Aeroplane din.. hârtie


Am primit de la Mălli o leapşă cu „Ce am eu pe desktop”.Promisiunea e promisiune,iar eu m-am ţinut întotdeauna de cuvânt.Iată ! Avioane peste avioane…dar de hârtie.Plutesc şi mă las dus uşor de briza verii.Mi-a plăcut imaginea,nu ştiu dacă se regăseşte cineva în ea,dar eu,care mă consider un „călător” şi un „visător” prin timp şi spaţiu m-am identificat imediat cu aeroplanele.
Leapşa zboară spre ce blogroll o va duce vântul,sau mai pe româneşte,cine vrea poa` s-o ia !😀


Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

16 comentarii pe “Aeroplane din.. hârtie”


  1. De unde pot sa iau si eu wallpaper-ul tau?

  2. Iulia Mihai Says:

    Ce mai umblă leapşa asta :))

  3. Gand_licitat Says:

    n-am mai vazut pana amu asa imagine pt desktop. chiar super inspirata.. imi place ;)…
    s-ar putea sa caut pe net si eu ceva asemanator, mi-ar prinde bine pt clipele asta🙂

  4. Onea Says:

    Faci un link exchange/schimb de banner cu blogul http://sanatatesiviata.blogspot.com ? Daca da lasa-mi un comment pe blog! Multumesc!

  5. Alex`andra Says:

    mă bucur să văd blogări cu imaginaţie şi, implicit, cu imagini faine pe desktop


    • Am vrut să fie ceva simplu şi unic în acelaşi timp şi am considerat că mi se potriveşte imaginea.Totuşi dacă aş fi încercat să conving un prieten să-şi pună imaginea pe desktop probabil ar fi zis: eşti nebun,las-o pe Angelina Jolie frate !


  6. Stii ce nu imi place mie la desktopul tau? Bit-torrentul.😦


  7. Eu am avut mai mereu poze doar cu mine si cu prietenele mele pe Desktop :”> sunt mai egocentrista

  8. Malina Says:

    uaaau ce fain e!
    hihi, ti-ai schimbat tema :D… ce inseamna sa nu ai acces la net si sa nu citesti blogurile!


Lasă un răspuns

