Nu cred în dragoste la prima vedere


Sa clarificam un lucru prima data.Dragostea nu-i aceeasi cu iubirea, iubirea nu-i aceeasi cu placerea.Poti iubi orice persoana si orice fiinta merita iubire, dar dragostea nu poate fi decat între doi oameni.Între doi oameni care se respecta, se cunosc unul pe celalalt si se înteleg reciproc.Dragostea este mai mult decat un termen, e o definitie.
Atunci cand iubim simtim nevoia sa ne exprimam sentimentele, sa strigam în gura mare „eu te iubesc mai mult” , sa inventam cuvinte penibile prin care sa ne alintam partenerul si sa ne scrijelim iubirea pe ziduri.Si culmea e ca toate vin parca de la sine, facem chestii de care nici nu ne stiam în stare si chiar daca suntem penibili continuam.Dar „te iubesc de cand te-am vazut” e de departe cea mai mare minciuna, o gaselnita siropoasa menita sa induioseze si sa topeasca orice inima înghetata dupa esecurile fostilor si fostelor. E imposibil sa existe „dragoste la prima vedere” cand voi nu ati schimbat decat doua cuvinte.Imposibil! Îmi pare rau ca a devenit o replica tocita de-a binelea si sunt uimit cum de mai exista atata rautate în lume daca toti ne îndragostim de la prima întalnire. Toate relatiile care încep asa- practic pe baza unei minciuni, vor fi doar o piesa de teatru ieftin jucata în fata oricui priveste din afara.Daca voi spune vreodata ca m-am îndragostit la prima vedere, sa nu ma luati în seama, mint!
Cred în îngeri, în zane, în licurici si în ce mai vreti voi, dar dragostea la prima vedere nu exista, e doar iluzia atractiei fizice.

Si totusi, gandindu-ma un pic mai bine,poate am gresit. Unii dintre noi chiar s-au îndragostit la prima vedere…privindu-se pentru prima oara în oglinda,fireste🙂

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

18 comentarii pe “Nu cred în dragoste la prima vedere”

  1. Rodica Says:

    Deci,dragostea asta la prima-vedere nu exista…dar,uneori pe ea se cladeste iubirea….alteori,nici nu-ti place dintru inceput persoana ce o vei iubi mai incolo…complicat lucru!

  2. miscellaneous11 Says:

    Nu, poate că nu există dragoste la prima vedere, ci ATRACȚIE la prima vedere. Asta nu e doar atracție fizică, știi … simți ceva mai profund, simți că trebuie să cunoști persoana respectivă, că doar prin prezența ei acolo vrea să-ți transmită ceva, parcă un mesaj uitat de mult … și îngropat.🙂


    • Înteleg despre ce vorbesti, acel sentiment care parca îti spune ca ea/el va fi aleasa/alesul,nu ne vom certa niciodata,ne vom întelege toata viata… dar m-am înselat de-atatea ori încat nu mai am încredere în acel sentiment.Timpul e cel care îsi va spun cuvantul.

      Mi-ai adus aminte de o scena din „My Sassy Girl” cand doi iubiti îsi îngroapa scrisorile sub un copac si stabilesc sa se întalneasca dupa un an în acelasi loc si sa le deschida.

  3. Madalina Says:

    Ce ne place sa ne complicam existenta.

  4. Ionut Says:

    pentru ca nu exista! e buna doar pentru pustanii de liceu si fetele urate

  5. Myriam Says:

    Da…pai chiar e o reactia atractiei fizice exercitata fata de o persoana de sex opus.E draguta amagirea asta cu „M-am indragostit de tine de cand te-am vazut „,dar pana la urma abia dupa ce cunosti o persoana cred ca poti fi in stare sa spui ce iubesti.De multe ori,dupa asa zisa manifestare a atractiei fizice la prima vedere si continuarea fireasca a lucrurilor,iti poti da seama ca de fapt n-ai nimic in comun cu persoana de care cica erai indragostit la prima vedere.Si atunci sigur se sparte norisorul roz:-„


    • Asa e, ai dreptate. „Dragoste la prima vedere” e o amagire si de ce nu si o invitatie: „vreau sa ne mai întalnim o data” etc. se pot întelege multe, mai putin adevaratul sens al expresiei.

  6. CristiShady Says:

    Poate dragoste la prima intalnire..hmm, putin mai credibil. De fapt o confunda cu atractia. Si eu m-am simtit atras de iubita mea la prima intalnire, insa dragostea o simti doar dupa ce cunosti sau crezi ca cunosti o persoana mai bine ..


    • Mai mult decat atractie fizica e greu de imaginat,la o prima întalnire.Întelegerea si impresia lasata sunt de asemnea un factor decisiv.Cred ca dupa o buna perioada de timp putem sa ne facem o parere despre cineva, uneori nici o viata nu-i de-ajuns pentru a-l cunoaste pe cel de langa noi,cu atat mai putin putem vorbi despre dragoste dupa o simpla discutie.

  7. dionisa Says:

    Hmm… as fi fost inclinata sa-ti dau dreptate si sa-ti spun ca nu, dragoste la prima vedere nu exista. Insa viata, tine mereu mortis sa fie cum vrea ea si sa ne dovedeasca contrariul a ceea ce noi credem. Da, dragoste la prima vedere exista. Ca-n exact clipa aceea nu-ti dai seama ca e vorba de sentimentul de dragoste, e altceva. Dar se intampla ca doi oameni sa simta o conexiune, o atractie (si nu ma refer aici la atractia fizica) total aparte de la chiar prima intalnire. Dar sunt cazuri rare, clar. Prea rare.


    • O conexiune…acel sentiment ca „ne potrivim si vom ramane împreuna”.Eu nu l-as numi „dragoste”.Nu am spus ca nu exista cupluri care raman împreuna, dar dragostea se demonstreaza în timp, prin fapte si sacrificii, nu doar prin declaratii siropoase si pana acum desi am crezut de cateva ori, nu m-am îndragostit niciodata la prima vedere, întotdeauna a fost nevoie de mai mult sa ajung sa-mi fac o parere completa.


  8. Stii cu ce nu sunt de acord la tine? Ca pentru dragoste e nevoie de doi… pentru o relatie e nevoie de doi, dar de indragostit si de iubit poti sa fii si fara sa primesti nimic in schimb…

    • zoe bratu Says:

      Ai spus cu mare intelepciune ca important este sa iubesti fara sa astepti nimic in schimb. Dragostea la prima vedere exista. Cel putin eu am intalnit-o si nu am asteptat nimic in schimb.Fiecare din noi isi vede de viata lui. Poate ca el nici nu stie ca exist.Oricum nu are importanta. Anii au trecut, cu bune cu mai putin bune, cu intamplari dureroase din care am invatat foarte multe. Dar iubirea aceea inca exista. Inca il mai caut in fiecare barbat pe care-l intalnesc in viata mea. Iubirea aceea din prima clipa exista si nu-mi face rau. Din contra, ma ajuta sa merg mai departe, sa sper mai departe, sa iubesc mai departe.
      Cred ca dragostea la prima vedere, cea adevarata care trece proba timpului devine o binecuvantare si nu blestem cum ar crede unii dintre noi.


  9. Da, si eu sunt de acord cu inlocuirea termenului de „dragoste” cu „atractie”🙂 e ceva mai potrivit… mie mi s’a intamplat o singura data, acum un an. Ne’am placut de la prima intalnire si am ramas impreuna o luna jumate…ne’am despartit dupa dar acum suntem cei mai buni prieteni🙂 cred ca asta conteaza mai mult decat orice asa-zisa „dragoste la prima vedere”, care oricum nu dureaza…


Lasă un răspuns

