De pe Google adunate şi-napoi la lume date


Imi doresc demult sa fac o mica postare despre asta dar am tot amanat pentru ca aparea ceva de fiecare data.Motoarele de cautare trimit zilnic pe blogul meu cativa rataciti, care mai de care cu întrebari si sugestii de neimaginat.Nu voi face un adevarat articol din asta, asa ca va prezint direct cele mai „bizare” cautari si  nu voi comenta decat acolo unde cred ca este cazul:

„nu gasesc nimic in ei”- cauta mai bine, stiu si eu🙂
„axiome iubire”- pentru cei interesati: nu,nu exista asa ceva, de-asta am creat eu una🙂
„ati citit 111 teorii ale conspiratiei”- le-am citit… o carte pe care nu o recomand paranoicilor.
„blog scrum de petala”- scrum de ce ? (si au fost 2 astfel de cautari, apropo)
„cum sa construiesti o cutie din carton”- stii ce e ciudat…barcute stiu,îti pot face o întreaga flota,dar o amarata de cutie nu stiu.Dar te mai astept, poate învatam sa asamblam un LEGO împreuna!
„anestezie fatala”- eu folosisem termenul de „anestezic fatal” si era o metafora, nu ma asteptam sa caute cineva asa ceva pe net
„desene cer,nori,soare”- pastreaza-le pentru iarna asta,vom avea nevoie
„andrei happy day”- Andreihappyday, preferabil
„minciuna mare defect”- as putea sa o ridic si la rangul de arta
„blog pamflet”- dintre toate blogurile pline cu glume, fotografii si clipuri amuzante google-ul s-a gandit tocmai la blogul meu…
„sms scurt dragoste imposibila”- un fel de  a-i da papucii scurt, sau asa ceva😕 ?
„la ce invatam de axioma”-  la matematica poate? ca la educatie fizica banuiesc ca nu
„rugaciune ca sa nu mai pierzi bani”- nu mai cheltui atat,e simplu.Fii multumit ca esti sanatos/sanatoasa

Alte cautari:
„iti las tie tot eu ma duc sa-ncerc apa”, „filmu o iubire imposibila cu robbye wili”, „fericita blog”, „poezie de dragoste pe plaja”,”prizonierii timpului 2010″, „cate minciuni sunt in hiv”, „film dragoste o fata plecata de acasa”, „poeme despre plaja”, „iubit programator”,

Si am pastrat pentru final: „vreau sa ma sinucid” si „viu in sicriu”.
Spuneti voi, e de ras sau de plans, ca eu nu mai stiu ?

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

14 comentarii pe “De pe Google adunate şi-napoi la lume date”

  1. miscellaneous11 Says:

    Spuneti*😛

  2. Ada Pavel Says:

    Păi… de râs că au cătutat ati citit 111 teorii ale conspiratiei. dar de plâns în general… “iti las tie tot eu ma duc sa-ncerc apa”, am avut si eu din astea… într-un timp.

  3. cristishady Says:

    Aia cu sinuciderea mi-a inghetat fata mai devreme ..
    La capitolul cautari amuzante ..well am avut si eu cateva de top.
    „Cum sa-mi f** amanta”-eu i-as fi zis: cu prezervativ.
    „Cum arata o p*** supta”- iarasi i-as fi raspuns: ca o ciulama, sa nu faceti asta acasa.
    „cristi cu p*** mare”- asta cik da bine la reputatie, asa ca nu fac misto de ea =)))).
    oricum au fost multe..am zis si eu ca voi face odata o postare cu ele..doar ca le uit si stat pressul imi memoreaza doar ultimele zece cautari ..

  4. Vania Says:

    Ca să construieşti o cutie din carton presupun că trebuie să ai carton…


  5. […] lui Andrei,  ”de pe google adunate….”.  Dar să vă spun despre ce este vorba.  Uitându-mă la cuvintele care i-au […]

  6. Madalina Says:

    E de rasul plansului:)).

  7. ardatlilith Says:

    E de ras cu lacrimi :))


  8. Si eu zic la fel =)) e de ras pana te ia durerea de burta! Nu trebuie sa stai sa te gandesti la cat de trista e prostia unora sau la gandurile de sinucidere ale altora: daca intr;adevar si’ar dori asta, nu ar mai tasta porcarii pe google, ci ar fi undeva afara sau in casa, incercand sa isi ia viata🙂
    Zic si eu de juma de an ca fac un post de genul si ori am uitat, ori nu am avut timp…dar am pus deoparte toate perlele si damn, sunt multe! :))


Lasă un răspuns

