Dispersie prin portativ


De cate ori te vei schimba într-un refren anost
De-atatea ori am sa-ti învat cantarea pe de rost.
Atingerile clapelor vreau sa le simti prin piele
Si notele din portativ sa se prefaca-n stele.


Ne vom iubi în „mezzo forte” si-n diferite nuante
Pe treapta ta un semiton cu valsuri si romante,
Te rog, permite-mi înc-un dans si uita de masura
Fii portativul meu cu glas descris pe partitura.


Si te-as reda la nesfarsit,indiferent de spatii
Subtil arpegiu neîntrerupt a zeci de generatii.
Pastreaza ritmul si tacteaza cu tempo de-nceput
Iar la final,refren anost prefa-te în sarut.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Dispersie prin portativ”

  1. Alex`andra Says:

    multumesc ca m`ai ajutat sa`l fac pe EL si mai fericit alaturi de mine😳
    ( i`a placut foarte mult „sarutul virtual” )


  2. Sincer imi place poezia… spre deosebire de altele care le-am vazut aici reusesti sa mentii ritmul si rima pe toata lungimea textului, ai un mesaj OK si un stil consistent; trecand la critica as spune totusi ca mi se pare usor fortata… o metafora e buna, doua sunt si mai bune, dar atunci cand o tii doar din metafora in metafora deja pare exagerat.

    • gisellemicle Says:

      Cand o tii din metafora in metafora se numeste alegorie.🙂
      Dupa parerea mea e foarte buna poezia si nu cred ca e exces de metafore. Doar nu poti incepe sa scrii doar metaforic si apoi sa treci brusc la realitate. Asta ar suna mai rau.
      Doar ceva nu inteleg: „Ne vom iubi în “mezzo forte” si-n diferite noante”-ai vrut sa scrii nuante?


    • Am încercat sa pastrez metaforele pe tot parcursul poeziei, daca asta e greseala mi-o asum,mai ales ca am avut aceasta intentie- nu de a gresi,ci de a face un tablou complet alcatuit din elemente muzicale.
      Trecand si eu la partea de autocritica,mi-as reprosa ultimul vers,care NU mai pastreaza masura,si daca de obicei îmi placeau finalurile versurilor mele, asta desi eu l-am scris, cred ca as fi putut mai mult…si nici primul vers al strofei a doua nu-i chiar pe placul meu.

      Voiam sa te întreb de ceva timp Bogdan, care e poetul tau preferat dintre cei consacrati, sau daca nu ai unul, pe care dintre ei îl citesti cu o placere deosebita ?


  3. @gisellemicle: Am vrut sa scriu asa,mi-a iesit altceva,greseala mea.Voi corecta imediat.Mersi de aprecieri si de atentionare🙂


Lasă un răspuns

