Pas in doi


Maine blogul implineste 3 luni.Va multumesc din adancul sufletului celor care ati incurajat evolutia blogului,incepand cu cei de la blogroll,pana la cei care comenteaza exprimandu-si opiniile.Am cunoscut oameni minunati de la care oricine poate avea de invatat si am facut „un pas in doi”.Daca cineva se indoia ca Dumnezeu face minuni,cititi cateva bloguri si veti descoperi ca insusi omul este cea mai mare minune.As vrea ca vizitele facute sa nu fie doar din „prietenie” ci sa va faca o reala placere sa-mi cititi gandurile.Nu vreau sa ma vizitati in fiecare zi,nici la doua zile.Vreau ca fiecare din voi sa inteleaga atat efortul depus,cat si bucuria cu care va impartasesc fiecare articol.E tot ce-mi doresc: sa fiu inteles.

Ma-nclin in fata celor
Ce-au izbutit in toate
Ma-nclin in fata celui
Ce stie si ce poate
Ce-n lume-a cautat mereu
Sa lupte si sa dea
S-ajute, nu sa ia
Ma-nclin retoric…ma-nclin acelasi eu.

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

17 comentarii pe “Pas in doi”


  1. Hei, la mai mare şi mai mult – atât cât îţi doreşti şi-ţi este bine din punctul acesta de vedere! Eu, una, mă bucur mult că te-am cunoscut şi că te am partener „de dans”. Te pup!


    • Cantecul vietii nu-i pentru urechile oricui.Un pas gresit si partenerul de dans poate spune: nu ne potrivim sau poate avea rabdare, pana invata si celalalt dansul.
      Multumesc pentru ca mi-ai dat sansa asta,multumesc pentru prietenie si sper sa nu te dezamagesc niciodata.

  2. Alex Says:

    Mulți înainte și la cât mai multe posturi🙂
    Free Hugs🙂


  3. Ceea ce-mi doresc mie iti doresc si tie, Andrei, adica sa-ti fie citite articolele pentru continutul lor!😀

  4. miscellaneous11 Says:

    Felicitari si sa ai parte in continuare de lucruri frumoase si prin intermediul blogului ! >:D<

  5. dionisa Says:

    Pasul tau in doi, e, de fapt, aici, un pas de dans in grup, nu crezi? Toti cei ce simtim asa, dorinta de-a ne impartasi gandurile in mediul asta virtual, facem parte din echipa asta… iti urez sa-ti fie, aici, in blogosfera, asa cum iti doresti tu sa-ti fie. Sa cresti, daca asta vrei. Sa iti fie bine.


  6. Cand am spus „pas in doi” m-am gandit la voi ca la un intreg.Iti multumesc pentru urari.Eu tot incerc sa opresc timpul (vezi postul urmator) dar inca nu gasesc o cale de reusita.Timpul trece,blogul a facut trei luni,si fara sa vreau,am crescut si eu odata cu el…va fi bine !


  7. La mulţi ani, la cât mai multe postări interesante! Blogosfera este o lume frumoasă şi mă bucur de întâlnirea virtuală.

  8. teonegura Says:

    Dragul meu Andrei, ma-nclin si eu in fata modului atat de sincer si de simplu, care ma unge la inima, in care-ai scris aceste randuri. Eu te voi vizita din cand in cand, promit, ca-mi place, na! Cat despre Bere Gratis, ma bucur sa stiu ca avem prieteni comuni:)


  9. […] este o boala sanatoasa pentru ca te obliga sa inveti cum sa lupti cu ea, sa te aperi de ea si sa te tratezi […]

  10. Myriam Says:

    Cu intarzaiere iti spun la multi ani blogului si toate cele bune;;)


Lasă un răspuns

