Terapie pentru suflet


Se ia intai un suflet nepereche
Îi calculam iubirea dupa o formula veche
Luam rezultatul si il impartim pe rand
Întai pe foaie si apoi in gand.

Se cauta un „te iubesc” ascuns dupa cuvinte
Rostit adanc din suflet,fiindca el nu minte,
Apoi se-arunca o privire dulce-languroasa
Usor absenta la-nceput,sa nu observi ca-i pasa.

Apropie-ti pasii de-ai ei,mai mult decat se poate
Apleaca-ti capul si asculta-i inima cum bate,
Daca-i sunt buzele uscate sarut-o doar o data
Intai buza de jos,apoi pe cea crapata.

O transparenta e in voi,acea chimie rara
Un sentiment adiacent ce nimeni nu-l separa.
Si ma gandesc subit ca vraja era nula
Daca nu se iubeau corect, cum scrie in formula.

Sunt impreuna si acum,e ceva timp trecut
Cata iubire-au adunat si cata au scazut,
Asta probabil stiu doar ei,ca viata nu-i perfecta
Insa formula care i-a unit o vor pastra secreta.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

23 comentarii pe “Terapie pentru suflet”

  1. sololina Says:

    frumooos..
    draguț blog


  2. Măi, Andrei, măi!🙂 E superbă poezia. E pentru cineva anume?
    Te îmbrăţişez, copile!🙂


    • Am scris poezioara asta pentru toti cei care au gasit „formula secreta” a longevitatii unei relatii.Cu parere de rau spun ca nu excelez la capitolul asta-deocamdata- si am banuit ca exista pe undeva un mister ce nu se lasa descoperit cu una cu doua.Nu-i nimic,viata m-a invatat sa fiu perseverent.
      Multumesc si pentru imbratisare si pentru apreciere.Imbratisari calduroase si din partea mea !

  3. Hălăţel Says:

    Heei foarte interesanta ideea:-?

  4. haosel Says:

    foarte tare😀

  5. aliz3 Says:

    Multumesc pentru apreciere , domnisor . De asemenea , am ramas la fel de placut surprinsa de capacitatea ta de a desira cuvintele intr-un mod atat de placut . Dincolo de toate , cu siguranta te voi mai vizita si eu.


  6. […] senine de văzduh, de unde chipuri mă privesc amorfe, împreunându-se ca nişte linii dintr-o schiţă în creion, ce n-o să fie gata niciodată sau nicicând. Şi parcă desenez şi eu, aşa cum mă pricep, cu […]

  7. ele77na Says:

    Felicitări..ai talent cu carul!:)

  8. ele77na Says:

    Sper sa-mi dai voie sa te bag in blogroll:)

  9. ele77na Says:

    Am vazut ca ai fosdt si tu pe la mine..mersi:)
    De ce spui ca nu ai noroc?


    • Era normal sa te vizitez si eu,daca nu din bun simt,macar din curiozitate.
      Cred ca fiecare om care traieste si e sanatos poate spune ca are noroc,cel putin in ziua de azi.In privinta asta nu ma plang,mai ales ca nu am vorbit despre mine,ci in general,dar stii si tu ca sunt momente cand „indraznim” sa tindem si spre „mai departe” si sa cerem de la viata mai mult decat avem.

  10. elena Says:

    Asa e…treb sa tindem spre mai departe.te-ai uitat pe postul meu..Nu înţeleg? eram curioasă ce părere ai:)


    • Daca ti-am lasat un comentariu inseamna ca m-am uitat.Ti-am spus si parerea mea:cred ca e o initiativa foarte buna.acum mai ramane sa inteleaga si cititorii ca „Viata pe un peron” nu e o simpla carte si vor avea numai de castigat daca o citesc.Asteptam si alte recomandari de la tine !

  11. elena Says:

    Mă refeream la un alt post de pe blog…la „Nu înţeleg”. Aşa se numeşte. O mică eroare de comunicare:)

  12. Radu Says:

    Vai, deci ador poezia asta, imi place mult de tot, app ca as vrea sa fur drepturile de autor :))) glumesc. Frumos, chiar imi place cum ai spus-o, aceasta reteta a iubirii… Zuper poezia, I`m lovin it :):))

  13. loryloo Says:

    Mai, am facut eu pauza vrei-nu vrei, dar dupa ce am citit poezia asta chiar nu mai vreau sa fac pauza de la blogul tau. Uitasem cat bine face terapia cu poeziile tale🙂
    Mi-e prea draga poezia, trebuie sa te si imbratisez😀 >:D<


Lasă un răspuns

