Împrumutăm iubire,dobândă fixă


Iubirea-i viaţă.Acelaşi cântec lin de dimineaţă până seara.Şi doar distanţa de la un nor la altul ne desparte.Călătorim usor prin vise,când realitatea e făcută din bucăti.O lume  de suflete,în care,distribuim iubire la pachet.Poate norocul tău a pus deoparte,nişte petale de trandafir,şi nu mă mir cum târziu în noapte,cerul miroase a parfum.Mă jucam cu vântul,il strângeam în braţe,iar printre speranţe uşor te-am pierdut.Dar vine maine şi toţi vor să ştie dacă o iau de la capăt sau las totul pierdut.Consumăm doar iubire,iar cand se termină vom merge la bancă să ne-mprumutăm.Dobanda e fixă şi raiul aproape,ne prăbuşim în ispite,dar nu-i nimic,învăţăm să zburăm.
Eu prefer să visez,sunt prieten cu norii.Le-am cantat la ureche o baladă şi-au plans.Dar mi-au spus să am grijă-viaţa-i plină de spini,s-ar putea să te-nţepi apoi să pl
ângi pe ascuns.Băieţii nu plâng,decât în camera lor şi doar când sunt singuri şi îşi ies din rol.Şi poate doar norii,ce acoperă cerul,vor dori să ascundă enigmatic secret.Şi ei sunt bărbaţi,dar nimeni nu ştie,că şi ei plâng în taină-potopind printre veacuri, prevestind viitorul…atât de incert.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

18 comentarii pe “Împrumutăm iubire,dobândă fixă”

  1. altcersenin Says:

    o fire sensibila, romantica, visatoare… mai putina lume simte asa…


  2. Nu cred ca putem cladi o lume desavarsita pana nu invatam sa visam.Doar in vis imperfectiunile se contureaza si putem atinge idealul suprem.

  3. Andreeea Says:

    Si eu am nevoie de putina iubire.Doar atat cat sa simt ca am atins o stea..sau imi doresc sa mi se dea voie sa visez ori de cate ori vreau si eu..


    • Toti avem nevoie de putina iubire,chiar daca unii se tem sa recunoasca.Iti doresti sa ti se dea voie sa visezi ? Nu inteleg…vizeaza tot ce vrei,nu lasa pe nimeni sa te opreasca.Incearca sa transformi tu visele in realitate,nu o va face nimeni pentru tine sau…

      Viata-i doar o pată,inocenţă furată
      Visează tot ce vrei nu se cere plată.

  4. Rox Says:

    numai la un post de genul asta nu ma asteptam🙂 nu ma apuc sa filozofez, pentru ca nu e cazul- fiecare stie ce ii in sufletul lui, plus ca… e prea cald acum ca sa mai procesez ceva🙂 eu cand spuneam ca vreau verde si liniste acopeream exact partea asta in care refuz sa gandesc, mai ales pe subiectul propus de tine🙂
    dar promit sa te mai vizitez si iti fac loc si in blogroll, ca sa fiu sigura ca imi aduc aminte🙂


    • N-as putea sa pun pe cineva sa faca un lucru impotriva vointei sale.Încerc sa cuprind o arie cat mai vasta de subiecte.Mai un top,mai un vers,mai o..ceva..nu stiu daca te-am surprins placut sau nu🙂
      Sper ca ai gasit oaza de liniste de care aveai nevoie.Mersi si de locul acordat !


  5. faci un link exchange cu http://www.statusurimistopemess.blogspot.com/ ? Daca da ma poti trece – Statusuri Noi si sa imi lasi un comentariu la un articol cum sa te trec . O zi buna .


  6. […] Ne nastem pentru a crea si cream pentru a ne naste… […]


  7. Norii plang cu cei ce plang…
    Cand iti sunt si prieteni, se rup zagazurile cerului la plansul lor.


  8. […] nu ştiu cât, ca să-mi creasc-o jumate de aripă. Până atunci, mă desprind de pe zări ca un văl de lumină călător între două […]

  9. dandelion Says:

    toate drumurile duc catre iubire, e legat de sensul vietii probabil


    • Toate drumurile duc la Roma? Wrong.Ma bucur ca ai sesizat,iubirea constituie sensul vietii (sau cel putin o parte).Nu stiu,cel putin pentru mine asa este,am un singur raspuns infailibil la toate întrebarile legate de existentialitate : iubirea.Restul…doar teorii nedemonstrate.

  10. razvanserbu Says:

    Totul e ca visurile sa nu se transforme in cosmaruri…

  11. Tudor Says:

    Stand sub o salcie plangatoare …

  12. CLAUDIA Says:

    wow…esti super profund! felicitari!!!


Lasă un răspuns

