Risipa de cuvinte. #1.Clinica de vise


Cand risipa de cuvinte nu poti s-o masori în randuri
Si ei îti ofera-n dar, nestemate-n loc de ganduri
Sau uimita de-asteptare, peste tampla ta a nins
Fa recurs la amintire sau mai vinde cate-un vis.

Nu îti face planuri,sute, n-o sa mearga nicidecum
Chiar daca te mai împiedici continua pe-acelasi drum
Viitorul nu exista cand traiesti din amintiri,
Tu masoara-ti libertatea în lacrimi si fericiri.

Evantaie se pliaza, nu ai loc nici sa respiri
Palmele-ti miros a mine, parul tau a trandafiri
Si miroase-n toata casa a iubire si a crini
E dezordine totala si neliniste-n vecini.

Dar încuie bine usa, vreau sa te iubesc abstract
Si cu podul palmei mele sa-ti mangai trupul compact
Într-o camera uitata si de oameni si de lumi
Prizonieri într-o celula nu mai credem în minuni.

NOTA: Pentru cititorii interesati, va urma:

#2.Recăderea în păcat

#3.Mistificata libertate

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

44 comentarii pe “Risipa de cuvinte. #1.Clinica de vise”

  1. anny Says:

    versuri minunate ca intotdeauna…nu stiu cum faci dar mereu cand vad ca ai astept sa vad ce idei mai ai😀 super si de data asta😉

  2. shtrumph Says:

    foarte frmuos intradevar..m`ai impresionat…tine`o tot asa:P

  3. addicted Says:

    Pe toate reusesti sa ne impresionezi cu ceea ce scrii! Frumos .. sa continui.🙂

  4. CristiShady Says:

    Si pe toti, de asemenea..

  5. Catalina Says:

    Superb ca`n totdeauna🙂

  6. Rodica Says:

    Daca e rost de iubire,atunci sa nu fie crini
    Ca fac alergie mixta si ma umplu de…venin
    Apoi,poate viitorul sa intarzie putin
    C-am o lipsa de cuvinte,dar iubire am din plin!!!!


    • Au si ei splendoarea lor,nu-i pot scoate din poveste
      Cum nu poti sa-mparti iubirea în ce-a fost si ce mai este.
      Sa nu despartim nici crinii de iubitii trandafiri
      Iar de ne-or ucide poate, vom fi declarati martiri.

      • Rodica Says:

        De asa martiriu,crede-ma,eu ma dezic
        Ca e cu buna stiinta si aduce-a suicid
        Asa ca prefer trandafirii,fie ei si in dulceata
        Cu-n pahar de apa rece si-o iubire de o viata!


        • As muri pentru iubire, de trei ori pe zi,parol
          Plictisit poate de mine sa tot joc acelasi rol.
          Decizia-ti apartine,doar tu alegi cum traiesti
          Si consideri ca doar apa si iubire îti doresti…
          Eu raman cu crinii mei,chiar de suna-a suicid
          Si-am sa mor îmbalsamat de mirosul lor perfid.

          • Rodica Says:

            :)))))))))))))))
            Dar ai curaj,mon cher
            Ai dreptate,eu prefer
            Apa,dragoste,dulceata
            Si o gura de mister!


          • Mai e loc si de mister,nu-i de-ajuns mister FEMEIA ?
            Ca deja ma simt „în ceata” si nu mai pricep ideea
            Curaj sigur ca detin.Si dreptate cateodata
            Ma-mbat în parfum de crini, nicidecum cu apa plata.
            Apa,dragoste,dulceata e reteta ta secreta
            Cu asa ingrediente mie-mi suna a dieta!

          • Rodica Says:

            Ai dreptate,ca femeia
            Este ea insasi mister,
            Eu vorbeam,insa de-acela
            Ce langa ea e cam stingher
            Negasind cuvinte,gesturi
            Maruntisuri si dichis
            Si se-nchide-n el saracul
            si aduce doar plictis….

            Eh,acela,de-i misterul
            O poate duce-n paradius…


          • Se merita osteneala numai uneori,si-atat.
            Fie ca va întelegem ori va tinem de urat
            Tot ce simte un barbat spune si arata
            Dar gandirea unei fete este mult prea complicata.
            Poate noi suntem de vina sau poate doar mi se pare
            Dar si voi daca puteti,fiti un pic mai iertatoare.

          • Rodica Says:

            Muta crinii ,
            Cruta-ti somnul,
            Eu ma duc,
            Te las cu Domnul!
            Cat despre iertare,fie
            Iti las tie o felie,
            De-i cu gust,
            O,poti pastra,
            Iar de nu,
            ….las-o asa!

          • Rodica Says:

            😛
            Ok,trandafiri de sunt sa fie-ai mei,
            Iti las tie crinii ucigasi si rai…
            In hamac de poezie,
            Lasa somnul sa te-mbie…


  7. O noapte cat mai divina,
    Sa te visezi în gradina
    Si în jur sa tot admiri
    Numai crini si trandafiri!

    • Rodica Says:

      Of,ce comentariu lung
      Desirat si cam natang
      Am lasat mai adineaori
      N-am sa ma umplu acum de lauri,
      Dar iti cer iertare
      Somnu-i mare,
      Somnu-i mare…


  8. Dar încuie bine usa, vreau sa te iubesc abstract
    Si cu podul palmei mele sa-ti mangai trupul compact

    Aici pierzi ritmul; la fel si in

    Chiar daca te mai împiedici continua pe-acelasi drum

    Ti-am spus, Andrei, talent ai, dar incerci sa scrii prea mult… si fortezi nota uneori… incearca sa lucrezi o saptamana la o poezie… sa o slefuiesti… sa incerci sa ii dau o forma cat mai placuta…

    … just my 2 cents …

    • Rodica Says:

      Aoleu,era concurs?
      Atunci ,de ce nu s-a spus?
      :))))))))))

      Mai,Andrei,fii mai atent,
      Ca te lasa corigent!


      • Voi fi atent pe viitor
        N-am sa mai stau nepasator
        Punand picior peste picior
        Si contempland un monitor.

        Tovarase profesor,retractez
        Numai în versuri trebuie sa va tratez
        Voi încerca sa fiu elev sarguincios
        Chiar daca uneori cuvintele îmi ies pe dos.


    • Mi-ai spus de cateva ori asta si ti-am raspuns tot de-atatea ori,dar cum probabil nu te-ai abonat la comentarii nu ai mai apucat sa citesti si raspunsul.Te-am întrebat ce poeti îti plac,din nou nici un raspuns de la tine.
      Acum eu stiu ce sa fac, unii spun sa continui,tu îmi spui ca scriu prea mult.Sincer,dupa celelalte doua parti din „Risipa de cuvinte” ma gandesc destul de serios sa iau o pauza, cel putin în ceea ce priveste publicarea pe blog a versurilor.Sa ma chinui o saptamana pentru ce? Pentru doua-trei comentarii, unul „bravo,e misto” si altul „hmmm.al V-lea vers e un pic mai lung decat e nevoie”🙂 ?
      Scriu din placere.Daca exista oameni care apreciaza ce fac, eu ma bucur- mai ales ca încurajarile lor sunt momentan singurele mele satisfactii.

      • Rodica Says:

        Aoleu,verseaza draga,
        Lasa,domnul poate pleaca…😛


      • Da… din pacate nu am vazut cand m-ai intrebat datile trecute… e greu sa urmaresti si comentariile cand ai peste 100 de bloguri in reader; la poeti care imi plac cred ca de la noi l-as mentiona pe Eminescu si pe Cosbuc.

        Cat despre criticile mele… crede-ma ca mi-ar fi mult mai usor sa zic SUPER! YOU ARE THE BEST! KEEP UP THE GOOD WORK! Dar nu am crezut ca postezi aici pentru acest gen de laude, ci pentru a primi un feedback real si da, ti-am spus ca consider ca ai talent, dar ca nu cred in arta facuta la norma… poate sunt eu mai inapoiat, dar eu cred in chestia aia cu „1% talent si 99% sudoare” – pur si simplu nu cred ca poate cineva sa scoata o poezie de calitate in fiecare zi…

        Nu sunt critic literar, nu sunt poet (desi am avut un volum publicat in perioada in care am fost in State), dar ti-am spus parerea mea sincera… daca ai incerca sa lasi deoparte orgoliul care se simte lezat de faptul ca am indraznit sa te critic si ai sa treci prin filtrul logicii tale toate comentariile mele poate or sa te ajute…

        … again JUST MY 2 CENTS …


  9. Sa ma înteleg cu lumea, niciodata n-am putut
    Fie ei ca sar cu gura, fie eu ca n-am tacut
    Dar cat înca am cuvinte si o gura sa le strige
    Voi ramane impasibil, chiar de stau doar în carlige.

  10. Luigia Says:

    Imi place ideea overall, insa ultimele doua strofe sunt varful:X


  11. Dă-i înainte, Happyday, fără probleme şi fără reţineri. Gânduri bune!


  12. Nici să nu te gândeşti să renunţi, ai auzit? Că nu ştiu ce-ţi fac!🙂
    Nu toţi înţeleg că poezia trece, mai întâi, prin suflet, al cărui ritm e altfel. E mai uşor să critici şi să măsori, cu rigla, ritmul, etc. Să faci disecţie, aşa cum am mai spus. E mai greu să nu „striveşti corola de minuni a lumii” şi să „nu ucizi cu mintea tainele”.

    Deci, dragul meu, aşa cum ţi-am tot spus, fii tu însuţi şi nu renunţa la ceea ce simţi!

    În altă ordine de idei, îmi place la nebunie imaginea din strofa asta:

    „Evantaie se pliaza, nu ai loc nici sa respiri
    Palmele-ti miros a mine, parul tau a trandafiri
    Si miroase-n toata casa a iubire si a crini
    E dezordine totala si neliniste-n vecini.”


    • Nu cred ca voi renunta sa scriu poezii, poate doar daca nu voi mai avea inspiratie si nu o sa-mi placa rezultatul.Dar cum am spus mai sus, se simte nevoia unei pauze,cel putin în ceea ce priveste versurile.Voi continua sa scriu cat imi va permite timpul si sa postez cat ma va lasa sufletul.
      Accept orice pareri si mai bune si mai putin bune, dar în general prefer sa fie însotite si de o mica explicatie,pentru ca atunci cand ti se spune ca ai gresit e normal sa îti doresti si o justificare.Cand gresim e firesc sa ni se spuna si unde,si asta vorbind în general, pana la proba contrarie toti sunt „vinovati fara vina”.
      A treia strofa mi-a placut si mie cel mai mult, iar galagia vecinilor e si ea la fel de reala,în ultima vreme toti vecinii fie îsi repara ceva, fie se muta, fie îsi mai ridica un etaj…urasc agitatia,iar acum am transpus-o si în rime.


  13. […] Și… să dau mai departe leapșa. Eu nu fac ca și cea care mi-a dat leapșa, adică să întreb dacă vrei să îți dau o leapșă. Eu îi oblig pe cei care îi desemnez să facă leapșa . Când mai pățesc așa, să am o leapșă de făcut și să nu am deloc chef, în cel mai rău caz zic câte un ¨Fuck you!¨ în gând pentru cel care mi-a trimis leapșa, apoi pentru cel care i-a trimis-o acestuia și așa mai departe . Oricum, să aflăm norocoșii câștigători(ați auzit? Sunteți obligați! Să vă prind de nu o faceți !): Suzy(pe care o scutesc până ce o să aibă din nou net), Alex și Andrei. […]


  14. Superbă poezia,are ceva deosebit..Să nu te opreşti,ar fi păcat


  15. Aaa… si ca sa te „critic” din nou… ar fi o idee sa limitezi numarul de nested comments, pentru ca intr-un dialog care se lungeste mai mult deja arata ciudatel – vezi de exemplu andreihappyday.wordpress.com/2010/08/18/risipa-de-cuvinte-1-clinica-de-vise/#comment-960


  16. Ok, doi poeti foarte mari.Multumesc de raspuns.

    Sunt de acord sa fiu corectat ori de cate ori gresesc,dar nu-mi plac criticile.Fiecare e totusi liber sa-si spuna parerea, nu am oprit nici un comentariu de acest gen.Am postat multe texte într-un timp relativ scurt, daca nu ma însel au fost în jur de 40 de texte în vreo 4 luni.Dar tocmai pentru ca gusturile oamenilor sunt atat de diferite, am avut sansa sa ma fac placut unui numar mai mare de cititori.Si asta cu riscul de a-i dezamagi pe unii.
    Nu cred în chestia cu 1 la 99, înclin sa dau un procent de 50% talent si 50 sudoare.Accept în schimb ideea ca nimeni nu poate sa scoata o poezie de calitate in fiecare zi.
    Nu sunt un tip orgolios, chiar daca tu ma consideri asa.Orice sfat e bine venit si am tinut cont de fiecare,de la schimbarea unei teme sau a unei culori de pe blog si pana la modificarea unor versuri.S-a rezolvat si cu numarul de comentarii, initial crezusem ca e o idee buna,dar am vazut si eu ca m-am înselat, asa ca ti-am urmat sfatul si l-am redus la jumatate.
    Toate cele bune!

  17. Lola Says:

    nici nu ştiu ce adjective să mai folosesc😐 poeziile astea-s mult prea faine pentru a putea exprima în cuvinte cât de mult îmi plac.nu pot decât să te felicit şi să te rog să scrii cât mai multe.genială seria asta de poezii…


Lasă un răspuns

