Opinii personale


asteptareacredinta într-un „maine” curat

durereasanctiune civila

tacereanevoia de liniste.regasirea egocentricului din mine

iubireaminunea care opreste timpul.nemarginita copilarie

pacatuldovada suprema de slabiciune

sarutuldeclaratie de dragoste nescrisa.daruire

încredereacea mai simpla cale de a deveni o victima

minciunao contestare a propriilor valori

iadullocul celor care si-au pierdut copilaria

paradisuleu si tu…si gradina Eden.

fericireaeu si tu.tot cerul deasupra si nimic altceva

suspinulnevoia de tine…

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

12 comentarii pe “Opinii personale”

  1. briza Says:

    interesante pareri. poate putin taken to the edges (scuze, nu i-am putut gasi un echivalent in romana care sa nu sune dur sau care sa nu para ca ar avea o conotatie negativa)

    si am mai observat ca tu glorifici perioada copilariei, ma intreb cat de bine e sa faci asta…


    • Sincer,nu-mi dau seama cat de bine este, as fi probabil prea subiectiv.Dar atunci cand iubesc ma simt din nou copil, si asta mi s-a întamplat de fiecare data cand m-am îndragostit.Îmi place sa scriu ce simt,poate n-am stiut sa ma maturizez cum trebuie,dar asa cum spune si titlul,sunt doar Opinii Personale…

  2. cristishady Says:

    Nu cred ca este vorba despre glorificarea copilariei, dar exact cum spune si Bitza „Vroiam sa vad ce e in viata dar n-as fi vrut sa stiu ca o sa-mi doresc pana la urma tot copil sa fiu”…

  3. Alex`andra Says:

    auch, ce doare ultimul . . .


    • Stiu cum e,dar trece repede,mereu a trecut…
      De obicei nevoia de Ea înseamna nevoia de IUBIRE,dar dupa un timp cele doua cuvinte nu mai au un singur sens,si se distanteaza usor-usor pana descoperi IUBIREA într-o alta Ea.

      Gresesc ?

  4. Serginho Says:

    Ultimile 3 mi-au placut mai mult.🙂


    • Sunt oarecum diferite de celelalte „9”, pentru ca acolo unde se termina iadul începe paradisul, deci o noua viata,nevoia de schimbare.Traim asteptand si murim cu un adanc suspin,sunt multe dedesubturi în cele 12 cuvinte si nu au fost aranjate întamplator,dar nu ma astept sa le înteleaga oricine…


  5. @cristishady : Exista pe You Tube o melodie cu Cedry2k postata chiar de mine.A fost o perioada în care am ascultat destul hip-hop…interesant si mesajul acestei piese,desi Ad Litteram nu mi-a placut niciodata.


  6. „iubirea- minunea care opreste timpul.nemarginita copilarie”..mi-a placut mult 8-> imi aminteste de „Reinfloreste lemnul portii pe unde pleci, pe unde vii…In fata dragostei si-a mortii, noi toti redevenim copii.”


Lasă un răspuns

