Simfonie pentru posteritate (Cumpăna)


Lumea e în mainile tale. O poti sustine?

Suntem o generatie care citeste printre randuri, înruditi nu prin sange ci prin natura pacatelor.Ne debarasam de tot ce ni se pare util pana devenim si noi o inutilitate.Daca ne-am putea scrie zilele pe portativ, viata s-ar preface într-o simfonie. Ne-am aseza într-un fotoliu ghemuiti, miscandu-ne usor talpile si ascultandu-ne vietile, iar sunetul clipelor ne va gadila simturile.Întreaga posteritate va afla de noi, doar ascultand în timpul ceaiului viniluri la frecventa fiecarei inimi.Înfasurate într-un sul vor sta la îndemana oricarui nostalgic în cautarea nemuririi.De ce am avea nevoie de pretexte cand obiectivul nostru e suficient de verosimil: de a lasa ceva în urma noastra.Cand imaginile celor dragi se vor atrofia, cicatrizandu-ne memoria, va fi mai usor sa reîmprospatam acea parte a trecutului cu efecte întrematoare pentru noi. Cand nici amintirile nu te mai vindeca înseamna ca suferi de o boala incurabila.
Toti ne-am dori sa tinem în brate pamantul, dar nimeni nu vede infinita responsabilitate pe care o impunem bratelor.Am fi dispusi sa devenim o cumpana în lupta dintre bine si rau fara sa fim partinitori? Daca ne-ar creste aripi am zbura din lumea asta? Daca am zbura înseamna ca nu vom fi niciodata o cumpana, daca vom deveni o cumpana, povara lumii va trai pana la sfarsitul veacului la capataiul nostru…

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

10 comentarii pe “Simfonie pentru posteritate (Cumpăna)”

  1. Rodica Says:

    Inrudirea asta prin pacate ne face mai sensibili …

  2. ZuZu Says:

    Lumea e la picioarele noastre, trebuie doar sa stim cum si cand sa ne bucuram de ea,deci nu este nevoie sa o tinem in maini, fiindca ne poate scapa si se va fisura…

  3. altcersenin Says:

    ” Daca ne-ar creste aripi am zbura din lumea asta?” -da, credca o parte ar zbura…


  4. […] iar tuturor: Ada, Adela, Agnes, Altcersenin, Andrei, Blue Caffe, Brad, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Chat Noir, Consiliul Blogosferei, Cristi Dima, […]


  5. Interesanta viziunea; un pic prea abstracta pentru stilul meu, dar oricum interesanta.🙂


  6. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

    hai si tu


Lasă un răspuns

