Frecvenţă redusă (Liber la vise)


Prin perdele de fum nu se vede iubirea
Doar bătăile inimii mai fac gălăgie
Un planset isteric cuprinde pămantul
Confirmand ipoteza de nebunie.

Sunt plin de orgoliu, îmi atribui iubirea
Printre ultimii demoni ce implora iertare
Dumnezeu e Iubire şi Iubire e Totul
E si cer şi pamant si sperantă şi mare.

Decontăm fericirea, completaţi formularul
Şi deschideti fereastra s-avem liber la vise
Orizontul e negru,nu se vede de oameni
S-a făcut iară noapte şi luminile-s stinse.

Prin perdele de fum nu există speranţă
Iar bătăile inimii stopează cadenţa
E capăt de lume, nu capăt de viaţă
Roata se-nvarte, se schimbă frecvenţa.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

9 comentarii pe “Frecvenţă redusă (Liber la vise)”

  1. Alex`andra Says:

    hai sa schimbam frecventa pe ceva mai vesel😀

  2. Orry Says:

    propun o frecventa mai colorata! Si cat mai putin fum daca se poate …

  3. Delia Says:

    Eu propun frecventa ridicata. Cea a fericirii.😀


  4. Remarc o strofă, Andrei:

    Decontăm fericirea, completaţi formularul
    Şi deschideti fereastra s-avem liber la vise
    Orizontul e negru,nu se vede de oameni
    S-a făcut iară noapte şi luminile-s stinse.

    Gânduri bune, la cât mai multă inspiraţie!


  5. Pe langa a treia stroga care a remarcat-o si Cristian, eu as remarca-o si pe ultima… primele doua mi se pare ca mai lasa de dorit.


  6. […] deschidă blogul, deşi nu ştiu cum l-ar putea face postul ăsta să se răzgândească, pe Andrei poate să-l inspir pentru o poezie, şi să vă fac pe toţi cei care îmi citiţi blogul să […]


  7. Mie în general la versurile pe care le fac îmi place mai mult/numai sfarsitul,dar acum nu stiu,parerile sunt împartite.Cat timp placerea de a scrie nu-mi aduce nici un beneficiu material nu ma vad obligat sa scriu pe placul cuiva.Daca cineva totusi agreeaza ce postez cu atat mai bine,data viitoare poate voi fi pe placul si mai multora.Mersi de pareri tuturor !

  8. Lola Says:

    „Decontăm fericirea, completaţi formularul
    Şi deschideti fereastra s-avem liber la vise”

    genial băi,genial!😡


  9. Dimpotriva, mie primele 2 versuri imi plac foarte mult si chiar am sa le notez ( stai linistit, iti respect drepturile de autor :*). Acum, fiecare cu parerile sale… eu nu am analizat prea mult poezia, mai mult am simtit-o ).


Lasă un răspuns

