Destinaţie finală


Ca si cum niciodata cuvintele nu mi-ar fi fost mai serbede si gura atat de uscata, designul meu interior s-a mai degradat înca un pic, si rugandu-ma pentru cateva picaturi de ploaie m-am asezat la înca o discutie cu norii.Inima a fost mai galagioasa ca de obicei, crescand pulsul cu opt-zece batai, dar am pus totul pe seama toamnei.Simt cum cobor pe o scara cu trepte inegale si ma afund spre centrul pamantului.Mi s-au întepenit gandurile într-o contractie spontana. Si-as fi vrut din nou sa ma revolt, sa mai sterg un termen de pe lista infinita de temeri.
Sunt undeva pe marginea lumii privindu-va cum va pizmuiti unii pe altii si cum va încatusati iubirile prin promisiuni insipide.Cuvintele dor mai mult decat pietrele, dar înca nu simtiti durerea, înca aruncati…Îmi doresc brate lungi,sa va cuprind pe toti, sa va împac si sa va încalzesc apoi. Vreau si o farama de timp sa va pot explica îngrijorarile mele.Sunt multe, asa ca încercati s-aveti rabdare cu mine.
Poate voi rataci printre stele o perioada, în noptile apatice, atunci cand luna nu va fi întreaga sa o pot completa.Voi reveni acasa mereu cand îmi va fi dor, sa-mi reîncarc provizia cu vise si întreaga asteptare sa o transform în bucuria revederii. Sa ne înghesuim toti într-o camera si sa ne povestim vietile fila cu fila, iar cuprinsul sa ne întregeasca pe toti sub o singura coperta.
Ma voi întoarce…ca si cum niciodata nu as fi plecat.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

36 comentarii pe “Destinaţie finală”

  1. Rodica Says:

    Nu-i bine sa ratacesti cu pulsul marit,daca lesini si locul nu-i prielnic…;mai si ploua acum si totul se intinde ca un noroi prin ungherele inimii!


  2. Eu iubesc doar începutul de toamna, adolescenta ei.La fel ca si adolescenta oamenilor,începutul toamnei e scurt si ne daruieste cele mai frumoase amintiri.
    Tine-o cat mai mult de vorba, depanati amintiri si nu o mai lasa sa plece.Dar nici nu o pastra numai pentru tine!


  3. Un text foarte reusit, care chiar imi place, dar totusi, desi incerc, nu reusesc sa inteleg de ce atata tristete la varsta asta…😦


    • Desi majoritatea îmi spun ca sunt pesimist mie îmi place sa ma consider un realist convins.Trec mai greu peste momentele dificile, îmi ia timp sa asimilez schimbarile în general si oricat m-as stradui nu pot sa vad lumea din jurul meu ca pe un Disneyland si sincer orice realizari as avea eu, vazand oameni tristi printre cei dragi bucuria mea nu va fi niciodata completa.Poate ca nu voi putea fi niciodata pe deplin fericit, din cauza asta.

  4. miscellaneous11 Says:

    Of, Andrei, Andrei.🙂


  5. Un text bun, Andreiule, l-am citit cu plăcere. Îmi place cum te-ai dezvoltat literar şi îţi doresc cât mai multe reuşite. Jocul cu proza este întotdeauna incitant. O zi bună să ai!

  6. Radu Says:

    Frumos, destinatie finala incheiata…sau poate doar e primul pas in toata drumetia; asta numai tu sti. Apasare, tristete, melancolie, amaraciune daca nu si putina depresie, astfel de cuvinte s-ar potrivi in prezent pt ce ai scris mai sus. Toamna e de abia la inceput, 3 luni nu inseamna prea mult, insa pentru unii toamna ramane mereu in suflet, fara a fi tulburata de vreun oricare alt anotimp. Pasarea iubirii zboara spre culmile sufletului ratacit printre norii cenusii ai fiecarui moment fad, spulberat…

  7. Maria Says:

    Ah, ca si cum niciodata nu ai fi plecat.Dar ai plecat, si viata a continuat mai departe fara tine. Cum ar putea sa fie la fel?

  8. Yana Says:

    Sunt foarte frumoase scrierile tale, cred ca ele sunt oglinda sufletului tau. Imi place sa te citesc desi uneori am impresia ca esti pesimist, in timp ce eu radiez speranta si optimism. Alteori ma gandesc insa ca e doar literatura. In orice caz, frumos…e o placere de fiecare data cand vin pe aici.


    • Literatura este „arta sau creatia artistica al carei mijloc de exprimare este limba”, spune amicul DEX.
      Tot ce am scris pana acum poti considera ca-i literatura.Textul de fata a fost felul meu de a spune ca simt nevoia sa încetinesc un pic activitatea pe blog, ca mi-au amortit putin gandurile si vreau sa dau frau liber unor noi idei si conceptii.Voi reveni oricum de fiecare data cand ma voi simti pregatit, fie ca va dura o zi, o saptamana, o luna…
      Eu te mai astept!

  9. andreea93m Says:

    Wow🙂 scrii frumos🙂 E bine sa iti transmiti sentimentele prin ceea ce compui, insa sper ca viata ta sa nu fie mereu cuprinsa de sentimente de tristete:)


    • Ce înseamna pana la urma fericirea? Trebuie sa cunoastem tristetea mai întai, si apoi sa credem ca ceea ce traim se numeste fericire.Îti imaginezi ca fericirea mea nu înseamna nimic pentru altii?
      Excluzandu-ma pe mine, gandeste-te la copiii care se bucura daca au un corn si o sticla de suc sau la batranii care reusesc sa-si plateasca lunar întretinerea si sa mai puna si un ban deoparte pentru nepoti,pentru ei asta e fericirea.Pentru un copil milionar fericirea are alte standarde.
      În cazul meu, viata a avut grija sa alterneze tristetile cu bucuriile, astfel încat sa nu ma bucur prea mult de ce am, dar nici sa ma satur de a trai.Cum spuneam, o noua runda- alte încercari!

      Nu vreau sa transmit tristete prin ceea ce scriu, vreau ca ceilalti sa înteleaga ceva mai mult de-atat.

  10. altcersenin Says:

    impresionant… si se aseaza asa, pe suflet..
    „Îmi doresc brate lungi,sa va cuprind pe toti, sa va împac si sa va încalzesc apoi.”-
    un suflet mare, calator printre stele, ce vrea sa daruiasca pace si liniste …


  11. @Miscellaneous: Nu exista asa ceva, speranta e speranta! Poate numai bucuriile sa le împartim în mari si mici🙂

  12. Nătăliţa Says:

    De fiecare data cind citesc articolele tale ma convig ca nu esti pesimist si nici trist…
    Eu la fel scriu si gasesc mai multa fericire atnci cand cind ma pierd in lumea cuvintelor. Chiar daca sunt fericita, scriu la fel ca si tine despre multa durere si tristete. As spune ca sufletul meu se asociaza cu o toamna tirzie. As dori sa-ti spun ca ceea ce scrii tu sunt gandurile tale curate care vin din interior.


  13. Exista si o categorie pe care am numit-o mai mult sau mai putin sugestiv „Ganduri”.Daca esti convinsa de ceea ce spui înseamna ca esti pe drumul cel bun spre a ma întelege.Gandurile nu vin decat din interior, unele se concretizeaza, altele raman la stadiul de vise.Indiferent cum ar fi,îmi place sa împartasesc o parte din ele…

  14. Anchu Says:

    Atata timp cat te vei intoarce de unde ai plecat si vei folosi plecarea pentru a-ti cauta linistea sufleteasca si echlibrul tau cu tine, fugi, alearga, zboara, viseaza, traieste, iubeste, fi trist, fi vesel, fi orice vrei tu sa fii. Noi vom fi aici, asteptand sa ne hranim cu cuvintele tale.


Lasă un răspuns

