Comparaţie păgână


Nu reuşesc să te compar cu nici o zeitate,
Eşti paradoxul şi esenţa existenţei mele,
Minune a naturii prefăcută-n realitate,
Icoana mea cu suflet şi portret de stele.

Fecioară neatinsă de păcat sau răutate,
Simbolul binelui şi al iubirii nesfârşite,
Orice defect al tău e pentru mine calitate,
Atingerile tale-mi sunt plăceri nebănuite.

Ajuns în cer doar Sfântul Petru mă întreabă
Dacă te voi iubi mereu sau daca ai vreo vină,
Pentru c-ai alergat prin mintea mea o viaţă-ntreagă
Sau pentru că dintotdeauna mi-ai părut divină.


Ai fost adusă pe pământ, din vise născocită,
Luna şi soarele te-au adoptat cu doleanţă,
Aşa cum eşti, aşa cum sunt, mi-ai devenit ispită,
Te-am îndurat pasional pân’ la final de viaţă.

Un singur lucru vreau până să trec în nefiinţă
Indiferent dacă-i prea scump sau dacă-i interzis
Te vreau numai pe tine,iar ca ultimă dorinţă
Cer siguranţa de a te avea şi-n Paradis.


Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 comentarii pe “Comparaţie păgână”

  1. Alex`andra Says:

    un tot absolut care, fără să vrea sau să ştie, a pus stăpânire pe minţile tale , iar acum îţi dictează sentimentele . . . e fain când ajungem a fi aşa cum ai descris în poezia ta pentru cineva din viaţa noastră . . .


  2. O poezie foarte reusita; chiar imi place.

    Totusi cred ca ar trebui sa incerci sa o mai ajustezi pe ici pe colo pentru a obtine un metru mai echilibrat… uite de exemplu mi se pare ca in loc de „Sau pentru că dintotdeauna mi-ai părut divină.” ar merge mai degraba „Sau pentru că dintotdeauna TU mi-ai părut divină.”

    … just my 2 cents …


    • Sunt de acord că mai am de lucrat,deşi nu m-am dat niciodată un mare poet.Public pentru sufletul meu,nu aştept distincţii sau remuneratii, evident.Dacă aplic modificarea propusă de tine vei vedea că versul va avea o silabă în plus şi atunci nu va mai păstra metrica,rima fiind încrucişată.

  3. altcersenin Says:

    „Orice defect al tău e pentru mine calitate,
    Atingerile tale-mi sunt plăceri nebănuite.”
    doar un sufflet patruns de iubire sa smta asa… frumos…

  4. altcersenin Says:

    corectez;poate sa simta asa…

  5. Luigia Says:

    pfoaaa:X e diviiiina poezia! Bravo! Super tare domnule poet:D


Lasă un răspuns

