Zeitgeist sau o altă perspectivă a vieţii


Ţinând cont că n-am mai recomandat de ceva timp un film şi se apropie weekend-ul mi-am zis să vin cu ceva nou.Zeitgeist este cel mai descărcat documentar din istoria internetului (asta nu e de la mine🙂 ) şi abordează câteva teme de interes internaţional.Lumea pe care „ei” ţi-au ascuns-o şi alte mistere ale omenirii,toate concentrate în doar două ore. Originea credinţei creştine,crizele mondiale sau legătura dintre cele două războaie sunt principalele chestiuni pe care cercetătorii au încercat să le demonstreze.
Suntem manipulaţi de mass-media,în timp ce marii conducători din umbră ai acestei lumi pregătesc sfârşitul.Au pus stăpânire pe învăţământ,televiziuni şi presă.Cei pe care i-ai ales să te reprezinte sunt de fapt cei care iau decizii împotria ta.
Zeigeist a reuşit ce n-au putut să facă o mie de oameni: să mă facă să cred în zodii.Ei bine,nu pot să spun că acum cred toate bazaconiile spuse de vreo tanti pe la Tv,dar se pare că şi în Biblie sunt mesaje subliminale, care duc la astrologie.
Documentarul se bucură şi de o notă relativ mare pe site-ul IMDb-8.6 ceea ce nu e deloc rău.Merită văzut !

Explore posts in the same categories: Recomand !

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Zeitgeist sau o altă perspectivă a vieţii”

  1. miscellaneous11 Says:

    Sincer, l-am vazut si eu, dar … de unde stii ca nu e si el un alt mod de manipulare sau pur si simplu innebunire a oamenilor ? :))


    • Nu am de unde să ştiu,rămane la latitudinea fiecăruia ca după ce urmăreşte filmul să îşi facă o părere.Nici nu mă îndoiesc de faptul că mai sunt presărate şi minciuni sau exagerări pe ici pe colo,dar parcă totuşi unele lucruri se leagă.Teoria cu zodiile mi-a dat de gandit şi cred că e ceva în treaba asta.Crizele financiare iarăşi sunt de părere că au fost provocate de americani şi de cei mai mari bancheri.Nu cred că 2012 va fi sfarşitul,dar probabil va fi începutul sfarşitului.
      Lumea oricum este manipulată,dacă nu în totalitate atunci aprope,prin religie,mass-media,învăţămant,internet,etc. oamenii sunt foarte uşor influenţabili,iar cineva va profita întotdeauna de asta.


  2. Am auzit multe despre el anul asta, dar nu am apucat nici acum sa’l vad😦 asa sunt eu…orice film bun il vad cu intarziere :”> Si nu ca nu m-ar tenta, dar de obicei, prefer comediile…intr-un moment de maxima seriozitate, imi propun sa vad si „Zeitgeist”. Sunt sigura ca merita!


Lasă un răspuns

