Sfidare


Iubirea n-are nume şi nici buletin
E doar un sentiment la întâmplare
Suntem ades prea ocupaţi şi-o ocolim
E pur şi simplu un gest de sfidare.

Nici loc nu-i mai găsim şi e ciudat
Că suntem resemnaţi în acest sens
Iubirea încă nu s-a terminat
Numai că am redus-o doar la sex.

Etichetăm iubirea ca produs,
Ne măsurăm plăcerea în venituri
Iar „te iubesc” de ieri,azi a ajuns
Un fel de radio ce difuzează hituri.

În repetate rânduri l-am rostit
Dar sincer n-am iubit decât o dată
Eu ştiu că dragostea n-are sfarşit
Şi pentru unii-i tare complicată.

Dacă iubirea ar avea un chip
În ochii tăi s-ar pierde lumea-ntreagă
Aşa că-i inutil să mă complic
Şi omul imposibil să-nţeleagă.

Distanţa nu e doar un punct pe hartă
Ci limita de care nu mai treci
Etichetăm iubirea ca produs,se poartă.
Şi-mbrăţişările au devenit mai reci…

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

18 comentarii pe “Sfidare”


  1. Interesant… daca iti apartine, chiar ai talent.🙂


    • Cu exceptia catorva citate poate,care au fost puse si ele in ghilimele,precizand ale cui sunt, tot ce am scris aici pe blog imi apartine:opinii,idei,pareri,ganduri,o parte din mine…

  2. Black Angel Says:

    stii ce e pacat? ca e adevarat! nimeni nu mai stie ce inseamna…


    • Stiu si ai dreptate,dar majoritatea imi spun: hai ma,incearca sa fii mai optimist !

      • Black Angel Says:

        da, si mie imi spun asa. dar cum sa fii mai optimist cand tot ce ne inconjoara ne distruge si acea farama de optimism pe care o avem!?
        Am impresia ca toti cei care zic sa fii mai optimist, nu stiu ce inseamna, si nu stiu care e motivul pesimismului ….. sau nu vor sa stie.


  3. […] cu Hituri (runda 27) Nu sunt un împătimit al cover-urilor, dar unele sunt atât de bune, încât, dacă n-aş şti despre ce e vorba, aş […]

  4. teonegura Says:

    Andrei, e trist c-am reusit sa aruncam pana si sentimentul asta in decrepitudine, in haul ignorantei… Insa-n padurea plina mai degraba de vreascuri, de uscaturi, mai sunt si muguri verzi, nascuti din dragoste si pentru dragostea de cer, de viata, de apa si de vant… Eu stiu ca ma-ntelegi, ca esti baiat destept😉

  5. Alex`andra Says:

    din câte poate percepe mintea mea, sfidarea presupune şi o anumită doză ( ce variază de la individ la individ ) de dispreţ, ori eu nu văd niciun loc pentru asta în elixirul numit „iubire” dar , na , poate nu mă pricep eu atât de bine încă precum îmi place mie a crede . . .

    • Alex`andra Says:

      scuzoaiele de rigoare pt greşelile de tastare de mai sus, oboseala-şi spune cuvântul😦 e timpul să mă retrag, până nu mai „mâzgălesc” ceva :))


      • Tot comportamentul oamenilor si felul in care privesc ei o relatie eu l-am perceput ca o sfidare la adresa iubirii.Nu cred ca lumea dispretuieste iubirea,doar ca nu realizeaza adevarata ei valuare,o subestimeaza daca pot spune asa.

        Am corectat si greselile acum te poti culca linistita🙂


  6. Parerea mea e ca trebuie sa gasim calea de mijloc… adica da, fara dragoste viata noastra e mult mai trista… dar nici nu putem trai doar din dragoste…

    Din pacate intalnesc tot mai mult fie oameni care au uitat sa iubeasca, fie oameni pentru care dragostea e totul si nu mai vad nimic in jurul lor.

  7. altcersenin Says:

    uneori ma gandesc, ca si dragostea-i un talent sau un dar mai degraba, care unii il au altii – nu


    • Daca dragostea ar fi un talent înseamnă ca suntem foarte înzestrati.Toata lumea poate sa iubeasca doar ca unii dupa ce sunt raniti se închid în lumea lor si refuza sa-si mai deschida inima în fata nimanui,ceea ce nu mi se pare drept.

  8. altcersenin Says:

    „Toata lumea poate sa iubeasca” nu sunt deacord, unii sunt lipsiti cu desavarsire de acest sentiment si nu ma refer la cei care au fost raniti si s-au inchis in sine…

  9. Lola Says:

    nici eu n-o puteam spune mai bine! congrats! şi eu am iubit o singură dată.şi şi eu sunt la fel de pesimistă ca tine,dacă nu şi mai şi…
    şi-aud zilnic „de ce eşti aşa pesimistă şi negativistă?fii şi tu mai optimistă!” aha.bine…uşor de spus…


Lasă un răspuns

