Terminal


In parul tau e-o nesfarsita toamna
Cu frunzele ti-ai asortat privirea
Iar mii de stele ti se pierd in palma,
Si mii de sarutari imi proclama iubirea.

Sufletul tau e ruta mea de evadare
In valurile vietii cand ma pierd subit
Palmele-mi sunt ocean de asteptare
Iar trupul de iubire amortit…

Cand ne privim in ochi fara cuvinte
Doar timpul ma ucide pas cu pas,
Hai sa ne bucuram de toate cele sfinte
Si de putinul care ne-a ramas.

Mai lasa-ma sa urc inca o treapta
Pe scara sufleteasca de valori
Chiar daca uneori si viata e nedreapta
Ai locul tau acolo printre nori.

Si daca timpul o sa ne desparta
Eu am sa plec,dar sa nu-ti para rau
Caci fara tine viata mea e moarta
Iar fericirea doar o lacrima pe chipul tau…

Mi-e dor de toamna,ma iertati…Muzica aveti aici.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Terminal”

  1. roxs Says:

    Tu nu poti vorbi singur.Ce frumos.Am inteles.

  2. elena Says:

    Frumos..dar nu trebuie să te refugiezi în toamnă:)


    • Începutul toamnei mi se pare cel mai frumos tablou creat de natură.Nu ma refugiez in ea,insă vremea de acum 2 zile mi-a trezit nostalgia unui început de toamnă.Mi-e dor de toamnă,asta-i tot.

  3. Alex`andra Says:

    dor de+o toamnă, una călduţă, romantică . . .


  4. De multe ori cand ne gandim la cineva drag, asociem totul cu o anumita prezenta, fenomen, gust, traire, de ce nu si anotimp…
    Ti-e dor de toamna pentru ca ti-e dor de…EA, cea pe care ai cunoscut-o toamna, sau ati avut momente frumoase impreuna toamna, sau…
    sufletul tau stie mai bine… 🙂


Lasă un răspuns

