Fatalitate inconsecventă




În ideea ca nu toti ne-am fi nascut poeti
Si mai sunt desigur printre noi analfabeti,
Fetelor va rog,de-mi este permis
Sa mut mai încolo „semnul interzis”.

Toti avem pretentii,gusturi de bonton,
În loc de „mai încolo” noi folosim „pardon”
Ne parfumam cu vise, ne-mpingeti în pacat
Dar terminam conflictul abia tarziu…în pat.

Nu stim sa fim romantici si nici prea delicati
Si va trantim o scuza ca „deh,suntem barbati”
Dar va iubim desavarsit cu mofturi si capricii
Si-am vrea sa stiti ca pentru noi sunteti reale vicii.

Ati luat ce-a fost mai bun din noi si fara ezitari
Ne obligati sa renuntam la bere si tigari
Si ca sa aratam ca va iubim îndeajuns
Vom bea numai la chefuri si vom fuma pe-ascuns.

Acest text e DOAR un pamflet,orice acuzatie de misoginism va fi tratata cu indiferenta !

Explore posts in the same categories: Pamflet

Etichete: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

15 comentarii pe “Fatalitate inconsecventă”


  1. Dar nu e misogin deloc,poezia e chiar sensibilă,diferenţa e că sunt folosiţi termeni simplii în defavoarea celor simadicoşi,cu versuri pline de metafore.Scurt şi la subiect.I like it!


    • Pentru orice eventualitate am pus si o NOTA la final.Am încercat sa spun doar adevarul, nu este o insulta directa catre femei.Ma bucur ca nu s-a suparat nimeni, simtul umorului nu trebuie sa lipseasca nimanui🙂

  2. anny Says:

    adevarul adevarat e aici…….ce pamflet si misogism?nici vorba :)) super tare poezia…BRAVO🙂 primul vers e preferatul meu😉

  3. Rodica Says:

    Si ca sa nu crezi ca mi-ai stricat pareri
    Prea bune si subtile ce s-au nascut mai ieri,
    Iti spun ca,voi barbatii de stiti sa indurati
    Iubirea de femeie,atunci…sa beti si sa fumati!


    • Cand ne simtim descurajati si sunt probleme multe
      Si femeia de langa noi nu pare sa ne-asculte
      Din lasitate ne refugiem în bar sau la terasa
      Si mai uitam pentru o zi c-avem neveste-acasa.
      Iar daca dragostea unei femei e greu de suportat
      Atunci sa nu mai întrebati de ce ne-am îmbatat.


  4. […] Hituri (runda 29) Salutare, prieteni! Azi aş fi vrut tare mult să vă vorbesc puţin despre poezia-muzică, pe limba noastră folk… Şi mă gândesc că folk-ul ăsta este, uneori, ca o iubită ce mi se […]

  5. Luigia Says:

    ce draguuuut! Ar merge pusa intr-o melodie:D


    • Acum aproape toata industria muzicala din Romania se împarte în Inna & Co. si Guta & Co. Nu cred ca versurile mele ar mai avea loc.Poate cand va iesi Salam la pensie sa-mi fac si eu un loc🙂


  6. […] Epureanu; Adele; Michaelas Blog; Ana Usca;  Caius; Cati Lupașcu; Gabriela Savitsky; Andrei; Onu; Theodora; M’s blog; Ivanuska; Flavius; Simion Cristian; 44.240787 […]

  7. zizinica Says:

    misoginism? :)) … nici pe departe. Mie imi place:) si se pare ca nu sunt singura..😀


    • Îmi place sa întalnesc persoane care pot recunoaste adevarul, fara sa faca acuze nefondate.În plus, nu as putea fi misogin, am scris multe versuri de iubire pentru a fi considerat asa, dar am si eu momente în care…
      În orice caz, daca ti-a placut, ma bucur!


Lasă un răspuns

