Pentru ea (dezertare din univers)


M-a întrebat ce-as face pentru ea
Era prea serioasa ca s-o pot privi
Si prea atenta sa-i evit raspunsul
Am stat pe ganduri, ezitand putin
Dar am tradus din gesturi asteptarea ei
Si nerabdarea de a-mi pleda discursul.

Pentru tine as clatina universul
si-as face stele sa se-aplece peste noi
as schimba toata lumea si-apoi
as trece-o negresit pe numele tau.

Pentru tine as opri orice furtuni
si focul inimii l-as stinge-ntr-o scrumiera
i-as da speranta celui care nu mai spera
si tu ai deveni credinta mea.

Pentru tine marea de corali
cu tot cu tarm,cu valuri si delfini
o voi muta într-un imens bazin
si eu într-un acvariu îmi voi îneca uitarea
.

Si în final,tot pentru tine aş…

îndrepta polii pamantului astfel încat
sa stea în loc si timpul sa nu treaca
si numai trupul meu sa-ti poata tine de urat
si-apoi sa mor cu tine înc-o data.

Am si o dedicatie muzicala aici.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “Pentru ea (dezertare din univers)”

  1. Rodica Says:

    Si cand te gandesti ca,pe cat sunt de frumoase aceste minunatii pe care le-ai face pt ea,pe atat de mici lucruri are nevoie de la tine:o privire,o strangere de mana,intelegere,iertare,sa stii ce-si doreste,sa fii acolo cand simte nevoia sa planga,sa-i spui ca e frumoasa uitandu-te cufundat in ochii ei,sa-i deschizi portiera,sa….nimicuri din-astea!🙂

  2. miscellaneous11 Says:

    Mmmm, foarte frumos.🙂 Apreciez foarte mult la tine, Andrei, că nu scrii ”post-modernist”, versuri absurde și fără conexiune între ele, despre banana din coșul de gunoi și sticla spartă din cer etc. E mult mai frumos stilul acesta curat, ca să-i zic așa !🙂


  3. […] rest, salutări blogosferei: Ada Kiss, Altcersenin, Andrei, Caius, Cammely, Carmen, Cati, Collector, Cristi Dima, Cristi Lisandru, Deea, Florin Matei, Melami, […]

  4. chuchi Says:

    Andreihappyday, scrii foarte frumos.Ai un talent demn de laudat, fa bine si pastreaza-l!:)


  5. […] mă citesc, care mă inspiră și mă susțin:(în ordine aleatorie, cu aceeași importanță) Andrei, Teo, Alex, Răzvan, Adele, Oty, Suzy, Kate, Vlady, […]


  6. Uite poezia asta mi se pare mult mai OK, mai cizelata ca celelalte, iar mesajul este de asemenea frumos… mi-a placut mai ales chestia cu as pune-o pe numele tau.🙂


  7. „focul inimii l-as stinge-ntr-o scrumiera” – frumoasa imagine, chiar nu a mai intalnit’o pana acum🙂
    Cat despre tema poeziei…what can i say? Daca asa simti tu si asa vezi lucrurile, inseamna ca esti printre ultimii baieti romantici de pe lumea asta🙂 Cum spunea si Rodica, pe noi ne fac fericite micile gesturi, dar multi uita de ele… exact de detaliile astea care fac totul practic🙂


  8. […] mă citesc, care mă inspiră și mă susțin:(în ordine aleatorie, cu aceeași importanță) Andrei, Teo, Alex, James, Adele, Oty, Suzy, Kate, Summer & Dragoș Vlady, […]


Lasă un răspuns

