Risipa de cuvinte. #2.Recăderea în păcat


Cunoscand iarasi pacatul, m-ai ademenit în cursa
Învatat sa-mi joc iubirea si destinul ca la bursa
Hai dezleaga-ma de toate, neputinte si blestemuri
Si cand te sarut pe frunte, sa te simt umil cum tremuri.

Mi te-ai adancit în brate, trupurile s-au unit
Iar tu esti atat de scumpa de nu pot sa te achit
Si acest sfarsit de lume printre randuri sa-l citesti
Si sa crezi de-acum încolo si în zane si-n povesti.

Iar de-ar fi iubirea boala, eu as fi primul bolnav
Si cu reactii adverse, chiar de ma transform în sclav,
Ca un acuzat de crima ce-si ascunde neputinta
Voi aplauda sarcastic si-mi voi astepta sentinta.

NOTA: Pentru cititorii interesati, va urma:

#3.Mistificata libertate (ultimul episod al seriei)

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

32 comentarii pe “Risipa de cuvinte. #2.Recăderea în păcat”


  1. […] potrivit pasul după urma paşilor tăi, mi-am suprapus umbra peste umbra ta, să văd dacă încap în braţele tale, am respirat odată cu tine, în timp ce dormeai. Totul se potrivea de minune şi-atunci am ştiut […]

  2. Rodica Says:

    Of,barbate de-as putea
    Vinile ti-as spulbera
    Si-amandoi inlantuiti
    Pururea vom fi iubiti.
    Hai,si sa uitam de sarpe
    Vom trai,doar noi,departe….
    Si-am sa tremur,iti promit,
    Caci de-acum imi esti sortit!


  3. O sugestie daca imi permiti… nu crezi ca ar suna mai bine din punct de vedere a rimei:

    „Iar de-ar fi iubrea boala, eu as fi primul bolnav”
    in loc de
    „De-ar fi iubirea o boala, eu as fi primul bolnav”


  4. […] mi-a mai zis ceva. A zis că atâta vreme cât e lumină, eu trăiesc. Da, da, trăiesc. Aşa că am găsit o cutie mare cu multe geamuri cu lumină. Am intrat printr-un geam – nu prin el; prin locul gol unde trebuia să fie un geam – şi am […]

  5. Deniza Says:

    Mulţumesc! Mă bucur că ai aruncat un ochi pe pagina mea, şi că ţi-a plăcut acea poezie.
    Nu mă complic în detalii, că poate mă împiedic. În schimb, pot spune că ai un talent remarcabil, şi-mi place mult cum scrii! Felicitări🙂.


  6. […] de gesturi şi oameni stereotip, de convenienţe, de reguli absurde, dar aş risca să nu văd frumosul din jur, acele puţine, plăcute-ntâmplări, lucruri, pentru care merită să rămâi treaz, chiar dacă […]

  7. Cristi Says:

    Buna ziua.
    Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web http://www.edelbeta.ro.

    Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

    In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

    Titlu – Fier forjat
    url – http://www.allmetal.ro

    Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

  8. alina Says:

    frumoasa poezie🙂 imi place cum scrii!


  9. Mi-a placut mai mult Risipa de cuvinte partea a doua decat prima…nu stiu de ce🙂 dar m-a atins mai mult la sufletel 8-> cred ca nu ne putem justifica mereu alegerile si emotiile, nu?🙂


    • Mie de obicei îmi plac majoritatea la început si sunt fericit cand am mai finalizat o strofa sau o poezie.Dupa mai multe recitiri ma satur oarecum de ele.

      Am o strofa care înca îmi place, din partea a treia:

      „Lasă filele să strige, şi cuvintele să crape
      Şi deşertul să-i înece cu lacrimi în loc de ape.
      Să rămână numai fumul şi cenuşa lor în spate
      Iar pământul de deasupra să-i absoarbă de păcate.”

      Sunt alegeri pe care le luam cu mintea si altele cu sufletul.Cele din a doua categorie sunt ca axiomele, nu trebuie demonstrate sau explicate.

  10. Anchu Says:

    Nu mi s-a mai intamplat de mult sa simt fiecare cuvant dintr-o poezie.
    Frumos…felicitari


    • Încerc si eu sa-mi aleg cat mai bine cuvintele. Îmi plac cititorii sensibili, care simt ceva cand îmi citesc versurile. Multe dintre ele sunt triste, sentiment pe care nu doresc sa-l simta nimeni, însa îmi place sa stiu ca macar o parte din slovele mele ajung acolo unde trebuie.
      Nu pot decat sa-ti multumesc si eu ca ma citesti!


  11. Te voi ruga sa-i înveti
    Pe fete si pe baieti
    Ca din vina mamei lor
    Omul e azi muritor
    Si din vina tatalui
    S-au dedat pacatului.

    • Rodica Says:

      Amandoi am consimtit,
      Pacatul,cand l-am savarsit
      Hai,nu fii partinitor
      Omul chiar de-i muritor
      Poate fi desavarsit
      Asa cum Tatal a voit…


      • Tatal ar fi vrut sa lase omului aceasta lume
        Si-mpreuna cu femeia sa-mparta rele si bune.
        Aveam lumea la picioare si zile nenumarate
        Pana sa muscam din fruct, sa punem capat la toate
        Acum viata ni se pare ticaloasa si injusta
        Dar putem manca la mere…Uite unul aici, gusta!

        • Rodica Says:

          Oh,merci,e chiar gustos,
          Sper ca nu e veninos
          Ticalosul ala tarator
          Nu-mi spusese c-am sa mor,
          Dar macar sa mor cu tine,
          C-altfel sincer,nu-mi prea vine!


          • Îmbratisati ori de mana
            Sa stam mereu împreuna
            Moartea de-o veni în graba
            Sa ne facem c-avem treaba
            Si de-o fi în goana mare
            S-o trimitem la plimbare.

            Iar de nici asa nu-i bine
            Aranjam cumva, în treacat
            Unde merg sa vii cu mine
            Chiar daca te leg cu lacat.

          • Rodica Says:

            Am sa vin,fii linistit
            Totul e cum am dorit
            Vei fi tare multumit!


  12. Numai sa nu ne certam
    Sau mai rau, sa divortam.
    Dar la cum scria în ziar,
    Divortul e ilegal.
    Raiul n-are tribunale
    Doar o sala foarte mare
    Unde se dezbat pe scurt
    Vietile de pe pamant.

  13. Lola Says:

    să înseninezi chipuri?! cred că glumeşti. poţi însenina planeta întreagă cu poeziile tale.genial,domn’le! genial! n-am cuvinte să deschiu ce faină-i poezia asta.şi mai ales ultima strofă…


    • Un lucru pe care l-am remarcat din comentariile voastre privitoare la seria Risipa de cuvinte a fost ca nimeni nu se regaseste în aceeasi strofa si de aici îmi pot face o impresie despre sentimente fiecaruia, mai ales ca temele abordate sunt atat de diferite, trecandu-te prin numeroase stari: iubire, tentatie, daruire, teama, sacrificiu…


  14. […] mi-a mai zis ceva. A zis că atâta vreme cât e lumină, eu trăiesc. Da, da, trăiesc. Aşa că am găsit o cutie mare cu multe geamuri cu lumină. Am intrat printr-un geam – nu prin el; prin locul gol unde trebuia să fie un geam – şi am […]


Lasă un răspuns

