Prelegerea îndoielilor



Contractele cu viaţa deja s-au semnat
Curând vei fi un personaj dintr-un roman
O dramă sumbră cu final neaşteptat
Perpetuând uitarea pentru înc-un an.

Dar în absenţa unor dovezi clare
Ader la dragoste fără imbolduri
Iubirea ta-i un semn de întrebare
Răspunsul meu atingere pe şolduri.

Cuvinte fără seamăn am să-ţi spun
Şi-am să-mi dezvălui firea afectivă
O mână îţi voi strecura pe sân
Lăsând iubirea să plutească în derivă.

Uită de traiul cu iz de şaradă
Purificat mi-e trupul după un sărut
Şi întelege, viaţa nu-i o pradă
Deşi poate simţim nevoia de mai mult.

Nu văd în jur decât nesiguranţă
Mă întregesc şi eu în ea, la fel ca toţi
De vei ieşi cândva la suprafaţă
Nu te grăbi să te întorci şi să mă scoţi.

Eternitatea trebuie s-o reparăm,
Şi să pavăm trasee pe parcurs
Să corectăm ce am greşit, să regretăm
Iar întrebarea s-ajungă răspuns.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

18 comentarii pe “Prelegerea îndoielilor”

  1. Rodica Says:

    Mi-e inima grea de intelesuri,
    La porti aduse,fara de cuvant,
    Obrazul are lacrimile sterse
    Trairea mi se-aspreste pe pamant…


  2. […] ştiu când vine ziua la Fereastra mea, Chiar dacă ea Lumina nu vrea să-mi mai dea. Arbustul din Fereastră adună Păsări multe, Iar eu sunt Omul ce vrea să le […]

  3. ANM Says:

    „Contractele cu viaţa deja s-au semnat”.. asta imi place tare mult

  4. ZuZu Says:

    Atingere pe san :> pe coapse :> ;)) ”Iar întrebarea s-ajungă răspuns.” ce bine ar fi ;)))

  5. CristiShady Says:

    Eternitatea trebuie s-o reparăm,
    Şi să pavăm trasee pe parcurs
    Să corectăm ce am greşit, să regretăm
    Iar întrebarea s-ajungă răspuns.

    Perfect.


  6. […] tuturor: Ada, Agnes, Altcersenin, Andrei, Blue Caffe, Bogdan, Brad, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Chat Noir, Collector, Cristi Dima, Cristi […]

  7. andreea Says:

    „Curând vei fi un personaj dintr-un roman”
    versul acesta ma face sa ma gandesc ca e bine sa fii CA un personaj de roman,pentru ca asta ar insemna sa faci ceva suficient de interesant incat viata ta sa merite a fi povestita…
    „Iar întrebarea s-ajungă răspuns.”
    asta ar insemna armonia deplina dintre omul care cauta un sens vietii sale si viata,cea care ii ofera un sens omului.
    frumoase versuri…

  8. Yana Says:

    Traiesti si iubesti frumos, imi place asta. Femeia de langa tine este o fericita, sau ar trebui sa fie.

  9. teonegura Says:

    Contractele cu viata… super metafora, Andrei. Spre final, am intuit o nota de optimism, si m-am linistit oarecum. Poate fi si un crez poetic, o ars poetica, poezia ta, fara probleme…
    Ma-ntreb de esti iubire mai mare pentru cuvant, sau pentru iubita idee🙂


  10. […] iar tuturor: Ada, Agnes, Altcersenin, Andrei, Blue Caffe, Bogdan, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Collector, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Dan, […]

  11. Cristi Says:

    Buna ziua.
    Ma numesc Cristian, administratorul directorului web http://www.edelbeta.ro.

    Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

    In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

    Titlu – Fier forjat
    url – http://www.allmetal.ro

    Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs


  12. […] ar recunoaşte, dacă răspunsul ar fi “da”, după care am dat peste comentariul lui andreihappyday: “Când iubeşti nu împarţi, când iubeşti înveţi să fii cel mai mare […]


  13. […] iar tuturor: Ada, Agnes, Altcersenin, Andrei, Blue Caffe, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Deea, Dispecer, Erase […]


  14. […] Al2lea, Alex Mazilu, Amalgammax, Ana Pauper, Ana Veronica, Anamaria Deleanu, Anavero, Andi Bob, Andrei, Augustin Rădescu, Belle de Jour, Black Angel, Athe, […]


  15. […] Al2lea, Alex Mazilu, Amalgammax, Ana Pauper, Ana Veronica, Anamaria Deleanu, Anavero, Andi Bob, Andrei, Augustin Rădescu, Belle de Jour, Black Angel, Athe, Boghi, Carmen, Carmen Negoiţă, Cati […]


  16. […] aşa cum apar şi în volum: Ottilia Ardeleanu, Elena Marin Alexe, Ioan Barb, Luca Radu Dupeş, Andrei Florescu, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Maria Oprea (Maminineta), Iosif Artemiu […]


  17. […] ştiu când vine ziua la Fereastra mea, Chiar dacă ea Lumina nu vrea să-mi mai dea. Arbustul din Fereastră adună Păsări multe, Iar eu sunt Omul ce vrea să le […]


Lasă un răspuns

