi aratam admiratia pentru talentul tau.


    • Din realitate nu putem iesi, altfel am fi doar niste personaje.Sa o schimbam în bine e tot ce am putea face.
      Îti multumesc mult pentru considerente.Daca vor fi oameni care sa citeasca ceea ce scriu si sa-mi aprecieze cuvintele, mi-ar placea sa ma dedic acestei pasiuni.Altfel, am sa scriu numai pentru mine.Iubesc tara asta si limba romana, dar daca nu se mai poate „trai” pe aici, am sa plec si am sa uit si drumul înapoi.


  9. „E uimitor cum lumea iubeste surprizele si în acelasi timp se teme de ele.” – cine sa ne mai inteleaga teama, dar si fascinatia fata de tot ce nu cunoastem…? Cred ca din asta rezulta neputinta asta de a ne regasi de care spuneai si tu…Ar fi atat de bine daca am putea alege…dar in viata, lucrurile nu sunt mereu fie albe fie negre…mai au si nuante…

  10. Anchu Says:

    Trebuie mai intai sa stii sa-ti cauti lumina din suflet…depinde de tine daca vei avea grija sa arda in permenenta..sau nu.:D
    In rest….frumos ca de fiecare data. Imi place cum timpul se opreste in loc atunci cand iti citesc strigatele launtrice.


Lasă un răspuns

