Absurdităţi cotidiene


condamnăm la deces adevăruri
nerostindu-le niciodată
fericirea defineşte utopia
într-o epocă iluzorie
gravăm lumi imaginare
la hotarul conştiinţei noastre
suntem patetici

dramatizăm amănunţit iubirea
impozitând trăiri nepreţuite
ne punem bariere peste suflet
sătui de rătăciri şi pagube absurde
conflictul nesfârşit de interese
plătit cu lacrimi şterse de uitare
când ne pierdem

Jumătate de an…
Faptul că am ajuns până aici, mi se pare fără îndoială, o absurditate a destinului.Multumesc mult celor care aţi încercat în tot acest timp să-mi fiţi alături.Unii chiar aţi reuşit!

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

28 comentarii pe “Absurdităţi cotidiene”

  1. Rodica Says:

    E greu de trecut peste ceea ce nu intelegi;iar daca intelegi si poti trece mai departe esti optimist si esti fericit ca nu te lasi infrant de detalii….Absurditatea a destinului?Asta e neacceptarea si neintelegerea de care vorbeam mai sus!
    Jumatate de an?Poate trece si mai mult….sau nu…


    • Nu.Am acceptat si accept lucrurile asa cum sunt, în cazul de fata.Dar ma gandeam ca va fi ceva mai discret initial, apoi sprancenele, iesite din uz, au mai conturat o uimire.La taierea motului am ales printre altele stiloul, asa ca nu cred sa ma las vreodata de scris.Depinde acum, daca voi scrie doar pentru mine sau vor citi si altii.În principiu tot ce scriu din placere, scriu pentru mine înainte de toate,de aici rezultand si surprinderea mea.Si pentru ca îmi place sa fiu surprins placut, m-am obisnuit sa nu am asteptari mari de la viata.Astfel la momentul oportun sa las loc si pentru micile bucurii.Am dorinte pe care încerc sa le concretizez, dar cu asteptari prea mari încerc sa nu ma complic.

  2. Rodica Says:

    Cate dezacoduri am facut!Doamne!!!!


    • Aparent pare dur si condamnabil sa spun ca tot ce traim e o parodie.Dar privind în jur, analizand lumea în ansamblu si încercand sa o reduci la un singur sentiment, care ar fi acela? O senzatie de…? Eu ma simt aproape ca într-o piesa de teatru.

      • Rodica Says:

        Eh,si teatrul asta depinde cine-l joaca…Piesa o fi buna,poate ca actorii sunt slabi!Suntem poate,in asteptarea unei distributii mai bune!
        Acest”poate” ascunde atatea posibilitati,de ce sa reducem totul la parodie?Cred ca originalul e chiar bun!


        • Ca actori ce suntem nu avem experienta improvizatiei.Încercand sa ma sustrag pentru un moment de la aceasta piesa de teatru si straduindu-ma sa fiu obiectiv, ca spectator mi se pare ca urmaresc o persiflare a omenirii din partea hazardului.S-au încercat si actiuni adverse, dar suntem nascuti sa fim vulnerabili si sa devenim victime.
          Originalul? Care original? E acelasi film, aceeasi piesa,iar noi personaje episodice.


  3. […] că au aşteptat maratonul: Andra, Alex, Andrei, Suzy, Alex(din nou), Caius, CrissDinu, Kate, Lala, Nice, Oana(care zice c-a revenit), Oty, […]

  4. ZuZu Says:

    Ce dragutz :d un fel de multumiri tuturor care te-au sustinut😀 si sa sti ca nu e o absurditate a destinului ca ai ajuns pana aicia, totul se intampla cu un scop🙂


    • Daca mintea mai uita unele lucruri, sufletului îi este mai greu.Le sunt recunoscator celor care m-au încurajat si mi-a fost alaturi, pentru ca m-au înteles asa cum sunt, fie ca mi-au împartasit parerile sau nu.Daca am gresit cu ceva, m-am bucurat ca cineva a fost aici sa-mi deschida ochii.
      Toate se întampla cu un scop.Si eu spun asta mereu.Nu cred în coincidente.


  5. Tot înainte, dragul meu! Dacă asta îţi doreşti. Mă refer la blog, desigur!

  6. Azucena Says:

    Foarte frumos ,destinul e absurd ,noi suntem absurzi ca avem incredere in steaua noastra ,cu toate aceste noi ne conducem destinul.

  7. teonegura Says:

    Doar o jumatate de an? LA cat de bine scrii, as fi zis ca e o jumatate de secol, dar imi aduc aminte ca esti un pusti, totusi🙂 Mi-esti un pusti drag, pe blogul caruia voi reveni cu placere de oricate ori voi avea putin timp🙂 La multe jumatati de an!🙂


    • Daca voi simti nevoia sa continui si peste 2-3 ani, pe la 20 cat as avea atunci, am sa par mult mai batran în ochii celor care ma citesc🙂
      La fel de drag îmi esti si tu Teo, multumesc pentru ganduri!


  8. La multi ani! Sa stii ca poti sa fii multumit de ce ai realizat in aceasta jumatate de an, putini reusesc acest lucru; felicitari!🙂

  9. altcersenin Says:

    „condamnăm la deces adevăruri
    nerostindu-le niciodată” – intradevar!
    am increderea ca tu, aliat fiind cu poezia, vei face cat mai putine astfel de condamnari😉
    iar faptul ca ai ajuns pana aici nu este nicidecum o „absurditate a destinului” ci mai degraba o logica a evolutiei😉
    oricum; felicitari si mult noroc !!!


    • Am condamnat si eu multe adevaruri.Cand am scris versurile m-am gandit prima oara la mine, la tot ce simt si traiesc.Apoi am gasit un punct comun între mine si solitudinea pe care o manifesta fiecare, închizandu-ne în sine.


  10. A trecut deja jumatate de an…? Doamne, cum trece timpul pe langa noi…🙂 :-< sper sa te gasesc tot aici si peste inca 6 luni! :*


Lasă un răspuns

