Ca într-un joc


Mă împiedic şi cad- Aprinde lumina
Te sărut pe obraz- Hai să tragem cortina
Îţi caut privirea- editezi un surâs
Retrăind în surdină- Amintiri ce s-au scurs
Pari un înger suav- Nu ştiu cum sa te-asemăn
Mama ta nu-i o sfântă- Tatăl tău e un demon
Mă agăţ de cuvinte- Ca de ultima carte
Îţi şoptesc la ureche- Hai să mergem departe
Pari un pic deprimată- Eu încerc să-nţeleg
Eşti o bună actriţă- Mă convingi că sunt bleg
Sigilăm pasiuni- Coridoru-i pustiu
Îmi spui să mai stau- Deşi ştii că-i tarziu
Eşti aşa de vulgară- Poate de-asta îmi placi
Mă privesti ca pe-o pradă- Şi eşti gata s-ataci
Prin cearşafuri şi perne- te mai pierd uneori
Când te ţin strâns în braţe- Descopăr comori
Ochii tăi sunt ca marea- Şi atât de aprinşi
Distingându-şi culoarea- Printre rochii si jeanşi
Savurează-mi aroma- Al iubirii nectar
Şi ascunde-te-n suflet- Fă-ţi în mine altar
Înotăm printre gânduri- Dimineaţa-i un val
Uşuratice rânduri- Nescrise-n jurnal
Au oprit apa caldă- Strig dar nimeni n-aude
Vom ieşi iar afară- Ploaia o să ne ude
Să ma spele de răni- Vreau să ies din carcasă
Şi să fim numai noi- De restul nu-mi pasă

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

27 comentarii pe “Ca într-un joc”


  1. […] Pui pe Alice Drogoreanu, Anknews, Adina Olivia Huţanu, Alin Farcaş, Anca, Andrei, Bianca Dan, Blogolumea, Cristian Lisandru, Cristina Airinei, Cosmin Ştefănescu, Călin […]

  2. Lola Says:

    foarte faină poezia care mi-ai lăsat-o în comentariu.felicitări! îmi place foarte mult

  3. Lola Says:

    şi poezia asta e de asemenea foarte faină.
    p.s. : un mic sfat…mai adaugă un cuvânt de legătură în ultimul vers,ca să iasă măsura.de exemplu „căci de restul nu-mi pasă”.sau…vezi tu.dar ăsta e doar un sfat.tu faci cum consideri de cuviinţă.
    oricum…felicitări pentru poezie.e foarte bună (:


    • Sunt mai multe versuri care nu respecta masura, dar nu ma ghidez dupa asta. Mizez doar pe o buna recitare, si pe cititori care sa fie în asentiment cu gandurile mele…

      Mersi înca o data, te mai astept!

      • Lola Says:

        fii sigur că voi mai trece pe aici! îmi place la nebunie ceea ce faci.poeziile tale mă hipnotizează! îmi pari ireal,dacă pot să spun aşa…


      • 1. Ca de fiecare dată, citindu-ţi poezia, am zâmbit şi am fost mândră de tine (ştiu, poate părea ciudat, dar chiar mă simt mândră de tine). Apreciez ideile tale, modul în care le expui, faptul că nu eşti sclavul regulilor de ordin „tehnic”, atunci când scrii poezia (poate şi pentru că şi eu mă fac vinovată de asta, dar ca şi tine, consider că este foarte important cum o simţi şi cum e citită poezia – din punctul meu de vedere, e ca la muzică: chiar şi o compoziţie desăvârşită, dacă e cântată fals sau într-o tonalitate nepotrivită…).
        2. Să-ţi fie de bine de „casă” nouă! Îmi place mai mult decât cea veche, e mai caldă, mai primitoare. Pot să-ţi sugerez ceva? Vreau să o fac de multă vreme: schimbă-ţi, te rog, şi avatarul. No offence, este doar o sugestie! Te pup.🙂

  4. dionisa Says:

    Noua imagine a blogului simt ca se potriveste mai bine cu tine.
    Si… important e sa scrii ce simti. Sa fii tu in ceea ce scrii. Desigur, totul se poate imbunatati, totdeauna. Dar nu perfectiunea o cautam. Ci sa simtim.
    Numai bine.


    • Poate nu exista perfectiune,dar exista perfectionare si eu tind spre a ma perfectiona.Ceea ce scriu nu sunt doar niste rime aruncate-n neant, îmi place sa cred ca sufletul îmi dicteaza mai mult decat inima.
      Ma bucur ca îti place tema, simteam nevoia de o mica schimbare.Sper ca am ales bine…

  5. cristishady Says:

    Imi plac poeziile tale ..si eu scriu versuri dar nu le numesc poezii..mai mult incerc sa o ard rap in ele. O mica parte din ce scriu a ajuns si pe blog la mn..


    • Am scris si pasaje rap,oricat de greu ar parea de crezut, dar mai mult nu vreau sa discut despre asta.Sa fii MC a devenit o pasiune,nu o meserie,si asta nu ar fi deloc rau, doar ca multi nu îsi iau treaba în serios.

      • cristishady Says:

        Eu mi-am parasit de mult timp visurile mele in care ma vedeam cantaret rap .. Problemele avute mi-au distrus vocea . Eu scriu doar cand simt ca am ceva de spus in versuri. Si singurele locuri unde mai imi „cant creatiile” sunt acelea unde ma mai adun cu cativa prieteni, fosti visatori la cariere rap ..

  6. roxs Says:

    As fi o mincinoasa sa spun ca-mi place doar sfarsitul pentru ca poezia insasi este superba!


  7. Eu raman la parerea mea… talent ai, inspiratie ai, dar poeziile par prea brute; cred ca ar mai trebui slefuite putin…


    • Ma straduiesc mereu sa iasa cat mai bine,uneori îmi iese alteori nu.Cat priveste stilul, „brutal” dupa cum îl numesti tu, fiecare are o amprenta personala,un mod de a scrie, nu cred ca asta se poate modifica atat de usor.
      Am o curiozitate,stiu te-am mai întrebat odata dar nu mi-ai raspuns; dintre cei consacrati,care este poetul pe care îl citesti de fiecare data cu placere ?


  8. @Lola: Te asigur ca sunt cat se poate de real.Esti oricand binevenita, te mai astept.


  9. Da da da da 8-> asta chiar e superba in intregime! Ma rog, asta e parerea mea…mie imi place stilul asta contemporan, cotidian…imi plac versurile tale asa „brute”…daca ar fi mai siropoase sau mai pline de epitete, metafore, etc nu cred ca m-ar mai atrage..


    • Am încercat sa fac versurile cat mai personale, sa le apropii de realitate, si sa iasa o poezie în care îi vorbesc ei si nu un poem în care vorbesc despre ea.Persoana a II-a mi s-a parut mult mai potrivita acum cateva zile, cand am scris-o… si da, am scris-o sub o forma curenta,a zilelor noastre, cred foarte tare în prezent, iar motto-ul „traieste clipa” îmi place sa cred ca l-au descoperit cu totii si în versurile de mai sus.
      SUPERBA e un cuvant mare,multumirile mele sunt la fel de mari !

  10. 'mnealui Says:

    M-ai bagat? Trebuia sa ma anunti. Acum e reciproca treaba.😉


  11. […] Am defecte, vicii şi simţul umorului. Ştiu doar că ne vom întâlni într-o zi, ne vom zâmbi complice şi ne vom întreba ce-am făcut […]

  12. Rox Says:

    imi place ideea de „acum”…. ; unii spun ca nu e normal doar sa traiesti clipa, insa si eu merg pe principiul asta de carpe diem. Azi este viitorul de ieri, ieri e viitorul de alataieri si tot asa. Si intotdeauna lupti pentru viitor. Practic, tot se invarte in jurul a ceea ce faci in acest „acum”, astfel incat sa iti fie bine mai incolo, unde „incolo” poate sa faca parte din trecut🙂
    nice one!


    • @Adela: Am si momente în care sunt foarte nemultumit de mine,dar îmi place sa cred ca fericirea e o stare de spirit care se regenereaza.Cand scriu nu ma concentrez la masura versurilor, numarul strofelor, etc. sunt mai importante trairile sau sentimentele pe care le transmit.Unii simt ceva cand citesc,altii o fac mecanic, tine de fiecare individ în parte.Nu voi putea niciodata sa-i multumesc pe toti dintr-o singura poezie…e imposibil.Îti sunt recunoscator pentru aprecieri.

      Nu vreau ca tema sau avatarul sa conteze vreodata mai mult decat ceea ce scriu.Oamenii trebuie sa învete sa iubeasca sau macar sa se obisnuiasca si cu „uratul”, înfatisarea, imaginea noastra este de multe ori doar o iluzie a ceea ce suntem noi cu adevarat.E ca si povestea cu mastile…


      • Nici nu am spus că ar conta mai mult tema sau avatarul, decât ceea ce scrii. Cât de superficială mă crezi?😦 Spuneam, numai, că tema asta e mai primitoare, cumva, decât cealaltă, iar, referitor la avatar, pur şi simplu nu-mi place. Atât tot. Este doar o opinie, desigur. Nu trebuie să-mi placă mie, nu?


  13. Îmi pare rau, nu am vrut nici o clipa sa se înteleaga asta…
    Avatarul îl voi schimba probabil cand voi gasi o imagine mai plina de semnificatii decat cea de acum.De placut, normal ar fi (ma gandesc eu) sa le placa cititorilor si celor pe ale caror bloguri comentez, dar am ales poza prin acelasi mod egoist în care scriu, adica fara sa ma gandesc prea mult daca celorlalti le place sau nu.Dar voi încerca sa caut alta😦


    • Dragul meu, nu trebuie s-o schimbi, decât dacă simţi că asta vrei. Îmi pare rău, dacă te-ai supărat. Nu am avut niciun moment intenţia să fac asta, sunt sigură că ştii. Te pup.

  14. calatoarea Says:

    Deci m-ai dat gata. Superb. Ca si „ce-as face pentru ea” sau ceva de genu’.


Lasă un răspuns

