Top 10.Vedete care îmi plac [1]


Vară e,vacantă e,soare cateodată…Cu ocazia verii alcătuim un top (e urat ce fac eu acum,stiu) al celor mai frumoase femei.Ele nu au fost alese doar în funcţie de corp,pentru că o femeie are şi alte lucruri frumoase de arătat şi cu care se poate mandri.Iar cu această mică precizare eu zic să trecem la …ale noastre.
Am ales asa (şi voi începe cu sfarşitul să păstrăm puţin mister) :

Bonus:

10.1-Reese Witherspoon

Nu o placi încă? Uită-te la Just Like Heaven,şi vorbim după.

10.2-Audrey Hepburn

„Audrey Hepburn este considerată şi în prezent un model de frumuseţe şi eleganţă, fiind de nenumărate ori considerată ca una dintre cele mai frumoase femei din toate timpurile. Imaginea ei este folosită în numeroase campanii publicitare. Stilul îmbrăcăminţii ei continuă să fie popular în rândul femeilor şi în ziua de azi.” De la mama Wikipedia citire.

10.Kristen Bell

Am remarcat-o prima oară în Heroes.Dragută,nu puteam să o las pe dinafară🙂

09.Megan Fox

Da,e o femeie frumoasă,adevărat.Dar nici vorbă de locul 1,cum s-ar grăbi unii să spună.

08.Tara Reid

Nimic de comentat aici.Doar locul 8.Next…

07.Sarah Michelle Gellar

Merită locul ăsta,şi nu doar pentru felul cum arată.Prin rolurile din Cruel Intentions,Scooby-Doo,The Grudge 1 şi 2,Simply Irresistible sau Veronika Decides to Die a reuşit să iasă uşor în evidentă.De menţionat şi serialul Buffy the Vampire Slayer în care a jucat impecabil.

06.Hayden Panettiere

Doar o caracterizare în trei cuvinte: mică şi scumpică.

Va urma…

Explore posts in the same categories: Zece.

Etichete: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

28 comentarii pe “Top 10.Vedete care îmi plac [1]”


  1. si mie imi plac extrem de mult aceste actrite.
    indraznesc sa o adaug si pe Jennifer Love Hewit.

    si referitor la postul meu..
    sper ca am evidentiat clar care e parerea mea despre „rockeri”.
    nu`s deloc contra lor.


    • Nu obisnuiesc sa judec omul dupa muzica pe care o asculta,desi asta spune multe despre fiecare.Despre manelisti am eu o parere formata de mult…
      Jennifer Love Hewit…hmmm.

  2. Luigia Says:

    m-ai facut curioasa in legatura cu primele 5 locuri:>

  3. Lily Says:

    Eu as pune-o in top si pe Brittany Murphy. Mi-a placut la nebunie cum a jucat in Uptown Girls, cu Dakota Fanning. Foarte pacat ca a murit. RIP.


    • Si mie imi pare tare rau ca a murit.Ea si Heath Ledger puteau ajunge cele mai mari nume din istoria cinematografiei daca ar fi trait mai mult.Dar au si ei un loc acolo pe care nimeni nu-l poate inlocui…


      • Pe Heath Ledger il regret si eu enorm!😦 Cel mai mult imi placuse in „10 things that i hate about you”…apoi in „Casanova”. Cand am vazut si „The Dark Knight” ..:-< uooof… cum se duc oamenii mari…

  4. ele77na Says:

    Ce părere ai de Michelle Pfeiffer?

  5. Ela Says:

    Angelina Jolie….sexy, irezistibila…hmmm….de ea sa inteleg ca nu-ti place?…ciudat este ca…majoritatea actritelor alese de tn sunt…blonde…sa inteleg ca nu este un criteriu primordial…oricum the best…Angelina jolie ,urmata de hmm…Halle Berry, Catherine Zeta Jones, Penelope Cruz, sa nu uitam de…provocatoarea si excentrica Charlize Theron…si desigur Audrey Hepburn….aaa si don’t forget Sophia Loren….mda….fiecare cu gusturile lui… P.s te saluta o broscutza😛


    • Cu exceptia lui Audrey Hepburn,ai nimerit înca o vedeta,ceea ce e foarte bine,esti singura care a reusit🙂 Care ? Vei vedea…
      Angelina Jolie nu mi-a placut niciodata.Nu inteleg unde vede toata lumea atata irezistibilitate si frumusete.Si daca apare pe copertele celor mai importante reviste internationale nu ajuta cu nimic.Ea va arata la fel,sau de ce nu,si mai rau,dupa atatea sedinte foto,dar sa nu fim rai🙂

      Nu m-as obosi sa te conving ca nu-mi plac blondele,uitandu-ma mai ales la ceea ce urmeaza.Pot doar sa spun ca femeile pot fi frumoase indiferent daca sunt roscate,brunete sau blonde.Desigur,in ochii fiecarui barbat o anumita categorie are întaietate.

      Oac,te salut si eu !


      • Mie Angelia Jolie imi place mult! ( si sunt fata!) Nu mi se pare cine stie ce actrita, dar ca femeie, mi se pare superba! Mai ales ca imi da impresia ca nu imbatraneste😐 Chiar Megan Fox spunea despre Jolie intr’un interviu ca din punctul asta de vedere, seamana cu un vampir :)).
        Si imi place si Charlize Theron. Pentru rolul din „Sweet November”😀

  6. addicted Says:

    Toate-mi plac la fel de mult cat iti plac si tie, fara prea multe fara prea putin cuvinte!🙂

  7. Grapefruits Says:

    mi s a spus ca seman cu Audrey Hepburn :”>


  8. Eu am vazut mai multe filme cu Reese Witherspoon😀 inclusiv „Blonda de la drept” ( 1 si 2). „Just like heaven” l-am vazut acum cateva luni si m-a marcat serios, mi-a placut foarte mult! Am preferat sa’l vizionez o singura data…nu vreau sa intervina rutina si sa ajung sa ma plictisesc de el🙂

  9. Lusio Says:

    Si eu il regret pe Heath😦 Mi-am luat BluRay original la Dark Knight😀 filmul l-am vazut de vreo 3,4 ori.

    Singurul care ar putea sa-l inlocuiasca pe Joker cat de cat.. este Johnny Depp.. dar nu vad sa mi se indeplineasca acest vis😦


    • Nu sunt cel mai mare fan al filmelor de actiune, dar cu atat mai mult daca mi-a placut si îl recomand denota ca-i un film spectaculos🙂
      Cat priveste dorinta ta, orice se poate, depinde acum si de viziunea producatorilor…continua sa visezi😀

  10. miscellaneous11 Says:

    Pffff, nu-mi place decât Kristen Bell din topul tău :P:P:P


    • S-au mai schimbat si preferintele mele între timp.În general îmi plac fetele romantice, usor naive, care nu se machiaza strident si care nu îsi leaga parul,cuminti spre tocilare …dar trec rapid si în extrema cealalta- numai pana la atractie fizica.Extravaganta nu ma atrage, chiar ma dezgusta cateodata.

      O poza nu face dreptate tuturor.În filme, clipuri, interviuri, poti observa mai bine daca sunt sau nu frumoase.Cele de fata am specificat eu la început ca au fost alese si pe alte criterii😀

      • miscellaneous11 Says:

        Da, ai dreptate, însă le-am și văzut cum joacă și tot nu s-a făcut declicul😀


        • Daca ar fi sa construiesc un model al femeii ideale nu cred ca ar avea înfatisarea nici uneia dintre cele prezentate în top.
          Oricum, avem alte preferinte, ca sa nu le spun gusturi🙂

          • miscellaneous11 Says:

            Așa e, dragă Andrei🙂. Fiecare cred că o să ne găsim la un moment dat persoana ideală pentru noi, bărbat sau femeie, după caz. Și atunci nici Catherine Zeta-Jones nu o să o mai întreacă :))😛


  11. @miscellaneous: Eu unul cel putin nu mi-am proptit pasiunile în chipuri, Catherine Zeta-Jones si altele fiind doar niste imagini.Daca Chad Michael Murray ar veni într-o zi, fara sa va fi cunoscut înainte, sa te ceara în casatorie, ai accepta? Pot banui ca nu. E bine sa nu ne lasam înselati de aspecte, mai ales ca din experientele altora am vazut ca nu duc la nimic bun.

    De gasit nu stiu, înca nu mi-a garantat cineva asta.Am sa continui sa caut, dupa posibilitati…tu stiu ca esti mai optimista🙂

    • miscellaneous11 Says:

      Eh, prin ideal poți înțelege ce vrei …🙂 Ideal sufletesc sau fizic, sau amândouă, pentru fiecare contează altceva. Normal că n-aș accepta, dar un număr de telefon tot i-aș cere ! :))))
      Cât despre găsit … am zis și eu ”cred”😛

  12. Lusio Says:

    „O poza nu face dreptate tuturor.În filme, clipuri, interviuri, poti observa mai bine daca sunt sau nu frumoase.” – I agree (cum si invers mai poate fi.. dar acum zic de ce-ai spus tu). De multe ori am vazut tipe-n poze care nu-mi placeau in mod deosebit.. asta pana am dat de un video. Cel mai des s-a intamplat la tenismance😀 Sa mi se para asa si asa in poze dar la meciuri sa zic uh😆


Lasă un răspuns

