Inerţie interioară


E toamna si miroase-a nepasare.Gustul de struguri si-al buzelor tale m-au saturat pentru întaia data.Dorind sa masluim iubirea, si preferand sa ne iubim în taina, pe ritmuri cardiace si lugubre, printre pasaje negasite de vioara, ma voi lipsi de tine-o perioada.Si printre sambete acoperite cu pasivitate, de carti uitate prin biblioteci, voi face loc si pentru tine,poate, si din cateva ganduri ai sa întelegi.Eu nu stiu cum e agonia înca si nici cat de bogat as putea fi, dar printr-o cratima te voi lega de mine, fara sa vreau mai mult, fara ca tu sa stii…
Arata-mi Paradisul ratiunii tale si umple-ma de îndoieli trupesti, sa conversam prin vise telepatic, sa vad cum zi de zi tot mai frumoasa esti.Sfideaza-mi simturile, du-ma în eroare, pe drumuri nedescoperite vreau sa ratacesc, si printre catastrofe-pasiuni mortale sa naufragiez la tarmul tau ceresc.
E toamna si miroase a uitare.Se coc gutuii, m-am întors acasa.Înca te mai iubesc, înca te vreau, înca mai doare, dar tie… tie mai îti pasa?

Doar dupa ce termini de citit

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

28 comentarii pe “Inerţie interioară”

  1. miscellaneous11 Says:

    Foarte frumos, Andrei … te-ai gândit vreodată să scrii pe bune sau să participi la concursuri cu creațiile tale ?🙂


    • Chiar mi-as dori sa traiesc într-o zi din ceea ce scriu.Nu sa ma îmbogatesc, dar sa fie suficient încat sa ma ocup numai de asta. Încerc sa evoluez cu fiecare articol si sa-mi îmbogatesc atat cuvintele din vocabular cat si exprimarea.Dar în Romania, citeam undeva, ca Bianca lui Bote ar fi mai populara de opt ori decat cel mai mediatizat intelectual roman si asta ma pune un pic pe ganduri vizavi de viitorul tarii si gandirea oamenilor.
      La ce te referi exact cand spui „pe bune” ? În privinta concursurilor literare am o mica rezerva, nu obisnuiesc sa particip în general la ele ..si nici sa-mi cumpar bilete la loto.Totusi sper sa am o surpriza pentru cititori pana la finalul toamnei sa zicem😕 Dar cum nu depinde de mine, sau numai de mine, nu pot spune înca nimic.

      • miscellaneous11 Says:

        Da, pe bune adică să devii scriitor sau așa ceva.🙂 Să nu rămână doar pe blog.


        • Sincer as vrea sa ma ocup serios de asta dupa ce as termina eventual o facultate.Chiar daca uneori realizez si lucruri frumoase pe care le postez aici pe blog, actualmente ma simt departe de ceea ce-mi doresc sa devin.Am mai vazut eu copii la 15 ani care vor sa scoata o carte.Nu vreau sa-i judec aspru, poate sunt destepti, dar cred ca la varsta asta nu ai prea multe de spus.Daca va fi sa scot o carte numai a mea peste 10 sau 20 de ani foarte bine, dar momentan nu ma simt atat de sigur ca pot scoate o carte pe care cineva sa se duca sa o cumpere si sa o recomande mai departe.Am o biblioteca acasa cu nenumarate carti, o parte le-am citit, dar cele mai multe nici macar nu ma atrag.Asa ca am ajuns fie sa-mi cumpar mereu o carte noua, fie sa împrumut.Daca cineva o sa puna mana pe o carte scrisa de mine, vreau sa stiu ca merita sa fie citita, ca nu o va lasa acolo sa se umple de praf🙂 .Nu pot sa livrez banalitati, pentru ca daca prima data ai un esec, te vor privi toti cu reticenta.

  2. Rodica Says:

    Mirosi a cer si-a inima albastra…

  3. Yana Says:

    O sensibilitate deosebita, Andrei, se simte in tot ceea ce scrii. Si mi-a placut mult expresia ta dintr-un comentariu de mai sus, aceea in care spuneai ca toamna ” inmoaie suflete”…superb!


    • Toamna înmoaie si cele mai rigide suflete, mie asa îmi place sa cred.Nu stiu daca trebuie sa fii peste poate de sensibil sa simti toamna la usa, generozitatea ei nu poate fi confundata.E de-a dreptul încantatoare, cel putin înainte sa-i descoperim si partea întunecata.

  4. Anchu Says:

    Frumoasa melodie…insa ador asta „printr-o cratima te voi lega de mine”…dupa aceasta cratima, sper sa uiti pentru totdeauna sa pui „punct”…poate un semn de mirare, de intrebare a lumii in care intru…sau poate virgula, se armoniaza perfect cu continuitatea Universului, insa niciodata punct.


    • Ascult de doua zile melodia aia🙂
      Nu voi pune punct.Voi continua doar ideea (viata) sub un alt sens.Dupa fiecare episod trait e normal sa ne mai schimbam opiniile si convingerile fata de ceea ce trebuie sa facem si ce ne dorim.

  5. Kriss Says:

    Mi-am croit drum spre blogul tau in urma metaforei care mi-a placut foarte mult. Nici nu ma asteptam sa gasesc ceva sub ideea de ‘superb’ in modul tau de a scrie/gandi. Toamna sufletelor apare fara indoiala in fiecare an, dar are farmecul ei, cu melancolii si iubiri soptite.

  6. CristiShady Says:

    Mda..deci wordpress are ceva cu mine vad.Daca dau comment cu adresa de blog in coada nu apare.Ma miram eu cum dispareau comentariile…Te rog sa-mi spui daca ti-a intrat ceva de la mine in spam macar.

  7. CristiShady Says:

    Ok, ms ..se pare ca pe unele bloguri sunt bagat la spam, pe altele nu. Se pare ca am o problema mai complexa ..


  8. […] Om ? Şi ce minunat e să priveşti, toate aceste Minuni şi Mister ? Ştiu că vin de la Tine din Cer […]


  9. Frumos articol, mi-a placut, inclin sa cred ca ti se potriveste mult mai mult proza decat poezia… in sensul ca la proza conteaza mai mult imaginatia si exprimarea generala (lucruri la care stai foarte bine) si mai putin forma (unde parerea mea e ca inca ai de munca), pe cand la poezie conteaza destul de mult si forma

    Apropo de ce iti spunea prima comentatoare – sfatul meu ar fi sa incerci, pentru inceput, sa ai cateva texte publicate intr-o colectie, impreuna cu alti scriitori; sunt sigur ca amicul nostru comun Cristian Lisandru poate sa-ti explice mai mult despre asa ceva pentru ca am citit la el ca ar fi publicat si el ceva in aceste conditii.


    • Poate ca ma voi rezuma la proza mai mult pe viitor.Dar cum am spus, uneori nu am timp sa gandesc totul si sa iasa asa cum îmi doresc, iar majoritatea poeziilor sunt facute într-o singura zi, fie ca a fost vorba de o jumatate de ora sau doua ore.La proza este necesar mai mult timp.Uneori ideile se pierd, iar cand vreau sa reiau, gandurile sunt altele si nu mai reusesc sa aduc la sensul initial ceea ce scriu.

      Cu privire la texte pot sa-ti spun ca s-ar putea sa am o surpriza, dar mai multe detalii înca nu vreau sa dau.Atat Cristian, cat si Geanina m-au sustinut si m-au ajutat foarte mult de la bun început.

  10. daniela Says:

    Ai un mare talent!🙂 Sa nu il lasi niciodata balta! Succes in continuare!

  11. ZuZu Says:

    M-a atras poza prima oara mi sa parut foarte bine elaborata,dar articolul m-a surprins placut,foarte frumos ti-ai exprimat sentimentele…:D

  12. altcersenin Says:

    „Toamna împaca inimi si vindeca suflete” – la mine e cu totul invers 😦 iar textul cucereste si se lipeste de suflet 😉 mult noroc de-acum incolo!

  13. Cameleona Says:

    Arată-mi Paradisul raţiunii tale…


Lasă un răspuns

