Teama de ce am sa devin


Un gand care ne strabate pe toti cel putin o data in viata,daca nu si mai des.Viitorul.Oamenii se tem mai mult de ceea ce nu cunosc.Multi se tem de Dumnezeu desi putini Il descopera,multi se tem sa zboare cu avionul desi n-au facut-o niciodata.Lasitate.Omul a fost las din toate timpurile,iar cand s-a gasit un „curajos” l-ati numit „razvratit” sau „nebun”.Mi-e teama sa ma tem dar si sa-mi expun curajul.Starea de amorteala a celor din jur m-a contaminat si pe mine.Raman uimit cand vad cate se invata din mers.Injuram-pentru ca toti prietenii o fac.Fumam-pentru ca toti prietenii o fac.Si de ce nu,si mai rau,ucidem oameni si vise,pentru ca ne simtim nedreptatiti.
La scoala invatatoarea muta in aceeasi banca un derbedeu cu un tocilar,in ideea ca „va invata si el carte”.Inutil,insa ce era si mai nociv e  ca il invata si pe tocilar numai prostii.Asta e lumea.Niciodata lasul nu va invata sa aiba curaj de la un indraznet,mai degraba lasul il va invata pe indraznet ce e teama,nu de alta,dar toate sansele ar fi de partea lui.Daca la inceput nimeni nu se temea de nimic,acum imi pun intrebarea: cati razvratiti mai exista ?
Mi-e teama sa nu fiu inteles gresit si totodata judecat gresit.Si nu in ultimul rand,spre deosebire de majoritatea,eu ma tem de oameni,pentru ca am cunoscut rautatea lor, si nicidecum de ceva ce n-am vazut sau de cineva pe care nu l-am cunoscut.
In final,va mai marturisesc o temere veche,de cand eram un pusti,peste care am trecut cu bine.M-am temut ca voi uita sa iubesc si ca nu se va gasi nimeni sa ma invete.Din fericire deocamdata nici eu nu am uitat sa fac asta,si mereu am invatat lucruri noi iubind.Iubirea si religia,desi e greu sa le luam separat cred ca sunt cele mai complexe teme de discutie.
Teama de ce am sa devin s-a napustit peste mine ca o astenie,devenind o obsesie care ma incearca si ma oboseste in eforturile mele zadarnice de a gasi un raspuns concludent.Nu gasesc raspunsuri nici la toate framantarile din trecut,ce asteptari as putea avea de la viitor.Intr-un tarziu imi raspund tot eu.Nici una.Asteptarile ucid,n-ai nevoie de ele.Traieste clipa !



Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Teama de ce am sa devin”

  1. Grapefruits Says:

    Oamenilor le este frica de ceea ce nu pot controla.


  2. Nu ştiu dacă aşteptările ucid, dar, cu siguranţă, transformă. Şi nu în ceva bun, de cele mai multe ori. Este adevărat ce spui: „TRĂIEŞTE CLIPA”. Deşi este un adevăr vechi – „CARPE DIEM” spunea Horaţiu, nu? – cel mai adesea, îl ignorăm, deşi prezentul ne este singurul prieten fidel.
    Atât timp cât nu-ţi este teamă de tine, nu trebuie să-ţi fie teamă de ceea ce vei deveni, indiferent de frământări, trăiri, decepţii, dezamăgiri. Mai este o vorbă: „Ce nu ne omoară, ne întăreşte.”
    Ai grijă de tine, Andrei. Fii prietenul tău cel mai bun. Vei fi bine, pentru că meriţi asta, cu vârf şi îndesat.


    • A fost o perioada in care simteam ca nu ma am decat pe mine,mai ales ca am scris si cateva versuri in aceasta privinta.

      Papusi suntem in fata vietii toti,
      Pentru o noua palma azi ma pregatesc,
      O voce parca-mi spune: Inca poti.
      Ma am pe mine,sunt al meu…traiesc. etc…

      Incerc sa ma bucur de toate clipele frumoase pe care mi le ofera viata.Alea,atatea cate sunt…
      In privinta meritelor,nu as vrea sa-mi atribui
      ce nu mi se cuvinte.Am speranta ca Cineva acolo sus are grija de fiecare si nu-i da nimanui mai mult decat poate duce.Iar daca exista dreptate,si cred ca exista,nu ma astept sa o gasesc pe pamant,printre oameni.


Lasă un răspuns

